Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søte katten med silkeapefjeset! :fnise:

Jeg fikk sånn innekoselig følelse av den lille strikkedama di der Hoppe! :Nikke:

Det regner og blåser her i dag også. Men nå har jeg vært å hentet den "lille mannen" i barnehagen, vi skal kose oss å se på Flåklypa Grand Prix (fordi han elsker den), tenne stearinlys og spise fiskegrateng med pastarør, grønnsaker og sitronsmør.

Da bli det hva jeg kaller en hyggelig fredagskveld. :hoppendeglad:

s2d7Xvp.gif Du ville ha bøker? Jeg sender de med KG-heisen til deg! :hoppe:

God helg alle sammen! Snart er det VÅR! :sol:

L086GhM.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er stormen snart over oss. Endelig har det regnet litt, det gjør godt for spirene mine.

Litt kake til kvelden:

daily_picdump_1472_640_36.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Mamma sin kjæreste sier lugging er flørting

Starter med snøballkast, ender med bleievask :opplyser:

Ikke blås bort i stormen, Galactica!

piglet.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Det regner og blåser her i dag også. Men nå har jeg vært å hentet den "lille mannen" i barnehagen, vi skal kose oss å se på Flåklypa Grand Prix (fordi han elsker den), tenne stearinlys og spise fiskegrateng med pastarør, grønnsaker og sitronsmør.

Da bli det hva jeg kaller en hyggelig fredagskveld. :hoppendeglad:

Det høres ut som en perfekt fredagskveld! :bolledeig:

Den lille mannen skal sove hos dere til i morgen regner jeg med?

Kan tenke meg at det er noe av det beste han vet om! (å overnatte altså)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter med snøballkast, ender med bleievask :opplyser:

Ikke blås bort i stormen, Galactica!

piglet.gif

Huff og huff, men jeg kan jo skifte bleier. Her er det meldt storm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske cupcakes Galactica! AT DET GÅR AN? :sjokkert:

Ja Noz, han sover på det nye rommet nå. :sovne:

MEN det jeg hadde lyst til å si er dette: Jeg er i sjokk! Flere som så Angelina på syv år og midt i tannfellingen synge Billie Holiday? :hakeslepp: Jeg satt med hakeslepp under hele framføringen.

At det går an? Henne skal det bli morsomt å følge med på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var helt fantastisk, og jeg prøver å forklare til mannen hvor fantastisk det faktisk er. Det skjønner han ikke.

Ellers så er jeg i ferd med å blåse bort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Fillern, visste det var noe jeg skulle få med meg i dag!

Det blåser så mye at det tidvis slår inn på babycallen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at noen av dere fikk det med seg! :hoppendeglad: Eller så sendes det vel i reprise og litt av hvert.

Ja, disse mennene er rare, han jeg bor sammen med forsto heller ikke at jeg satt og grein liksom... :sukk:

Men tenk at dere blåser bort da? Nå har det blitt stille her, men så blåste det ikke så veldig heller da. Men vi østlendinger har jo ikke vær vi. :tristbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes The Working Girls var veldig flinke og jeg! :jepp: (trekløveret som kom på rett etter pausen)

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig! De var veldig gode. Det er ikke så enkelt å utmerke seg i dans, det er jo så mange gode. Men de var skikkelig flinke.

Apropos, jeg kjenner Omer privat, han er akkurat det fine gutten han viser at han er på TV. Forsiktig, blid, høflig og en inspirerende ung mann.

Når han begeistres av dansere, så forstår jeg at de er spesielt flinke.

Personlig synes jeg alle disse unge danserne er gode - de kan nemlig noe jeg ikke kan! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma sin kjæreste sier lugging er flørting

Det kan det være hvis det er snill lugging, men personlig vil jeg anbefale å satse på annen type flørting. :jepp:

---

Jeg hørte og så den lille jazz-damen på nett. Sjelden vare det der. På det ene viset er det mirakuløst å høre småunge synge på det viset, men på det andre viset liker jeg det ikke. De uttrykker "gamle følelser" i en altfor ung alder. Det som skulle ha blitt 100% ren og fin barndom, blir oppblandet med et altfor tidlig voksenliv. Fyll og fest er like rundt hjørnet...og sånt annet vissvass som følger med. Jeg unner dem noe bedre enn å "finne lykken" via en platekontrakt, med påfølgende "modelloppdrag" som tenåringer. Men en opplevelse var det å høre henne synge.

---

P.s. Robert Redford har noe som ingen andre har.... :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan det være hvis det er snill lugging, men personlig vil jeg anbefale å satse på annen type flørting. :jepp:

Hva er snill lugging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...