Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

...og jeg har vært i butikker. Et bakeri kom i veien for meg og jeg ble overtalt

til å feire Napolèon Bonaparte på svært tynt grunnlag...men jeg lot meg altså overtale. :spise:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg maler. Og grunner og sparkler og vasker. Ikke i denne rekkefølgen. Det tar på å skulle klargjøre hus for salg.

• Liker 2
Skrevet

Har dere kjøpt det huset du hadde lyst på?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har sjokoladevaffelpause :jepp:

*sette inn et fat så andre ballongfarere kan smake om de vil*

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Her jeg sitter, har jeg ikke energi til noe annet enn å slappe av med et smil...så det skal jeg gjøre fremover.

Gjest Tekola
Skrevet

Har bakt og spist brød, gått tur med ungene og moren min, og snart skal jeg vel begynne på middagen, pitabrød med kjøttdeig. :hoppe:

Skrevet

Jeg har bakt sjokolademuffins. Med øl og rømme. Og fordi jeg måtte kvalitetsteste så vet jeg at de ble kjempegode. :nigo:

Nå skal jeg teste ut et sånt eltefritt grytebrød. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Har dere kjøpt det huset du hadde lyst på?

Vi kjøpte det! Og det blir så bra. :) Så nå er det bare å hive seg rundt og få solgt dette.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle vært ute å plantet .. men jeg ser på kattungene! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte det! Og det blir så bra. :) Så nå er det bare å hive seg rundt og få solgt dette.

Gratulerer med nytt hus da :)

Skrevet (endret)

...og jeg har vært i butikker. Et bakeri kom i veien for meg og jeg ble overtalt

til å feire Napolèon Bonaparte på svært tynt grunnlag...men jeg lot meg altså overtale. :spise:

åhhh det er virkelig noe av det aller beste beste jeg vet!!! :spise:

Men, hvordan spiser DU din napoleonskake? Jeg spør alltid, fordi alle napolenskakeelskere spiser den forskjellig! :laugh:

Endret av Rumle
Skrevet

Så gøy m,ed nytt hus med hage, G - gratulerer! :blomst:

Er det stor hage? Opparbeidet? :)

Skrevet

Takk, dere. :blomst:

Det er opparbeidet hage med epletrær og plommetrær og bærbusker og stauder og masse annet rart. Gleder meg stort til ting begynner å titte opp av jorda!

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer så mye, G!

Såååå moro!

:strix:

Krysser fingrene for bra salg av deres hus :jepp:

Skrevet

Takk, dere. :blomst:

Det er opparbeidet hage med epletrær og plommetrær og bærbusker og stauder og masse annet rart. Gleder meg stort til ting begynner å titte opp av jorda!

Så fantastisk! Dette må jo bli bra! :hoppe:

Gjest Inggolf
Skrevet
:opplyser: Jeg passer minipål! gratulerer med huskjøp G! Hva driver du med da Aldri?
Skrevet

Skal hilse fra Batnut og sette inn sitronmarengspaien ho har bakt :jepp:

Så dere får passe på mens det er noe... :lur:

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg Polar Loop aktivitetsmåler og "den hemmelige hagen" - fargeleggingbok for voksne :fnise: må jo teste ut de nye produktene før jeg skal tilbake på jobb :jepp:

Edit: og så har jeg klipt av 25cm av håret mitt :daane:

Endret av LightBulb
  • Liker 1
Skrevet

Fælt så travelt alle har hatt det det her da?! :fnise:

Det er så gøy at dere klarte å få huset Galactica!

Hilse Bat og si takk for sitronmarengspaien, det var hyggelig å få et livstegn fra henne i dag. :hug:

Så Noz har fått seg bonusbarn? :babysmokk: Så koselig.

Jeg har travla rundt siden i går til morgenen. Brukte hel kvelden i går til å sy prinsessekjole, og dagen i dag har gått med til kjøring til bursdag, vente to timer (shopping på Vinterbro) og deretter henting i bursdag.

Nå fikk jeg veldig lyst til å bake (dere smitter meg), men vet ikke om jeg gidder. :daane:

Light! Hva er fargeleggingsbok for voksne? Er det noe digtale greier eller?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...