Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trappemalingstørk på 2 år! Helt etter min smak. :blomst:

Så koselig med disse frivillighetspassene dine My. Hunder som ikke alltid har hatt det så godt, er ofte de mest tillitsfulle og kosete hundene synes jeg. :rodmer: Spesielt mot de menneskene som de merker er snille. Og det er jo du My. :klem:

Jeg torde ikke å spørre etter vond hvitvin på polet jeg. Så jeg kjøpte rødvin i stedet. For det er jeg ikke fullt så glad i - selv om jeg liker det også altså men... :gape:

:foto: På tide med et kveldsbilde igjen? Tatt kl. 19.00.

SS4GLRu.jpg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Nosoul
Skrevet (endret)

For en fantastisk flott dag dette her har vært, håper dere andre i ballongen har hatt en like finfin lørdag! :strix:
Selv om jeg knuste telefonen min natt til i dag, så har dagen vært helt magisk. Sola har skint hele dagen og varmet skikkelig godt. Jeg fikk nyte en fersk kopp med Americano mens jeg så på stressende mennesker i byen. Jeg slo av en prat med den alt for kjekke naboen, og jeg har tatt bilder av en helt fantastisk nydelig solnedgang!

Og... for spesielt interesserte, så dumpet jeg borti den noe omtalte kjekken i går. Og den sjelløse var så dristig at hun stjal til seg en klem :plystre:

Endret av Nosoul
  • Liker 3
Skrevet

For en fantastisk flott dag dette her har vært, håper dere andre i ballongen har hatt en like finfin lørdag!

Så vidt jeg kan forstå svever du i en egen sfære i dag/for tiden...og nei, jeg er ikke i nærheten en gang, men dagen har vært ok. :)

Skrevet

For en fantastisk flott dag dette her har vært, håper dere andre i ballongen har hatt en like finfin lørdag! :strix:

Selv om jeg knuste telefonen min natt til i dag, så har dagen vært helt magisk. Sola har skint hele dagen og varmet skikkelig godt. Jeg fikk nye en fersk kopp med Americano mens jeg så på stressende mennesker i byen. Jeg slo av en prat med den alt for kjekke naboen, og jeg har tatt bilder av en helt fantastisk nydelig solnedgang!

Og... for spesielt interesserte, så dumpet jeg borti den noe omtalte kjekken i går. Og den sjelløse var så dristig at hun stjal til seg en klem :plystre:

Du assa! :klem:

Du er så flink til å nyte de lyse stundene i livet du Nosoul!

Så du stjal en klem ja. :ler2: Følte du at du fikk noe respons eller? :skravle:

• Liker 2
Skrevet

Så vidt jeg kan forstå svever du i en egen sfære i dag/for tiden...og nei, jeg er ikke i nærheten en gang, men dagen har vært ok. :)

*Dagen er ok* er en helt grei måte å si det på det også. :strix:

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet

Du assa! :klem:

Du er så flink til å nyte de lyse stundene i livet du Nosoul!

Så du stjal en klem ja. :ler2: Følte du at du fikk noe respons eller? :skravle:

Jeg prøver å nyte mine små gleder her i livet så mye jeg kan! Da blir det så mye lettere å "glemme" de få, men vonde dagene som har vært :Nikke:

Jaaa'a... Jeg kunne ikke dy meg :sjenert:

Vel, vi er fortsatt uenige om hvorvidt han er kjekk eller ikke. Akkurat der er vi like sta :jolie:

Vekslet blikk gjennom hele kvelden, og da har jeg i alle fall problemer med å glemme han. Makan. Men litt gøy å ha noen å "leke" med da :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Mhm. :) Når begynner MGP i kveld da? Jeg får vel oyje og akke meg litt over dårlige bidrag litt tror jeg.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg torde ikke å spørre etter vond hvitvin på polet jeg. Så jeg kjøpte rødvin i stedet. For det er jeg ikke fullt så glad i - selv om jeg liker det også altså men... :gape:

SS4GLRu.jpg

Hva var greia med å kjøpe vond vin egentlig? :ler: Bare sånn at du ikke skal drikke den så fort opp?

Herre min hatt for et fantastisk bilde :daane: Kunne lett å blåst opp alle disse utsiktsbildene dine til gigastørrelse og hatt dem på veggen (..måtte bare finne et utrolig stort hus som har uendelig med vegger først!)..Er det tatt med det nye kamera ditt som du skal få i fødselsdagspresang? :hoppe:

Det ser ihvertfall ut til at bilde er tatt med skikkelig kvalitetsutstyr!

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Mhm. :) Når begynner MGP i kveld da? Jeg får vel oyje og akke meg litt over dårlige bidrag litt tror jeg.

Halv ni... "Vorsespiel" fra 1955... Det høres så dusteteit ut å kalle det det? :klo:

Endret av Noz
Skrevet

Jeg har lest at den pizza-sangen er storfavoritt, og hvis DEN skal komme til Eurovision, ja da tror jeg at jeg dør litt innvendig. Så i dag tror jeg faktisk at jeg skal stemme. For første gang. Jeg må bare finne ut hvem som ser an til å være nest-favoritt. Samme hvilken det er, men den pizzasangen kan bare ikke gå videre altså! For en flau greie. Har hørt smakebiter av alle sangene på radioen, og alt er bedre enn pizzasangen :daane:

Halv ni... "Vorsespiel" fra 1955... Det høres så dusteteit ut å kalle det det? :klo:

Nå leste jeg først 1955 som årstallet :fnise: Og lurte på om de skulle spille alle bidragene fra 1955 til i dag! Så gikk det opp et lys ja!

