Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12801 Skrevet 14. mars 2015 Det skulle jeg gjort. Men stakkars mannen hadde sikkert blitt superparanoid. Hvem observerer meg se mgp!? ANJE vel!
Anje Skrevet 14. mars 2015 #12802 Skrevet 14. mars 2015 Spørs om han hadde kommet på min dør med blomster en av de dagene jeg snubler ut av dusjen og ut på kjøkkenet om morgenen sånn litt for trett til å huske det med å kle på meg skikkelig.
Gjest LightBulb Skrevet 14. mars 2015 #12803 Skrevet 14. mars 2015 (Klarer ikke å holde meg helt vekke...) Jeg har et skikkelig teit problem som jeg trenger hjelp med jeg er invitert i bursdag om 14 dager og vet ikke om jeg har lyst til å dra... Jeg takket halvveis ja i høst en gang, men hun "tar igjen det tapte" og har begynt med skikkelig fjortisfylla igjen. Noe jeg føler meg litt for gammel for og siden jeg ikke har drukket alkohol siden bursdagen min i 2013 og i tillegg bare drikker sprit er jeg nok ferdig i det sekundet jeg lukter på korken Burde jeg dra siden jeg halvveis takket ja i høst..?
Anje Skrevet 14. mars 2015 #12804 Skrevet 14. mars 2015 Hva med å dra men kjøre bil og si du må hjem til småtten om han våkner? Da kan du bli om det er trivelig men har en grunn til å gå om det blir rølpete.
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12805 Skrevet 14. mars 2015 Har du lyst til å dra da Light? Hvis ikke ville jeg ha funnet på en god grunn til å la være. Har du lyst til å være med på det sosiale, men ikke drikke, ville jeg fulgt Anjes forslag. Får ikke lagt meg jeg. 2
Gjest LightBulb Skrevet 14. mars 2015 #12806 Skrevet 14. mars 2015 Det var godt forslag! Visste det var en grunn til at man fikk barn Men, ja, nei.. Jeg har vel egentlig ikke lyst til å dra.. Ihvertfall ikke etter at jeg så gjestelista Tror jeg holder meg hjemme. 3
Anje Skrevet 14. mars 2015 #12807 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Har du lyst til å dra da Light? Hvis ikke ville jeg ha funnet på en god grunn til å la være. Har du lyst til å være med på det sosiale, men ikke drikke, ville jeg fulgt Anjes forslag. Får ikke lagt meg jeg. Det er jo her det skjer. Og barn kan en skylde på om en ikke vil gå også, de. Endret 14. mars 2015 av Anje
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12808 Skrevet 14. mars 2015 Det var godt forslag! Visste det var en grunn til at man fikk barn Men, ja, nei.. Jeg har vel egentlig ikke lyst til å dra.. Ihvertfall ikke etter at jeg så gjestelista Tror jeg holder meg hjemme. Gjør det! Jeg har svelget så utrolig mange kameler gjennom et langt liv Light. Gjort ting jeg absolutt ikke har hatt lyst til - så det er aldri for tidlig å bestemme seg for at "dette gidder jeg ikke å være med på". Du bestemmer hva som er best for deg, det er poenget mitt. Ikke gå på akkord med deg selv dersom det ikke er helt nødvendig. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2015 #12809 Skrevet 15. mars 2015 *Hmm...visste ikke at Aldri spiste ka(ra)meler i skjul....og var natteravn i ballongområdet* 1
Aldrisur Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #12810 Skrevet 15. mars 2015 Ha-ha ladi = ler av deg igjen. Det er (heldigvis) masse du ikke vet om meg Hoppetuss. Søndagsformiddagen har vært lat og stillesittende. Har kikket ut av vinduet og sagt "du verden så fint vær det er" - gjentatte ganger. Men nå forbereder jeg meg til en tur ut! Hvordan er ståa hos dere? 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2015 #12811 Skrevet 15. mars 2015 Det er (heldigvis) masse du ikke vet om meg Hoppetuss. *finne frem stjernekikkerten og se i en viss retning* Alt er vel her. Stille over alt og grønnsakssuppelaging snart et faktum. 1
Aldrisur Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #12812 Skrevet 15. mars 2015 Grønnsakssuppe - suppeguri - gurigrønnsak - Hoppeguri! 2
Mynona Skrevet 15. mars 2015 #12813 Skrevet 15. mars 2015 Ånei!! De over meg har visning!! Herregud som det bråker med den trampingen der oppe. Det har aldri bodd noen der mens jeg har bodd her, så det har alltid vært så stille og deilig her. Vil ikke ha noen inn der Knirker i taket mitt og det høres ut som de hopper rundt med tresko alle sammen! 2
Galactica Skrevet 15. mars 2015 #12814 Skrevet 15. mars 2015 Jeg er snart ferdig med malinga! Fire innerdører og to verandadører pluss ei halv trapp ble totalen. Et par karmer gjenstår da, men det tar jeg etter at ungene er lagt. Har funnet ut at jeg må male to rom til før visning, ikke fordi de har en grusom farge, men fordi fargen kan oppfattes som litt for fancy. Safer heller med nøytralt. Bare tre dager igjen til visning på drømmehuset! 1
Anje Skrevet 15. mars 2015 #12815 Skrevet 15. mars 2015 Jeg føler med deg, Mynona. Der jeg bodde før var det en enslig dame som bodde i 2 år. Høre henne støvsuge en gang i uka, og gå med høyeste sko på fredager (vanemenneske ) ellers helt stille. Så flytte det inn en mann som pusset opp konstant. Jeg flyttet ut, jeg. 2
Mynona Skrevet 15. mars 2015 #12816 Skrevet 15. mars 2015 Hvilken farge er det som er fancy farge egentlig? Jeg må inn på finn å sjekke pris jeg nå. Kanskje jeg skal gå på visning jeg og, nysgjerrig Jeg har et stort skap ute i oppgangen da, som skal kastes, så det er jo ikke så heldig for de over. Men men.. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2015 #12817 Skrevet 15. mars 2015 My: kjøp plassen selv! G: Det er faktisk veldig lurt å kjøre nøytral stil, ellers kan man skremme bort kjøpere...og det vil vi jo ikke. Aldri: jeg tror at du kan ha mange ord i sirkulering i dag, og de vil ut. Skriv dikt! 1
Mynona Skrevet 15. mars 2015 #12818 Skrevet 15. mars 2015 Hmm.. jaaa, det var det der med lotto igjen da Hoppe....
Galactica Skrevet 15. mars 2015 #12819 Skrevet 15. mars 2015 Fargen er en mørk aubergine, perfekt for meg som vil ha mørkt soverom. Rommet vil dog ikke bli fremvist som master bedroom, vi skal bytte om på rommene for å få best mulig utnyttelse og da vil vil heller ha en lys farge som passer godt som barnesoverom. Taket har vi malt hvitt da, så det blir lyst og pent. Mørkt panel er drepen. Nå har jeg malt nesten alle flater som var mørk furu, trappen, gelenderet, nesten alle dørene og alle tak. Blir så mye lysere da.
Gjest Nosoul Skrevet 15. mars 2015 #12820 Skrevet 15. mars 2015 Babytøffel på strikkepinnene i det herlige vårværet Jeg liker meg selv såå mye bedre når jeg er i godt humør! Goooood søndag alle mann alle her i ballongen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå