Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil også ha fancy fargeblyanter!!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss kjøpe fancy fargeblyanter alle sammen - og ha fargelegginskonkurranse i påsken! :strix:

:ler:

• Liker 2
Skrevet

Ja, det synes jeg også :jepp:

Finnes masse mer avanserte videoer hvis du søker på prisma colors men, dette er bare helt basic :jepp:

Spennende Rumle!

Så mye artig og rart det finnes ute i den store verdenen. :sjokkert:

Nå skal jeg tusle ut på kjøkkenet å lage tzaziki. :goodbye: Kanskje vi treffes senere i kveld? :hoppendeglad:

• Liker 3
Skrevet

Spennende Rumle!

Så mye artig og rart det finnes ute i den store verdenen. :sjokkert:

Nå skal jeg tusle ut på kjøkkenet å lage tzaziki. :goodbye: Kanskje vi treffes senere i kveld? :hoppendeglad:

Det gjør vi sikkert :Nikke:

Ha en fin ettermiddag :blomst:

Gjest Inggolf
Skrevet

Så fine farver Aldri! Du er en sånn derre hemmelig kunstner du? Har Batnut blitt utestengt eller noe?

Skrevet

Sånn fargelegging er jo skikkelig in for tiden. Lurer på om jeg må prøve selv altså. Men jeg tror jeg vil ha tusjer.

• Liker 1
Skrevet

Sånne fargeblyanter er så fiiine! :rodmer:

Jeg er litt utafor i dag, kjenner jeg. Ungen til ei venninne ligger i ei sykehusseng og kjemper for livet, bare ni år gammel. Setter ting i perspektiv. :(

• Liker 1
Skrevet

Himmelen har fått en ny stjerne. Og jeg klemmer ekstra godt på mine egne unger nå i kveld. Hvil i fred, lille venn.

• Liker 1
Skrevet

Sorry at jeg ødelegger stemningen i ballongen. Håper det aldri gjentar seg. Godt å sette seg ned nå, har malt og malt i hele dag.

Gjest Inggolf
Skrevet

Så utrolig trist!!! Det verste som kan skje i hele verden må være å miste sitt barn! Er det lov å spørre hva som hendte G?

• Liker 1
Skrevet

Fryktelig trist er det, helt grusomt.

Det er faktisk ikke mulig å sette seg inn i hvordan de nærmeste i familien har det nå.

• Liker 3
Skrevet

Så utrolig trist!!! Det verste som kan skje i hele verden må være å miste sitt barn! Er det lov å spørre hva som hendte G?

Ungen hadde et syndrom og hadde begrensede fremtidsutsikter, unger med dette syndromet lever ikke til de blir voksne. Men familien har hatt det knalltøft hele ungens liv og selv om de visste at ungen bare var til låns så er det like fullt for jævlig å overleve sitt eget barn. Vi har grått sammen i dag, ungene og jeg.

• Liker 1
Skrevet

Himmelen har fått en ny stjerne. Og jeg klemmer ekstra godt på mine egne unger nå i kveld. Hvil i fred, lille venn.

Huff, trist å høre :sukk:

Sorry at jeg ødelegger stemningen i ballongen.

...

Det skal du virkelig ikke tenke på :klemmer:

• Liker 3
Skrevet

Huff, trist å høre :sukk:

Det skal du virkelig ikke tenke på :klemmer:

Helt enig med deg Hog.

Dette er også en side av livet. :skravle:

Jeg har forsøkt å se på denne innsamlingskonserten på TV 2. Og å se de bildene av de små babyene i Kosovo, som ikke hadde foreldre. Som lå der så stille i sengene sine og bare så ut i luften det gjorde meg så trist at jeg fikk vondt i hele kroppen.

Man trenger sikkert å bli minnet på hvor vanskelig det er å være menneske, hvor mange triste skjebner som finnes, både i Norge og i verden utenfor.

Livet er ingen lek. Sånn er det bare. :klem:

tVIpa6X.jpg

• Liker 3
Gjest LightBulb
Skrevet

Sånn fargelegging er jo skikkelig in for tiden. Lurer på om jeg må prøve selv altså. Men jeg tror jeg vil ha tusjer.

Fineliner tusjer passer utmerket til denne boka :)

Galactica: :klem:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:klem:

child-angel.jpg

Endret av FruN
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Neeeei, så ufattelig trist :( Kondolerer :dagens-rose:

41ff98c1a3b78dc2c3a398d0810170bb.jpg

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Fineliner tusjer passer utmerket til denne boka :)

Galactica: :klem:

Er det også i salg i bokhandelen hvor de selger disse bøkene eller? Og de hørtes dyre ut :P

Får vel bli ferdig med strikkeprosjektet først da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...