Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er sånne jeg tenker på som penner. Men det er vel bare fordi det er det jeg har brukt de til ;) lurer på om det blir "strekete" eller jevnt.

Men ebay ja! Det hadde jeg glemt at finnes!

Ja ebay! :blomst:

Jeg skal melde fra hvorvidt de streker eller farger jevnt! :gullengel:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

I går og i dAg så har jeg bare sniklest med et halvt øye og nå må jeg bare spørre; hva er greia med disse tusjene og boka/fargeleggingsgreia? Tror jeg har oversett viktige detaljer i postene deres her :fnise: Har alle fått malerdilla eller i plutselig?

• Liker 1
Skrevet

I går og i dAg så har jeg bare sniklest med et halvt øye og nå må jeg bare spørre; hva er greia med disse tusjene og boka/fargeleggingsgreia? Tror jeg har oversett viktige detaljer i postene deres her :fnise: Har alle fått malerdilla eller i plutselig?

Jepsipepsi! :bolledeig: Alle fikk plutselig male/tegnedilla! :hoppendeglad:

Jeg husker ikke nå hvordan vi kom inn på det. :hoho:

Skrevet

Jeg har lest at det er en reaksjon på den digital hverdagen vår. En form for meditasjon eller avkobling å fargelegge. Tror LB skrev at hun hadde kjøpt boka, var det ikke sånn vi kom inn på det?

Har sett mange på Facebook nevne det osv også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest at det er en reaksjon på den digital hverdagen vår. En form for meditasjon eller avkobling å fargelegge. Tror LB skrev at hun hadde kjøpt boka, var det ikke sånn vi kom inn på det?

Har sett mange på Facebook nevne det osv også.

Stemmer, det var Light som begynte det hele og det der med meditasjon har du også rett i! :blomst:

Skrevet

Nå har jeg også bestilt tusjer :fnise: Lett å påvirke jeg? Neeeeida! Får vente litt med å kjøpe boka da, så jeg blir ferdig med pleddet mitt først. Men det nærmer seg det og :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Men hva er så spesielt med disse e-baytusjene ift tusjer fra panduro/lekebutikk/bokhandler?

Skrevet

Alle glassene mine kommer ut veldig møkkete av oppvaskmaskinen for tiden... Selv om jeg bare drikker vann fra de :klo:

Skrevet

Alle glassene mine kommer ut veldig møkkete av oppvaskmaskinen for tiden... Selv om jeg bare drikker vann fra de :klo:

Kann det være mye kalk i vannet for tiden?

Gjest Tekola
Skrevet

Eller at filteret er skittent?

Nå har jeg vært ute og ruslet en halvtimes tur med ei frøken som var storfornøyd med litt snø på bakken :ler:

Skrevet

Eller at filteret er skittent?

Nå har jeg vært ute og ruslet en halvtimes tur med ei frøken som var storfornøyd med litt snø på bakken :ler:

Insinuerer du at My har skittent filter? :jolie:

:fnise: Neida tuller! Men vi merker altså at det er mye kalk i vannet her i for tiden. Vi får drikkevann fra Elvåga, mens jeg tror My får det fra Maridalsvannet. Så... :vetikke:

Skrevet

Hmm.. jeg får sjekke filteret før neste vask.

Oi, nå snør det jo skikkelig masse. Svære snøflak! Jeg nekter å gå utenfor døra i dag.

Gjest LightBulb
Skrevet

Hmm.. jeg får sjekke filteret før neste vask.

Oi, nå snør det jo skikkelig masse. Svære snøflak! Jeg nekter å gå utenfor døra i dag.

Kan hende hele maskinen trenger en rens, du får kjøpt maskinrens til oppvaskmaskin på butikken. Det pleier å hjelpe her :)

Skrevet

Disse har jeg, blir ikke strekete :)

f5745fcd99accf93d45efd39dbb235c7.jpg

Ser supre ut Light! :tommelopp:

Kan jeg spørre hva du jobber med? (ikke svar på det om du ikke vil)

Skrevet

Jeg kjøpte en pakke md 30 forskjellige farger. Husker ikke hvilket merke/type, men de er vel ganske like alle sammen vil jeg tro :) Jeg har en "hemmelig" kjærlighet for kontorrekvisita :fnise: Så nye penner og greier er stas for meg :ler: Nerd!

Gjest Tekola
Skrevet

Åh, de der har jeg også, Bulben! De er så goooode :rodmer:
(Og fagbøkene mine ser ikke ut når jeg først setter i gang å gå igjennom dem med fargesystemene mine :ler: )

Skrevet

Disse endte jeg med

$_57.JPG

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg elsker semesterstart, for da unner jeg meg alltid litt nye skrivesaker og sånt... Vi er visst flere i den klubben, Mynona :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...