Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sukk: Tenk om de ungene kunne ha prøvd en liten Dim Sum eller noe annet morsomt.

Her har jentene mine snurret pappaen sin rundt lillefingeren og han har omsorgsfullt tatt på dem bind for øynene og serverer dem alskens mat. Blindtest, kaller de det, og det er seksåringen som er ivrigst. De elsker å smake syltetøy og synes ikke sitron er spesielt godt. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ville kantareller hadde vært artig å få sett. :fnise:

Her er en søt og rar liten pusekatt:

http://beta.dbtv.no/playlist/36?dbtvl=6#2317373484001

Kantareller du tullejenta? :fnise:

Den videoen rørte meg virkelig, og får en til å tenke litt lenger enn nesa rekker. :blomst:

:sukk: Tenk om de ungene kunne ha prøvd en liten Dim Sum eller noe annet morsomt.

Her har jentene mine snurret pappaen sin rundt lillefingeren og han har omsorgsfullt tatt på dem bind for øynene og serverer dem alskens mat. Blindtest, kaller de det, og det er seksåringen som er ivrigst. De elsker å smake syltetøy og synes ikke sitron er spesielt godt. :fnise:

Ha-ha, Dim Sum! :skratte: For disse to fireåringene er nok pølser og spaghetti mer eksotisk enn noe annet. Dette er nemlig ikke hverdagsmat ved deres middagsbord. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det var en kreativ barnemeny Aldri :icon_lol:

På jordbærpikene så selger de brødskrive med leverpostei (og med nugatti?)

på barnemenyen til 18 kroner pr stk ...Hvem er det som går på restaurant å bestiller

brødskrive liksom? :fnise: ..Regner foresten med at det er et stk usedvanlig godt og hjemmebakt

brød så da er det kanskje ikke såååå rart alikevell... (bare litt)

Høres ut som at dere har hatt en fin og aktiv dag da!

Selv har jeg vært på hestehov-tur med Betty.. Masse hestehov allerede plutselig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe rar katt! Min er ikke livredd støvsugeren nå men ho må følge nøye med den om den kommer nærmere!

Hæ? Jeg fikk en video av sjimpanser som møter friheten etter mange år i fangenskap jeg Hoppe og

Rofl! :fnise:

Det var en kreativ barnemeny Aldri :icon_lol:

På jordbærpikene så selger de brødskrive med leverpostei (og med nugatti?)

på barnemenyen til 18 kroner pr stk ...Hvem er det som går på restaurant å bestiller

brødskrive liksom? :fnise: ..Regner foresten med at det er et stk usedvanlig godt og hjemmebakt

brød så da er det kanskje ikke såååå rart alikevell... (bare litt)

Høres ut som at dere har hatt en fin og aktiv dag da!

Selv har jeg vært på hestehov-tur med Betty.. Masse hestehov allerede plutselig!

Å så koselig med hestehov! Er Betty frisk og rask om dagen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :fnise:

Det var fra en side med flere klipp, så du må ha spesialtrykket på noe der. Klippet mitt omhandler noe ganske sjeldent, nemlig en katt som leker nært med et støvsugermunnstykke mens sugeren går. Normalt sett flykter vel katter som bare det. Prøv igjen, evt. :goodbye:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fra en side med flere klipp, så du må ha spesialtrykket på noe der. Klippet mitt omhandler noe ganske sjeldent, nemlig en katt som leker nært med et støvsugermunnstykke mens sugeren går. Normalt sett flykter vel katter som bare det. Prøv igjen, evt. :goodbye:

Ho-ho, :hoho: jeg prøvde en gang til og da fikk jeg se katten med støvsugeren! Et veeeeeldig sjeldent syn var det ja! :skya:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på stevnemøte med "Patric". Snakkes senere. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på stevnemøte med "Patric". Snakkes senere. ;)

Jeg skal se på "hver gang vi møtes!" :danse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal se på meg selv! Eller Battlestar Galactica da . :)

Kos deg med deg selv G.! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med deg selv G.! :fnise:

Hm. Likte ikke helt ordlyden der jeg altså. Gamle damer bør holde seg for god for denslags.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Likte ikke helt ordlyden der jeg altså. Gamle damer bør holde seg for god for denslags.

Ha-ha, jeg vet, hørtes verre ut enn det egentlig var ment altså! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det vanskelig å prate med enkelte menn, men lett å prate med andre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det vanskelig å prate med enkelte menn, men lett å prate med andre?

Vanskelig å svare på. Vi har det sånn alle sammen. Noen ganger så klikker vi bare (uten at det er noe seksuelt i bildet) mens med andre så er det som å prate til en stolpe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...