Rumle Skrevet 14. mars 2015 #12761 Skrevet 14. mars 2015 Ja det er akkurat nå jo Rumlemor! Men, er det den norske eller den internasjonale? 1
Rumle Skrevet 14. mars 2015 #12762 Skrevet 14. mars 2015 Og jatakk til den om du byr! Her finnes det bare vann i kveld 1
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12763 Skrevet 14. mars 2015 Så nydelige solnedganger aldri og nosoul Her har det vært skikkelig nydelig vær i dag Har hatt en laaaang økt på terrassen i nydelig sol og med rydding og vasking med innlagt kaffe og sjokoladepause - og og og det spirer og blomstrer overalt! Takk Rumle. Det høres ut som en veldig koselig vårdag. Jeg er helt sjokk over hvor fort det gror i hagen om dagen. Fortsetter det sånn har jeg tulipaner før påske! 2
Rumle Skrevet 14. mars 2015 #12764 Skrevet 14. mars 2015 Takk Rumle. Det høres ut som en veldig koselig vårdag. Jeg er helt sjokk over hvor fort det gror i hagen om dagen. Fortsetter det sånn har jeg tulipaner før påske! Ja, er det ikke utrolig? Her gror de som bare det også! jeg ble litt revet med av vårfølelsen og beskar en haug med roser før jeg fikk summet meg sååå nå får jeg bare krysse fingrene for ingen frost fremover 1
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12765 Skrevet 14. mars 2015 Men, er det den norske eller den internasjonale? Norske såklart! Og jatakk til den om du byr! Her finnes det bare vann i kveld Klarer ikke helt å følge med når du skriver så fort jeg! Det veeeet du vel. Påfyll? Ja, er det ikke utrolig? Her gror de som bare det også! jeg ble litt revet med av vårfølelsen og beskar en haug med roser før jeg fikk summet meg sååå nå får jeg bare krysse fingrene for ingen frost fremover Frost vil vi ikke ha, bare sol og varme. 2
Gjest Inggolf Skrevet 14. mars 2015 #12766 Skrevet 14. mars 2015 Nå ble jeg sliten nå. Neida, men det der var skikkelig innviklet Noz! Jeg har aldri farget håret jeg. Hverken hjemme eller borte. Heheheeeeee, søta Hvordan går det med vininntaket? ....sakte men sikkert? 1
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12767 Skrevet 14. mars 2015 Heheheeeeee, søta Hvordan går det med vininntaket? ....sakte men sikkert? Litt saktere vininntak med rødvin i glasset ja. Er du hjemme alene i kveld? 1
Gjest Inggolf Skrevet 14. mars 2015 #12768 Skrevet 14. mars 2015 Litt saktere vininntak med rødvin i glasset ja. Er du hjemme alene i kveld? Tihihihi, det skjønner jeg godt Jaaaa, og det er så herlig Pål fikk ha datteren sin, så jeg har tilbringet absolutt hele dagen sammen med BiitteLiten og oppfølger`n Jeg får så mye bedre kontakt med BitteLiten når Pål ikke er med, for hun kjenner han jo ikke enda..Hun blir så skeptisk og blir dermed ikke sånn klengete og kosete og i tantehumør når han er der i samme grad. Men i dag så har vi hatt skikkelig kvalitetstid, og mens hun sov i 2 timer så sattelå jeg i sofaen med en sovende lillebror opp til brystet og inn til halsgropen der Det er ingen andre enn de 2 som kan få meg til å sitte SÅÅÅHHH stille i 2 HELE timer!! Vært ute å trilla søskenvogna for første gang også..Gikk til en bhg og sklei, dumpa og huska til den store gullmedaje 2
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12769 Skrevet 14. mars 2015 Tihihihi, det skjønner jeg godt Jaaaa, og det er så herlig Pål fikk ha datteren sin, så jeg har tilbringet absolutt hele dagen sammen med BiitteLiten og oppfølger`n Jeg får så mye bedre kontakt med BitteLiten når Pål ikke er med, for hun kjenner han jo ikke enda..Hun blir så skeptisk og blir dermed ikke sånn klengete og kosete og i tantehumør når han er der i samme grad. Men i dag så har vi hatt skikkelig kvalitetstid, og mens hun sov i 2 timer så sattelå jeg i sofaen med en sovende lillebror opp til brystet og inn til halsgropen der Det er ingen andre enn de 2 som kan få meg til å sitte SÅÅÅHHH stille i 2 HELE timer!! Vært ute å trilla søskenvogna for første gang også..Gikk til en bhg og sklei, dumpa og huska til den store gullmedaje Åh, unger er rare... Høres ut som verdens beste tantelørdag. 1
Rumle Skrevet 14. mars 2015 #12770 Skrevet 14. mars 2015 Norske såklart! Klarer ikke helt å følge med når du skriver så fort jeg! Det veeeet du vel. Påfyll? --- Jaaaatakk! 1
hog Skrevet 14. mars 2015 #12771 Skrevet 14. mars 2015 Hurra for alle fine jenter (og Hog)! ... God lørdag i de ballongske hjem! 1
Rumle Skrevet 14. mars 2015 #12772 Skrevet 14. mars 2015 Følger dere med på kattungene folkens? De er sååååå nydelige http://nrksuper.no/super/blog/bli-med-pa-kattefodsel-minutt-for-minutt/ 1
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12773 Skrevet 14. mars 2015 Jaaaatakk! God lørdag i de ballongske hjem! Gooood lørdag i det Hogske også! Hvis du er hjemme da? 3
hog Skrevet 14. mars 2015 #12774 Skrevet 14. mars 2015 Følger dere med på kattungene folkens? De er sååååå nydelige http://nrksuper.no/super/blog/bli-med-pa-kattefodsel-minutt-for-minutt/ Jeg som ikke kommer meg ut ofte nok som det er. 2
Rumle Skrevet 14. mars 2015 #12776 Skrevet 14. mars 2015 Jeg som ikke kommer meg ut ofte nok som det er. ja da er det nok like godt at du ikke blir hektet på de der .. for det er umulig å ikke følge med altså!
hog Skrevet 14. mars 2015 #12777 Skrevet 14. mars 2015 Gooood lørdag i det Hogske også! Hvis du er hjemme da? Er hjemme, enda. Så får vi se hva som skjer 1
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12778 Skrevet 14. mars 2015 Jeg som ikke kommer meg ut ofte nok som det er. Jøss! Hvor fant du dette innlegget hen da? Det er som jeg sier, det går for fort her inne til å få med seg alt som skjer. Må følge med på kattungene nå da. 2
Aldrisur Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #12779 Skrevet 14. mars 2015 Er hjemme, enda. Så får vi se hva som skjer Cola Zero? 1
hog Skrevet 14. mars 2015 #12780 Skrevet 14. mars 2015 Jøss! Hvor fant du dette innlegget hen da? Det er som jeg sier, det går for fort her inne til å få med seg alt som skjer. Må følge med på kattungene nå da. Det tok deg hele fire minutter å miste tråden? Det innlegget postet du 22:01, men sitatene ble ikke sitert. Cola Zero? Nesten 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå