Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Nå har sangen din tatt slutt,

for løpet ditt blei brutt.

Der va ingen siste anke.

Men eg ser deg, likavel,

i solefall og kveld

og i bånnen av min tanke.

Eg ser deg øvealt;...

Denne var fast på hjernen min hver dag i nesten en måned etter at mamma gikk bort. Og så kommet den tilbake hver august, helt merkelig.

I lag med denne:

æ ser en ubåt, en ubåt, en ubåt fær forbiii

En talemelding hun hadde lagt igjen på telefonen min grytidlig om morgenen ca 3 uker før, hvor hun sang dette. :ler: Har den fremdeles, men har ikke turt å høre på den..

Endret av LightBulb
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har sangen din tatt slutt,

for løpet ditt blei brutt.

Der va ingen siste anke.

Men eg ser deg, likavel,

i solefall og kveld

og i bånnen av min tanke.

Eg ser deg øvealt;...

Denne var fast på hjernen min hver dag i nesten en måned etter at mamma gikk bort. Og så kommet den tilbake hver august, helt merkelig.

I lag med denne:

æ ser en ubåt, en ubåt, en ubåt fær forbiii

En talemelding hun hadde lagt igjen på telefonen min grytidlig om morgenen ca 3 uker før, hvor hun sang dette. :ler: Har den fremdeles, men har ikke turt å høre på den..

:klemmer:

Gjest LightBulb
Skrevet

Er det også i salg i bokhandelen hvor de selger disse bøkene eller? Og de hørtes dyre ut :P

Får vel bli ferdig med strikkeprosjektet først da.

Ja, vi har de på jobb ;) de kommer garantert på tilbud når det er skolekampanje siden studentene bruker disse. Normalpris varierer fra 200-500kr cirka, avhengig av hvor mange som er i pakken :)

Skrevet

Jeg tar inn alle triste ting for tiden. LB, så trist... :(

Nå er det vel på tide at jeg finner køya. Men før jeg gjør det, vil jeg si noe til alle i ballongen:

Dere er unike og fantastiske, og jeg er så glad for at dere finnes. Og jeg savner Batnut/EryMax/hva hun nå kaller seg. Veldig.

Ha en fin kveld!

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Jeg tar inn alle triste ting for tiden. LB, så trist... :(

Nå er det vel på tide at jeg finner køya. Men før jeg gjør det, vil jeg si noe til alle i ballongen:

Dere er unike og fantastiske, og jeg er så glad for at dere finnes. Og jeg savner Batnut/EryMax/hva hun nå kaller seg. Veldig.

Ha en fin kveld!

Håper ikke det gjorde deg tristere, det var ikke meningen. Dette var for meg noe veldig fint å tenke på/høre på når jeg var tom for ord. God natt :klem: Endret av LightBulb
Gjest Tekola
Skrevet

Sender gode klemmer til alle som trenger det i kveld, eller bare ønsker en. Dere er fine, flotte mennesker, alle luftballongfarerne, både tilstedeværende og de som er på soloferder :klemmer:

Skrevet

Det snør det snør fidelibom... :sno:

:blomst: God formiddag til alle ballongvenner! Håper dere har sovet godt i natt og får en så fin søndag dere bare kan! :hug:

Gtipa9A.jpg

• Liker 2
Skrevet

God morgen.

80c35dda02f52cab4e0a3cebf5461e0c9b12ced5

Ikke fått i meg kaffen enda :ler:

• Liker 2
Skrevet

Snø? Nei, da tror jeg at jeg blir liggende litt til!

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Det snør her og :bond:

I ettermiddag skal vi på middag hos mine foreldre, andebryst og karameliserte pommes noisettes, kjenner jeg faren min rett. NAM :sikle:

Skrevet

God morgen.

Ikke fått i meg kaffen enda :ler:

:goodbye:

0ITVY0V.jpg

Snø? Nei, da tror jeg at jeg blir liggende litt til!

Eller finne fram skiene My? :skya:

Det snør her og :bond:

I ettermiddag skal vi på middag hos mine foreldre, andebryst og karameliserte pommes noisettes, kjenner jeg faren min rett. NAM :sikle:

Høres både godt og koselig ut det der Tekola. :jepp:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Karamellisere poteter!? Oiiii, fancy!

Endret av Noz
Skrevet

Ski? Er det så mye? *stønn*

Det hørtes godt ut tekola

Gjest Tekola
Skrevet

Pappa har en egen evne til å oversukre potetballene, så det blir karamell :sikle:

pommes-noissetes.jpg

Skrevet

Ja, får gjøre det! Godt jeg er i varmere strøk om en uke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt Fineline-penner på E-bay og Den hemmelige hagen-fargebok skal kjøpes på mandag i den lokale bokhandelen.

20 penner kostet 250 kroner med frakt etc. :hoppendeglad:

Tenk at vi klarte å bomme med en måneds avtreise My. Jeg både :hoho: og :cry3: av det der altså.

Skrevet

Ja, hvor teite går det an å bli liksom! :fnise:

Jeg googla litt på de tusjene i går, men det var då mange typer. Er det de som jeg kaller penner? Så for meg mer sånn tusjete jeg...

Skrevet

Bestilte dette settet, sånn for å prøve hvordan de funker.

MgidPR7.jpg

Skrevet

Ja, det er sånne jeg tenker på som penner. Men det er vel bare fordi det er det jeg har brukt de til ;) lurer på om det blir "strekete" eller jevnt.

Men ebay ja! Det hadde jeg glemt at finnes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...