Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #1301 Del Skrevet 8. mars 2014 Ja ville kantareller hadde vært artig å få sett. Her er en søt og rar liten pusekatt:http://beta.dbtv.no/playlist/36?dbtvl=6#2317373484001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2014 #1302 Del Skrevet 8. mars 2014 Tenk om de ungene kunne ha prøvd en liten Dim Sum eller noe annet morsomt. Her har jentene mine snurret pappaen sin rundt lillefingeren og han har omsorgsfullt tatt på dem bind for øynene og serverer dem alskens mat. Blindtest, kaller de det, og det er seksåringen som er ivrigst. De elsker å smake syltetøy og synes ikke sitron er spesielt godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. mars 2014 #1303 Del Skrevet 8. mars 2014 Ja ville kantareller hadde vært artig å få sett. Her er en søt og rar liten pusekatt:http://beta.dbtv.no/playlist/36?dbtvl=6#2317373484001 Kjempe rar katt! Min er ikke livredd støvsugeren nå men ho må følge nøye med den om den kommer nærmere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1304 Del Skrevet 8. mars 2014 Ja ville kantareller hadde vært artig å få sett. Her er en søt og rar liten pusekatt:http://beta.dbtv.no/playlist/36?dbtvl=6#2317373484001 Kantareller du tullejenta? Den videoen rørte meg virkelig, og får en til å tenke litt lenger enn nesa rekker. Tenk om de ungene kunne ha prøvd en liten Dim Sum eller noe annet morsomt. Her har jentene mine snurret pappaen sin rundt lillefingeren og han har omsorgsfullt tatt på dem bind for øynene og serverer dem alskens mat. Blindtest, kaller de det, og det er seksåringen som er ivrigst. De elsker å smake syltetøy og synes ikke sitron er spesielt godt. Ha-ha, Dim Sum! For disse to fireåringene er nok pølser og spaghetti mer eksotisk enn noe annet. Dette er nemlig ikke hverdagsmat ved deres middagsbord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. mars 2014 #1305 Del Skrevet 8. mars 2014 Det var en kreativ barnemeny Aldri På jordbærpikene så selger de brødskrive med leverpostei (og med nugatti?) på barnemenyen til 18 kroner pr stk ...Hvem er det som går på restaurant å bestiller brødskrive liksom? ..Regner foresten med at det er et stk usedvanlig godt og hjemmebakt brød så da er det kanskje ikke såååå rart alikevell... (bare litt) Høres ut som at dere har hatt en fin og aktiv dag da! Selv har jeg vært på hestehov-tur med Betty.. Masse hestehov allerede plutselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. mars 2014 #1306 Del Skrevet 8. mars 2014 Liker Betty støvsugeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1307 Del Skrevet 8. mars 2014 Kjempe rar katt! Min er ikke livredd støvsugeren nå men ho må følge nøye med den om den kommer nærmere! Hæ? Jeg fikk en video av sjimpanser som møter friheten etter mange år i fangenskap jeg Hoppe og Rofl! Det var en kreativ barnemeny Aldri På jordbærpikene så selger de brødskrive med leverpostei (og med nugatti?) på barnemenyen til 18 kroner pr stk ...Hvem er det som går på restaurant å bestiller brødskrive liksom? ..Regner foresten med at det er et stk usedvanlig godt og hjemmebakt brød så da er det kanskje ikke såååå rart alikevell... (bare litt) Høres ut som at dere har hatt en fin og aktiv dag da! Selv har jeg vært på hestehov-tur med Betty.. Masse hestehov allerede plutselig! Å så koselig med hestehov! Er Betty frisk og rask om dagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #1308 Del Skrevet 8. mars 2014 Hæ? Det var fra en side med flere klipp, så du må ha spesialtrykket på noe der. Klippet mitt omhandler noe ganske sjeldent, nemlig en katt som leker nært med et støvsugermunnstykke mens sugeren går. Normalt sett flykter vel katter som bare det. Prøv igjen, evt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1309 Del Skrevet 8. mars 2014 Det var fra en side med flere klipp, så du må ha spesialtrykket på noe der. Klippet mitt omhandler noe ganske sjeldent, nemlig en katt som leker nært med et støvsugermunnstykke mens sugeren går. Normalt sett flykter vel katter som bare det. Prøv igjen, evt. Ho-ho, jeg prøvde en gang til og da fikk jeg se katten med støvsugeren! Et veeeeeldig sjeldent syn var det ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #1310 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg skal på stevnemøte med "Patric". Snakkes senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1311 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg skal på stevnemøte med "Patric". Snakkes senere. Jeg skal se på "hver gang vi møtes!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2014 #1312 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg skal se på meg selv! Eller Battlestar Galactica da . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1313 Del Skrevet 8. mars 2014 Er det Jorunn hun heter?! Ja Jorunn he he 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1314 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg skal se på meg selv! Eller Battlestar Galactica da . Kos deg med deg selv G.! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2014 #1315 Del Skrevet 8. mars 2014 Kos deg med deg selv G.! Hm. Likte ikke helt ordlyden der jeg altså. Gamle damer bør holde seg for god for denslags. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2014 #1316 Del Skrevet 8. mars 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1317 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg vil ikke kose meg med noen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1318 Del Skrevet 8. mars 2014 Hm. Likte ikke helt ordlyden der jeg altså. Gamle damer bør holde seg for god for denslags. Ha-ha, jeg vet, hørtes verre ut enn det egentlig var ment altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1319 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvorfor er det vanskelig å prate med enkelte menn, men lett å prate med andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2014 #1320 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvorfor er det vanskelig å prate med enkelte menn, men lett å prate med andre? Vanskelig å svare på. Vi har det sånn alle sammen. Noen ganger så klikker vi bare (uten at det er noe seksuelt i bildet) mens med andre så er det som å prate til en stolpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå