Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg er våken eller om jeg sover... :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Kjenner følelsen. Vesla bestemte seg for at hele familien skulle opp rundt fem... :Gjesp:

Skrevet

Her var det far i huset som bestemte at hele familien skulle opp klokka seks, idet han sendte en vaskebøtte flyvende nedover trappa.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner jeg angrer på at jeg kastet vinterskoa mine... Uansett hvor vondt jeg fikk i beina av de..

Hvit greie kommer ned fra skyene igjen...

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Her var det bare jeg som fant ut av soving var oppskrytt, heldigvis tok jeg til vettet og sovna igjen :ler:

Endret av LightBulb
Skrevet

Å få sove igjennom en hel natt er verdens beste medusin. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Så leit at det endte sånn, my :(:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Fant noen gamle bilder i av Balubahagen :nigo:

b1388e7ace1d6be189d607589721dd8c.jpg0ab22dd2d254650c210be77b3e8b98c1.jpg27029fdcfb147ccbf30170f4cfe0fdfc.jpg660b469f91296b4e3a2901fcb3359da8.jpg741bf334c2e1a641f9102bff3806b839.jpgc6ae759bdd501e57f64c2612be46053f.jpg

c9b72bb6376430af041798c1dab63a43.jpg

bcf7a09836b44c5e8c0d56410912852a.jpg

:rodmer:

• Liker 1
Skrevet

I morgen stopper de live-sendingen med kattungene :sukk:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Kjenner følelsen. Vesla bestemte seg for at hele familien skulle opp rundt fem... :Gjesp:

Får man ikke multisitert fra mobil? Uansett..... Her i huset så har Noz bestemt at vi ikke helt har stått opp enda! :hoho: Luksus.... *ignorerer ting som hoper seg opp*
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

I morgen stopper de live-sendingen med kattungene :sukk:

Why!?!
  • Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg våknet med tidenes kaktus i halsen i dag, AU! :forkjola:

• Liker 1
Skrevet

I morgen stopper de live-sendingen med kattungene

Det er veldig synd. Jeg ville hatt sending frem til de var gamle nok til å fly (!) ut av redet. :jolie:

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig synd. Jeg ville hatt sending frem til de var gamle nok til å fly (!) ut av redet. :jolie:

Det hadde blitt noe til sending! :overrasket:

Med de her blir det mer bokstavelig. Nommin. :rodmer:

d26950d620841f192f25def8c2e4bbaf.jpg

• Liker 3
Skrevet

Hmm...nå ble det så mange fine pusetanker her at jeg MÅ pynte opp med litt glad trompetutt-musikk! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Åååå jaaaa Balubahagen! Jeg savner den litt jeg, var så fint å være. :rodmer:

Har den sjelløse vondt i halsen? Du må ike ligge med rumpa bar om natta veit du, :bond:

Har ikke fått fulgt med på kattungene"dine" jeg Rumle. Det er en stor skam, men sånn er livet, man kan ikke få med seg alt.

Nå har jeg strikket, lagt opp, strøket og hengt opp nye gardiner i stua, fargelagt, vaket på kjøkkenet, tatt meg en dusj og tørket håret - og hva driver gubbeskinnet med?

Jo, han prater og skravler i telefonen. :mobil: Først med en kamerat som ringte sånn cirka halv ni, så ringte det en kompis til som ville ha hjelp til PC-en sin, :skravle: så ringte Aldrisurine og ville ha noen gode råd fra sin far, så ringte han broren sin og nå driver han og snakker med en tredje kompis. :daane:

Jeg har vært kledd og klar i én time nå - venter på at han skal bli ferdig så vi kan dra ut og kjøpe oksebog!

Får nemlig noen venner på besøk på fredag, og denne bogen skal ligge i Souse Viden i 13 timer. Så den må kjøpes inn i dag. :bond:

Bla-bla-bla-bla.... :omg: At det går an!

• Liker 3
Skrevet

Har ikke fått fulgt med på kattungene"dine" jeg Rumle. Det er en stor skam, men sånn er livet, man kan ikke få med seg alt.

:) Når jeg ser deg for meg, har du vel "dine egne kattunger" å ta vare på. En hel familie pluss stort og smått

som du er så heldig å få være i sentrum av. Du er heldig du,- og jeg skriver først under på et opprop

som vil ha en måneds direktesending fra det Aldrisurske hjem! Det er helt sant altså. :skratte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...