Trappemalingstørk på 2 år! Helt etter min smak. :blomst:

Så koselig med disse frivillighetspassene dine My. Hunder som ikke alltid har hatt det så godt, er ofte de mest tillitsfulle og kosete hundene synes jeg. :rodmer: Spesielt mot de menneskene som de merker er snille. Og det er jo du My. :klem:

SS4GLRu.jpg

Så fin solnedgang!! Oransje himler er så fine!

Han var veldig fin han hunden jeg hang med. Han hadde vært der i 3 år nå, for han var en trøblete hund å få omplassert. Han er snill som dagen er lang, men han fikk ikke så mye mat der han kom fra, så han er besatt av mat nå. Han er jo livredd for å ikke få nok mat. Han var typen som kan komme å ta brødskiva di ut av hånda di når du spiser. Så han krever mye tålmodighet for å trene han opp til å slutte med dette og bli trygg. Han elsker folk da. Og var veldig omgjengelig med andre hunder også. Stakar liten!

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å nyte mine små gleder her i livet så mye jeg kan! Da blir det så mye lettere å "glemme" de få, men vonde dagene som har vært :Nikke:

Jaaa'a... Jeg kunne ikke dy meg :sjenert:

Vel, vi er fortsatt uenige om hvorvidt han er kjekk eller ikke. Akkurat der er vi like sta :jolie:

Vekslet blikk gjennom hele kvelden, og da har jeg i alle fall problemer med å glemme han. Makan. Men litt gøy å ha noen å "leke" med da :fnise:

Ja makan! :pisk:

:fnise:

Ha-ha, ja akkurat det samme år etter år. Men vi MÅ se på det allikevel. :wow:

Hva var greia med å kjøpe vond vin egentlig? :ler: Bare sånn at du ikke skal drikke den så fort opp?

Herre min hatt for et fantastisk bilde :daane: Kunne lett å blåst opp alle disse utsiktsbildene dine til gigastørrelse og hatt dem på veggen (..måtte bare finne et utrolig stort hus som har uendelig med vegger først!)..Er det tatt med det nye kamera ditt som du skal få i fødselsdagspresang? :hoppe:

Det ser ihvertfall ut til at bilde er tatt med skikkelig kvalitetsutstyr!

Ja, nettopp! For god hvitvin drikkes for fort opp. :skratte:

Koselig at du liker bildene mine Noz. Dette bilde er tatt med det nye fotoapparatet. :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Det har vært en deilig dag i dag, med herlig sol fra skyfri himmel. Dessverre ble den tilbrakt innendørs med maling, men jeg har da fått ferdig to strøk på trappa og ytterdøra, samt tatt tre dører til og grunnet verandadøra. Nå sitter jeg med etterlengtet hårkur i håret og en pils i hånda og har ikke tenkt å gjøre mer i kveld.

Ønsker alle i ballongen en strålende kveld!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest at den pizza-sangen er storfavoritt, og hvis DEN skal komme til Eurovision, ja da tror jeg at jeg dør litt innvendig. Så i dag tror jeg faktisk at jeg skal stemme. For første gang. Jeg må bare finne ut hvem som ser an til å være nest-favoritt. Samme hvilken det er, men den pizzasangen kan bare ikke gå videre altså! For en flau greie. Har hørt smakebiter av alle sangene på radioen, og alt er bedre enn pizzasangen :daane:

Nå leste jeg først 1955 som årstallet :fnise: Og lurte på om de skulle spille alle bidragene fra 1955 til i dag! Så gikk det opp et lys ja!

Så fin solnedgang!! Oransje himler er så fine!

Han var veldig fin han hunden jeg hang med. Han hadde vært der i 3 år nå, for han var en trøblete hund å få omplassert. Han er snill som dagen er lang, men han fikk ikke så mye mat der han kom fra, så han er besatt av mat nå. Han er jo livredd for å ikke få nok mat. Han var typen som kan komme å ta brødskiva di ut av hånda di når du spiser. Så han krever mye tålmodighet for å trene han opp til å slutte med dette og bli trygg. Han elsker folk da. Og var veldig omgjengelig med andre hunder også. Stakar liten!

Vi får følge med på MGP sammen, og stemme! Jeg har ikke hørt en eneste sang ennå. Visste ikke at det var MGP før i dag morges når jeg sjekka TV-programmet.

Fine hunden da. Og stakars - men du har tålmodighet My. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Det har vært en deilig dag i dag, med herlig sol fra skyfri himmel. Dessverre ble den tilbrakt innendørs med maling, men jeg har da fått ferdig to strøk på trappa og ytterdøra, samt tatt tre dører til og grunnet verandadøra. Nå sitter jeg med etterlengtet hårkur i håret og en pils i hånda og har ikke tenkt å gjøre mer i kveld.

Ønsker alle i ballongen en strålende kveld!

Synes du har vært ordentlig flink jeg G. :blomst: Det var ikke lett å gjøre nyttige inneting i dag.

Hårkur og pils er deg væl unt. :hug:

• Liker 1
Skrevet

All denne pilse/vine-snakkingen. Jeg tror jeg må sjekke om min rødvinskartong fortsatt er drikkendes jeg. Den har vært åpen veldig lenge nå. Og noe sier meg at MGP blir bedre med et par glass vin :P

• Liker 1
Skrevet

All denne pilse/vine-snakkingen. Jeg tror jeg må sjekke om min rødvinskartong fortsatt er drikkendes jeg. Den har vært åpen veldig lenge nå. Og noe sier meg at MGP blir bedre med et par glass vin :P

Jaaaa, gjør det! :vin: Nå er det nemlig VORSPIEL! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Vorspiel ja!! Dere får bli med inn i MGP-tråden å diskutere da :P

Gjest Nosoul
Skrevet

Må bare vise dere den fantastiske solnedgangen i kveld :rodmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...