Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest LightBulb
Skrevet

Gjør det!

Jeg har svelget så utrolig mange kameler gjennom et langt liv Light. Gjort ting jeg absolutt ikke har hatt lyst til - så det er aldri for tidlig å bestemme seg for at "dette gidder jeg ikke å være med på".

Du bestemmer hva som er best for deg, det er poenget mitt. :hug: Ikke gå på akkord med deg selv dersom det ikke er helt nødvendig.

Helt sant! Og vanligvis er jeg veldig flink til å takke nei uten dårlig samvittighet, men dette er min svigerinne/bestevenninne derfor får jeg litt dårlig samvittighet, men jeg holder meg nok hjemme :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdagsfeiring med 10 fantastiske venninner unnagjort, nå bakes sjokoladekake til kollegaer. Godt det er et år til neste gang - rent slitsomt dette... Men så ubeskrivelig koselig da - og moro med bursdag. Min ørtende 29-års dag, men like blid. Alder er bare et tall, sant? :lur:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fortsatt 29 jeg, RR, selv om det har gått en god stund siden akkurat den fødselsdagen. Alder ER bare et tall, man er så ung som man føler seg. Grattis med dagen, forresten!

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med overstått Roadrunner!

Jeg ble forsøkt sjekket opp av en 25 åring på fredag! *stolt* Alder er bare et tall :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Herlig!

Og takk, begge to!

En takknemlig fuggel som litt småtrøtt tenker tilbake på en kjempefin lørdag. Er ikke mer enn et år eller to siden jeg ble spurt om legitimasjon på polet - smilte bredt resten av den dagen og takket den polansatte så mye. :ler: Hadde jeg vært 22 hadde jeg vel blitt smått fornærmet :fnise:

Skrevet

Kan man spørre hvor gammel en Roadrunner har blitt da?

Det er rart der det.. putselig endrer den fornærmelsen seg til fornøyelse :ler:

Skrevet

Kan man spørre hvor gammel en Roadrunner har blitt da?

Det er rart der det.. putselig endrer den fornærmelsen seg til fornøyelse :ler:

Er vel min syvende 29-års dag, så det skulle vel bety sånn omtrent halvveis til 70... :sjokkert:

Hva med deg, My?

Og dere andre?

Gjest Tekola
Skrevet

Halvveis til femti i år :opplyser:

Men mentalt er jeg minst 60, med alt av håndarbeid jeg driver med :ler:

Skrevet

Jeg er snart halvveis til 44 :fnise:

Jeg også! Eller var det et halvår til 44?

• Liker 2
Skrevet

Har nylig hatt min 4. 29 årsdag... Ble det riktig tro :klo:

• Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg også! Eller var det et halvår til 44?

Næh, sett sånn :biggrin:

Ikke et halvår til jeg blir 44 nei, det er heldigvis 22 år til :ler:

Skrevet

Goooood søndag alle mann alle her i ballongen!

Forstår at det hodet er fullt av renner munnen (fingrene) over av,

men du vet da at det stort sett er kvinnfolk her inne? lol

Inspirert av G`s malegreier og hus og sånn:

jeg ser på et amerikansk program som jeg tror heter "selg eller behold" muligens.

Det går ut på at "kyndige reparatører" omstrukturerer heimen noe så inni granskauen,

så det tilpasses beboernes behov...og de beholder eller ser seg om etter noe annet.

Akkurat det virker fantastisk. Å betale en viss sum og la noen gjøre store mirakler

med stedet en trives i. Å slippe å slite livet av seg og å kunne flytte rett inn i

noe som er som en vil ha det, høres nyydelig ut. :rodmer: Jeg drømmer meg bort der altså...

Gjest Nosoul
Skrevet

Forstår at det hodet er fullt av renner munnen (fingrene) over av,

men du vet da at det stort sett er kvinnfolk her inne? lol

:plystre::ler:

Oookeida alle damer alle :Knegg:

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg er faktisk 29 helt på ekte! :hoho:

Har forøvrig aldri skjønt hva som er så fælt/vondt/ille eller hva jeg skal si

med å bli eldre :vetikke:

(det er faktisk første gang jeg skriver den alderen min! Har enda aldri sagt den

høyt..Om noen spør i den nærmeste fremtid så svarer jeg sikkert 28 i ren

refleks!)

Skrevet

Nei, det er i grunn slett ikke verst å bli eldre, og alternativet er jo så mye verre. Men føler meg liksom ikke så mye eldre og skjønner ikke helt disse grå hårene og rynkene som så smått dukker opp :sukk: Men ellers - slett ikke verst altså :opplyser:

(Godt det er noen år igjen til alderen begynner med 4 - det er jeg virkelig ikke klar for...)

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg syns heller ikke det er så ille å bli "eldre". Alder er i første rekke bare tall :jepp:
Jeg har jo sansen for de litt "eldre". Eller, som regel i alle fall. Nå klarte jeg å overraske venninna mi skikkelig med han jeg er betatt av, for han er bare ett år eldre enn oss. Hun hadde mistet troen på at jeg skulle finne noen på "vår"(min og hennes) alder :ler:

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvor tida blir av. At jeg liksom ikke er 25 år lenger. Dessuten har man jo hatt litt forventninger til hvor man skulle være i livet i alder X og Y, og når man ikke er der man mener man kunne eller burde vært er det litt sånn.. nedtur.

• Liker 1
Skrevet

My, jeg kan informere om at det er litt rart å være der man bør være også. Jeg har alt jeg, mann, barn, utdannelse, jobb, hus, bil, katt, hage osv. Spørsmålet er: Hva nå? Hva er det jeg skal jobbe mot nå?

Ok, jeg ser at jeg burde vaske vinduer. Vårsola er nådeløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...