Rumle Skrevet 24. mars 2015 #13201 Skrevet 24. mars 2015 https://www.youtube.com/watch?v=tyYDbCdFyz0 3
Gjest Inggolf Skrevet 24. mars 2015 #13202 Skrevet 24. mars 2015 Vafforno chips sier du Rumlert? Iiiihhhh snart på vei til eksamen... Har 3 stk kun i dette gigafaget og den forrige strøk jeg på, denne er jeg temmelig uforberedt på... Såååhhhh.... Aldri? Er ikke du sykepleier a? Synes å huske noe rare greier fra dine gamle sykepleiebøker? Skal opp i praktiske sykepleieprosedyrer serru, kanskje de ikke merker om du bare er meg litt? 1
Galactica Skrevet 24. mars 2015 #13203 Skrevet 24. mars 2015 Godt å se at du stikker innom ballongen litt oftere igjen, Noz. Blir liksom ikke det samme uten deg. 1
Aldrisur Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13204 Skrevet 24. mars 2015 Hellaw girls! Jeg sier bare lykke til og tvi tvi jeg Noz! NÅ ER DET om Den hemmelige hagen på frokostTV! Jeg gir meg ende over hovr mye snakk det ble om fargelegging i verden for tiden. Plutselig! 3
Rumle Skrevet 24. mars 2015 #13205 Skrevet 24. mars 2015 Vafforno chips sier du Rumlert? Iiiihhhh snart på vei til eksamen... Har 3 stk kun i dette gigafaget og den forrige strøk jeg på, denne er jeg temmelig uforberedt på... Såååhhhh.... Aldri? Er ikke du sykepleier a? Synes å huske noe rare greier fra dine gamle sykepleiebøker? Skal opp i praktiske sykepleieprosedyrer serru, kanskje de ikke merker om du bare er meg litt? Chips? Masse lykke til på eksamen!
Rumle Skrevet 24. mars 2015 #13206 Skrevet 24. mars 2015 Hellaw girls! Jeg sier bare lykke til og tvi tvi jeg Noz! NÅ ER DET om Den hemmelige hagen på frokostTV! Jeg gir meg ende over hovr mye snakk det ble om fargelegging i verden for tiden. Plutselig! Fantastisk! 1
Aldrisur Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13207 Skrevet 24. mars 2015 Fantastisk! Ja! Det snakkes om at strikking, hagearbeid oa. - kryssord (på do) også for eksempel - gjør samme nytten. Så nå har vi masse mindful-forslag vi kan drive med utover våren. Jeg skal ut av huset og ordne en del saker nå! Tastes! 2
Rumle Skrevet 24. mars 2015 #13208 Skrevet 24. mars 2015 Ja! Det snakkes om at strikking, hagearbeid oa. - kryssord (på do) også for eksempel - gjør samme nytten. Så nå har vi masse mindful-forslag vi kan drive med utover våren. Jeg skal ut av huset og ordne en del saker nå! Tastes! Ha en fin dag
Gjest Inggolf Skrevet 24. mars 2015 #13209 Skrevet 24. mars 2015 Takk, det var fint sagt G Er mye på steder med wifi fortiden så da kan jeg være mer her enn for litt siden! trodde du skrev noe om chips på slutten av forrige side jeg Rumle 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2015 #13210 Skrevet 24. mars 2015 En trend har grepet om seg, Aldri. Godt at det er en slik fin en og ikke noe unyttig da. Tegning er fordypelse i sjelslivet. 1
Mynona Skrevet 24. mars 2015 #13211 Skrevet 24. mars 2015 Jeg skal teste mindfullness i noen glass vin i dag. Tror kreativiteten kommer til å påvirkes hvertfall 2
Mynona Skrevet 24. mars 2015 #13212 Skrevet 24. mars 2015 Nei, nå ble det sykdom på gang, så da får jeg teste strikketøyet i steden! 1
Rumle Skrevet 24. mars 2015 #13213 Skrevet 24. mars 2015 Takk, det var fint sagt G Er mye på steder med wifi fortiden så da kan jeg være mer her enn for litt siden! trodde du skrev noe om chips på slutten av forrige side jeg Rumle Åhjaa, du har forvekslet meg med anje da tror jeg men det er ikke så rart, for jeg skulle jo lage grønnkålchips for noen uker siden .. men da ble det med tanken 1
Aldrisur Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13214 Skrevet 24. mars 2015 Kålchipsene til Anje ja! Jeg lette etter disse chipsene bakover i ballongen og klarte ikke å forstå hva Noz mente. Nå har jeg skaffet meg så mye å gjøre, at kan bli litt travelt framover ser jeg! Fikk kjøpt fargerike gardiner på Åhlens, men de må selvsagt legges opp. Var på Stoff & Stil på Alnabru, men fy søren så dyrt det er å kjøpe metervare! Og så må man jo ha tråd og sånne gardinbånd i tillegg. Greit med ferdigsydde da. Fikk også tak i den nå som berømte LightBulb-fargeboken + en annen type fargebok, ganske lik, men som kan egne seg for barn. Koselig å sitte å fargelegges sammen med ungene da. I tllegg er jeg ikke halvferdig med strikketøyet mitt. Og nå er det vel snart på tide å begynne på middagen. (For et utrolig spennende innlegg) 3
Rumle Skrevet 24. mars 2015 #13215 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Så mye du har fått gjort i dag da Og du blir jo sikkert råkul hos de små når du viser frem din egen fargeleggingsbok! Eller .. enda mer råkul får jeg vel si Endret 24. mars 2015 av Rumle 2
FruN Skrevet 24. mars 2015 #13216 Skrevet 24. mars 2015 Dumme forkjølelse.... Jeg har visst kjøpt mer garn jeg... Skal prøve meg på påskekyllinger Fant en gratisoppskrift på Sandnes Garn sin hjemmeside som så enkel og morsom ut Også ble det med noen knapper, og litt filt oggarn til to julegaver Jeg skulle egentlig bare ha garnet til kyllingene og en skipose Men skiposen fant de ikke.. 2
Aldrisur Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13217 Skrevet 24. mars 2015 Dumme forkjølelse.... Jeg har visst kjøpt mer garn jeg... Skal prøve meg på påskekyllinger Fant en gratisoppskrift på Sandnes Garn sin hjemmeside som så enkel og morsom ut Også ble det med noen knapper, og litt filt oggarn til to julegaver Jeg skulle egentlig bare ha garnet til kyllingene og en skipose Men skiposen fant de ikke.. Enda mer garn? Skal du strikke eller veive garn rundt to pappskiver med hull i? Og du drar til et av de fineste stedene i Norge i påsken?
FruN Skrevet 24. mars 2015 #13219 Skrevet 24. mars 2015 Enda mer garn? Skal du strikke eller veive garn rundt to pappskiver med hull i? Og du drar til et av de fineste stedene i Norge i påsken? Jeg har da ikke noe garn liggende jeg.. Eller andre prosjekter gående.. Det er heldigvis ikke "bare" et garnlager da! Det er til planlagte prosjekter Jeg skal strikke slike: Blir nok ikke heeelt like, men... Og ikke helt, men jeg skal til fjellbygda "i nærheten" Tar bussen oppover da, så må en tur innom det fine stedet en tur og 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå