Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, den Mindfullness (det er hvertfall to forskjellige) er fra noen andre. Men de hadde en til fra samme dame. Magisk skog eller noe sånt. Også var det 2 eller 3 andre igjen.

Boka er spaghetti x spaghetti! :fnise: Har ikke noen linjal for hånden, men akkurat like lang som spaghettipakken både på langs og på tvers :fnise:

Ahh kreativ måling! I like! :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: jeg følte meg litt flåsete og rar og teit nå, men jeg ler da! Alltid godt å le litt. Og spaghetti er jo et universelt mål!

• Liker 1
Skrevet

:fnise: jeg følte meg litt flåsete og rar og teit nå, men jeg ler da! Alltid godt å le litt. Og spaghetti er jo et universelt mål!

Jaaa, ikke sant? :ler:

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Digger kreativ måling (og vi skjønner jo :jepp: )

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg skal finne frem fargeboka mi, jeg og? :nigo:

Ingen fancy tusjer eller tegninger da, men like moro! :jepp:

Nå er påskeferien "bestilt" :jepp::fnise:

Jeg skal til HerrNs kusine i de øvre dalstrøk, HerrN følger om han vil :P Jeg drar uansett før han :)

• Liker 1
Skrevet

Min fargebok er helt blank. Har jo ikke tusjer. Eller.. kanskje jeg må se om jeg finner de jeg har hatt en eller annen gang på studiene... Men da må jeg jo rote og lete osv...

• Liker 2
Skrevet

Errehereerparty? :bolledeig:

Ha-ha, tegne, farge og sjokoladeparty?

Så gøy at vi kom over noe som alle synes er gøy! Eller rettere sagt Light da.....det var hun som begynte. :takke:

Jeg har vært å kjøpt ordentlig, tjukt tegnepapir og har kost meg med farger og blanke ark i dag. I morgen skal jeg se etter fargebøker og postkort. :hoppendeglad:

I tillegg har jeg såååå lyst på nye gardiner i stua. Jeg er så lei av alt som er hvitt, grått, grålilla og fargeløst.

Kanskje jeg finner noen ferdigsydde gardiner som jeg kan fargelegge? :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg rapper fargeleggingsboka og blyantene til minstemann jeg. Barbie og sånt.

• Liker 2
Skrevet

Fargelagte gardiner! Herlig!

Skrevet

Jeg tror jeg rapper fargeleggingsboka og blyantene til minstemann jeg. Barbie og sånt.

Du har vel mer enn nok å henge fingrene i med å male og flikke på huset du skal selge du G.? :fnise:

Skrevet

Light er trendsettern i ballongen! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Du har vel mer enn nok å henge fingrene i med å male og flikke på huset du skal selge du G.? :fnise:

Du har så rett, så rett. *stønn*

Skrevet

Du har så rett, så rett. *stønn*

Husk at du må slappe av innimellom og da, G! F.eks. koble av med litt tegnesaker :nigo:

Skrevet

Jeg har forsåvidt fargelagt veggene mine før. Lagde mønster med maskeringstape og fargela inni der :jepp:

Skrevet

Nei, nå skal jeg melde meg ut littegrann og se på Biggest Loser og strikke litt. Jeg synes de er så flinke de deltakerne. Og er veldig begeistret for de to karene på det blå laget. For en driv og motivasjon altså!

Skrevet

Da ønsker jeg dere en fortsatt fargerik aften og trekker meg tilbake til kveldsmaten min,

som er laget bare til meg av Herr F. Land... :lur: Hadebra. :goodbye:

Skrevet

Siden vi er så med i tiden her I tråden så kan jeg melde å ha testet ut kale chips. :opplyser:

Smakte sprøstekt kål. :dry:

:hoho:

Skrevet

Wow....det kunne jeg faktisk ha tenkt meg å smake på. :spise: ..men ikke nå. :Gjesp: Nå er det natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...