Roadrunner Skrevet 24. mars 2015 #13261 Skrevet 24. mars 2015 Jepp, Aldri! Døgnrytmen er normal igjen, og hverdagen er i rute igjen. Vært et par hektiske helger, men førstkommende helg blir det rolig. Gleder meg! Og snart påskelanghelg
Anje Skrevet 24. mars 2015 #13262 Skrevet 24. mars 2015 fra meg og. Jeg gikk i butikken på jakt etter sånn fargelegge-bok, men det var de tomme for (er det denne tråden sin feil, mon tro? ) så da endte jeg opp med en skisseblokk og et sett tegneblyanter. Sånne i ulike mykheter. Vet ikke hvordan jeg bruker sånne, men jeg finner nok en YouTube-video om det.
Roadrunner Skrevet 24. mars 2015 #13263 Skrevet 24. mars 2015 For en kunstnerisk og kreativ gjeng! Er jeg den eneste som ikke fargelegger eller tegner?
Aldrisur Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13264 Skrevet 24. mars 2015 Jepp, Aldri! Døgnrytmen er normal igjen, og hverdagen er i rute igjen. Vært et par hektiske helger, men førstkommende helg blir det rolig. Gleder meg! Og snart påskelanghelg Påskefri blir deilig tenker jeg. fra meg og. Jeg gikk i butikken på jakt etter sånn fargelegge-bok, men det var de tomme for (er det denne tråden sin feil, mon tro? ) så da endte jeg opp med en skisseblokk og et sett tegneblyanter. Sånne i ulike mykheter. Vet ikke hvordan jeg bruker sånne, men jeg finner nok en YouTube-video om det. Ja, denne ballongen er det nok mange som leser i Anje! De hadde bare èn igjen i denbokhandelen jeg var i også. Skisseblokk og tegneblyanter...
Aldrisur Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13265 Skrevet 24. mars 2015 For en kunstnerisk og kreativ gjeng! Er jeg den eneste som ikke fargelegger eller tegner? Ha-ha! Har du ikke blitt smittet av dette ballongviruset enda?
Roadrunner Skrevet 24. mars 2015 #13266 Skrevet 24. mars 2015 Ikke smittet ennå, men mistenker det er fornuften som holder igjen... Ørten halvferdige strikke- og hekleprosjekter, ei fotobok som ikke er påbegynt, selskapssyk støvsuger som blir ignorert og hybelkaniner i fri utfoldelse. Tror ikke flere prosjekter er det som trengs... 1
Galactica Skrevet 24. mars 2015 #13267 Skrevet 24. mars 2015 My, så trist å høre. :klemme: Plutselig snur livet og alle planene man hadde ramler i grus. All sympati. Jeg blir gal av å tenke oppussing.
Aldrisur Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13268 Skrevet 24. mars 2015 Ikke smittet ennå, men mistenker det er fornuften som holder igjen... Ørten halvferdige strikke- og hekleprosjekter, ei fotobok som ikke er påbegynt, selskapssyk støvsuger som blir ignorert og hybelkaniner i fri utfoldelse. Tror ikke flere prosjekter er det som trengs... Mnei, du sier noe der...
Mynona Skrevet 24. mars 2015 #13269 Skrevet 24. mars 2015 Takk G og Anje. Ja, planene ble plutselig borte og igjen var et tomrom. Men det går bedre for hver dag. Må bare ta tiden til hjelp.
Gjest Tekola Skrevet 24. mars 2015 #13270 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har også litt for mange UFOer og litt for labre tegneevner til å ha kastet meg på bølgen enda. Men jeg har hatt Secret Garden-boka i handlekurven min på BookDepository siden desember... Klem til Mynona!
Anje Skrevet 24. mars 2015 #13272 Skrevet 24. mars 2015 Jeg mistenker at over påske så tegner ikke jeg heller. Jeg hadde nemlig glemt at jeg ikke finnes tålmodig. Og det må en jo liksom være for å tegne. Skulle gjerne kunne tegnet sånne stilige illusjoner av type papir-med-bunnløs-avgrunn (jeg forklarer ikke særlig bra, men Rumle postet noen sånne for en tid tilbake) men ... Det tar jo så lang tid.
Galactica Skrevet 24. mars 2015 #13273 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tror jeg holder meg til strikkinga og overlater tegninga til dere proffene.
Gjest Inggolf Skrevet 24. mars 2015 #13274 Skrevet 24. mars 2015 Åneeeei *Liker Ikke!* Beklager My, det var leit å høre Skjønner godt at han synes det er vanskelig å bo såå langt unna familien sin, har faktisk tenkt selv siden jeg ble "voksen" at jeg tror jeg vil holde meg unna dem som bor langt unna familien sin, nettopp pga dette. De kan påstå den dag i dag at det ikke er noe problem, men jeg tenker at problemet uansett kommer for en dag. Du skrev at han gjorde det slutt, jeg visste ikke at dere var kjærester? Leit er det uansett når man har blitt glade i hverandre
Gjest Nosoul Skrevet 24. mars 2015 #13275 Skrevet 24. mars 2015 Sender deg en stor og god klem jeg også My Leit at det ikke ble dere. Men sant som du sier, bedre å avslutte det nå, enn om et år når følelsene for hverandre hadde blitt enda sterkere! Livet skal sannelig ikke være lett bestandig.
hog Skrevet 24. mars 2015 #13276 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tror jeg holder meg til strikkinga og overlater tegninga til dere proffene. Forhåpentligvis er ikke tegning obligatorisk her inne enda? Husk å spise masse godteri i påska My, det fortjener du nå.
Gjest LightBulb Skrevet 24. mars 2015 #13277 Skrevet 24. mars 2015 Kan kjøpes både på nett og i butikk Hoppe. Jeg kjøpte mine LightBulb-tusjer på Staples. Altså butikk. Men har også bestilt de jeg la inn bilde av for et par tre sider her inne. De har ikke kommet i posten ennå. ------ Hei på deg Nosoul! Jaaaa, jeg leste litt på siste ordet i går, og forstår at du er sliten og synes det er vanskelig. *dobbeltklem fra meg* Kålchipsene til Anje ja! Jeg lette etter disse chipsene bakover i ballongen og klarte ikke å forstå hva Noz mente. Nå har jeg skaffet meg så mye å gjøre, at kan bli litt travelt framover ser jeg! Fikk kjøpt fargerike gardiner på Åhlens, men de må selvsagt legges opp. Var på Stoff & Stil på Alnabru, men fy søren så dyrt det er å kjøpe metervare! Og så må man jo ha tråd og sånne gardinbånd i tillegg. Greit med ferdigsydde da. Fikk også tak i den nå som berømte LightBulb-fargeboken + en annen type fargebok, ganske lik, men som kan egne seg for barn. Koselig å sitte å fargelegges sammen med ungene da. I tllegg er jeg ikke halvferdig med strikketøyet mitt. Og nå er det vel snart på tide å begynne på middagen. (For et utrolig spennende innlegg) Hva er det jeg har stelt i stand?
FruN Skrevet 24. mars 2015 #13278 Skrevet 24. mars 2015 Hva er det jeg har stelt i stand? Du er en trendsetter
Gjest LightBulb Skrevet 24. mars 2015 #13279 Skrevet 24. mars 2015 Du er en trendsetter Er det noe jeg aldri hadde trodd noen skulle kalle meg så er det dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå