Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvor tida blir av. At jeg liksom ikke er 25 år lenger. Dessuten har man jo hatt litt forventninger til hvor man skulle være i livet i alder X og Y, og når man ikke er der man mener man kunne eller burde vært er det litt sånn.. nedtur.

Kjenner til tanken ja...

Samtidig tror jeg at for min del har tanken om hvor jeg burde/kunne vært endret seg med årene, da jeg så at jeg ikke kom til å være der. Tidlig i tyveårene så jeg for meg mann, barn, stasjonsvogn og hund ved fylte 30. Men det ble ikke sånn, og nå kjenner jeg at det faktisk er helt greit. Sannelig ikke sikker på om det blir barn i det hele tatt, kjenner ingen biologisk klokke tikke. Mann og hund kunne jeg derimot veldig godt tenke meg :sjenert: Men, ingen tegn til mann foreløpig... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke i nærheten av der "jeg burde være", og er storfornøyd med det :kaffekopp:

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Mai kan ikke komme fort nok! Jeg vil på jobb... :sukk:

Skrevet

Kunsten er å ikke leve i minner om fortiden eller dagdrømme om fremtiden, men være helt tilstede her og nå.

Det er HER livet pågår! :jepp:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Så lenge man er fornøyd med den og der man er, så er det det viktigste! SKÅL! :kaffekopp:

Gjest Tekola
Skrevet

Mai kan ikke komme fort nok! Jeg vil på jobb... :sukk:

Åh, så heldig du er som har en jobb å begynne på igjen! Men det er kanskje ikke lov å si... .sjenert:

Skrevet

*sette inn ei skål med kalde isbiter i tilfelle hun brant seg på veldig varm kaffe der oppe* :)

Gjest LightBulb
Skrevet

Åh, så heldig du er som har en jobb å begynne på igjen! Men det er kanskje ikke lov å si... .sjenert:

:klem: Det er absolutt lov til å si!

Gjest LightBulb
Skrevet

Når dagen starter litt grå er det bare å åpne snapchat. Jeg har gale venner :ler:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Så bra, Bulben :ler:

Jeg sitter og venter på ei venninne som sa hun skulle stikke innom i dag. Føler liksom ikke jeg kan sette i gang med noe, i tilfelle hun plutselig kommer. Men småpusling går an, da. Som å legge ut brudekjolen til salgs!

Skrevet (endret)

22:22!

----

Men i alle dager, hvorfor er min klokke her feil i forhold til forumklokken?

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Miaw. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

FruN purrer så fornøyd der hun drikker fløten sin. :)

• Liker 1
Skrevet

FruN purrer så fornøyd der hun drikker fløten sin. :)

:nigo:
  • Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Det er ikke mange natteravner her lenger. Har alle begynt å sove om natta..? :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Jeg var bare og hentet meg mer kaffe :opplyser:

ravenphoto.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...