Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du finner deg vel en god og lun krok hvor du kan sitte og fargelegge i boka di! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jo ikke tid til å slappe av med alt jeg vil slappe av med :fnise: Blir helt stressa.. har 4 bøker jeg vil lese, strikke ferdig og fargelegge :bond::bond:

• Liker 1
Skrevet

Nei, får vel logge av å slappe av med litt fargelegging (for første gang) så jeg rekker å slappe av med strikking og KG senere i dag! *andpusten*

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, får vel logge av å slappe av med litt fargelegging (for første gang) så jeg rekker å slappe av med strikking og KG senere i dag! *andpusten*

:fnise:

Kos deg My!

Jeg kjøpte også de tusjene som Light viste bilde av her. De er tynnere enn de vi bestilte på nettet. 0.3 mm. mot 04 mm.

:blomst::blomst::blomst:

Skrevet

De voksentusjene dere anbefalte her inne; er det nettkjøp, eller butikk-kjede?

Jeg har lett på begge deler i dag, men komme bare over ting som er ment for barn. :)

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg har jo ikke tid til å slappe av med alt jeg vil slappe av med :fnise: Blir helt stressa.. har 4 bøker jeg vil lese, strikke ferdig og fargelegge :bond::bond:

Kanskje like greit at Paul ikke blir med til Tyrkia? :fnise:

• Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

God kveld søte student! :hug:

Så fine påskehøner! :blomst:

Høres herlig ut med frisk fjelluft. Kanskje den kan kurere den dumme forkjølelsen din. :klem:

En nokså forvirret, fortvilet og sliten student... :sukk:

God kveld blide Aldri :klem:

• Liker 1
Skrevet (endret)

I kveld er jeg supertrett og kommer til å bysselalle relativt fort. :Gjesp:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

De voksentusjene dere anbefalte her inne; er det nettkjøp, eller butikk-kjede?

Jeg har lett på begge deler i dag, men komme bare over ting som er ment for barn. :)

Kan kjøpes både på nett og i butikk Hoppe.

Jeg kjøpte mine LightBulb-tusjer på Staples. Altså butikk. Men har også bestilt de jeg la inn bilde av for et par tre sider her inne.

De har ikke kommet i posten ennå.

:herremann:

------

Hei på deg Nosoul!

Jaaaa, jeg leste litt på siste ordet i går, og forstår at du er sliten og synes det er vanskelig. *dobbeltklem fra meg*

Skrevet

Merkelige greier, men jeg er fremdeles ganske rundhåndet med pepperdrysset i suppene mine.

De varmer godt for å si det sånn. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:forkjola: Atsjooo!

• Liker 2
Skrevet

Ja du er nok inne på noe der. I tillegg har jeg sittet en times tid i solkroken i dag...og jeg kjenner meg rar og snufsen. :(

• Liker 1
Skrevet

Voksentusjer høres litt suspekt ut, synes jeg. Er det bilde av nakne damer på dem, tro?

• Liker 2
Skrevet

Ja du er nok inne på noe der. I tillegg har jeg sittet en times tid i solkroken i dag...og jeg kjenner meg rar og snufsen. :(

Å nei, pass godt på deg selv nå Hoppe. :hug: Jeg fikk bare litt pepper i nesa jeg. :ler:

Voksentusjer høres litt suspekt ut, synes jeg. Er det bilde av nakne damer på dem, tro?

Jepp! Du husker vel de pennene med de nakne damene på man fikk tak i for noen år siden.

Påkledd - snu pennen - naken! :gullengel:

:lol:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Heheeee, enig :ler:

Det blir noe suspekt når man putter ordet "voksen" forran ord som egentlig ikke har

et ordet forran seg...Enten så er det sex i filmen eller så er det alkohol i glasset!

Skrevet (endret)

Får jo skikkelig skrivekrampe av denne fargeleggingen. Er ikke vant til å bruke armen på den måten! Men nå på 1 times tid har jeg fargelagt et hjørne. Skrudd av TV og all lys og bare fargelagt.

Han har desverre gjort det slutt :( Han trives ikke så godt i Norge og savner familien sin, og har tenkt til å flytte hjem til andre siden av jorda om et års tid, så da var det best å avslutte nå, for det blir bare verre om et år. :( Så ja, det er utrolig vondt, siden vi begge liker hverandre, men det er ikke noen fremtid for oss desverre. Hadde han kommet fra et land litt nærmere her hadde det vært mulig, men...

Også en grunn til at denne fargeleggingen er litt godt for meg nå for tiden (og at jeg har vært litt fraværende de siste ukene) :sjenert: .

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Huff.... Trøsteklem til My :klemmer:

Skrevet

Får jo skikkelig skrivekrampe av denne fargeleggingen. Er ikke vant til å bruke armen på den måten! Men nå på 1 times tid har jeg fargelagt et hjørne. Skrudd av TV og all lys og bare fargelagt.

Han har desverre gjort det slutt :( Han trives ikke så godt i Norge og savner familien sin, og har tenkt til å flytte hjem til andre siden av jorda om et års tid, så da var det best å avslutte nå, for det blir bare verre om et år. :( Så ja, det er utrolig vondt, siden vi begge liker hverandre, men det er ikke noen fremtid for oss desverre. Hadde han kommet fra et land litt nærmere her hadde det vært mulig, men...

Også en grunn til at denne fargeleggingen er litt godt for meg nå for tiden (og at jeg har vært litt fraværende de siste ukene) :sjenert: .

Først en varm klem til deg My. :hug:

Skrivekrampe ja! :laugh: Det er bare fornavnet. Merker godt at jeg aldri skriver noe for hånd lenger. Så denne fargingen er rene håndtrimmen det! :trene:

:blomst: Roadrunner - har du fått hvilt ut etter den slitsomme ferien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...