Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er'ke så veldig glad i Cuba (finnes den ennå forresten?), :laugh:

Mokkatrøffel derimot var den første sjokoladen jeg kjøpte når jeg hadde fått min første lønning. :rodmer:

Nå er det lenge siden jeg har smakt den. :bond:

Yc6vfug.gif

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mokkatrøffel er GODT!

Her står helga i malingens tegn. Må fikse litt på huset når det muligens skal selges. Slitsomt, men det blir bra.

• Liker 2
Skrevet

Cuba finnes ja...og Mokkaen er nydelig den også.

Lek: nevn en sjokolade som ikke er god lissom? Det går jo ikke. :)

Hei, flinke G! Hadde jeg hatt råd så skulle jeg ha gitt deg en ukes hjelp av kvalifiserte folk

som kunne gjøre alt sånt for deg. Snart er det lottotrekning. Jeg bare nevner det. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Også denne! :strix: Husker moren min sendte meg til butikken for å kjøpe den. Nå var ikke hun så sterk i utenlandsk, så hun tegnet den på et mellomleggspapir som jeg kunne vise til butikkdamen. :fnise:

avqxU9t.jpg

Stå på Galactica! :blomst: Jeg er kjempespent på dette huskjøpet altså!

• Liker 2
Skrevet (endret)

DEN er god den. :rodmer:

Merkelig at den lille skriften får stå i disse tider hvor Egners viser og Pippi ikke får si det de en gang sa.

Det kommer sikkert til å bli forandret til "Mørk sjokolade fylt med krem fra ...østeuropa" eller noe sånt. :klo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

DEN er god den. :rodmer:

Merkelig at den lille skriften får stå i disse tider hvor Egners viser og Pippi ikke får si det de en gang sa.

Det kommer sikkert til å bli forandret til "Mørk sjokolade fylt med krem fra ...østeuropa" eller noe sånt. :klo:

Du har jaggu sansen for detaljer! :ler:

• Liker 2
Skrevet

Jo takk. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i min nærbutikk og har kjøpt melkesjokolade med daimbiter i. Yumm! :spise:

Min favoritt!

Sammen med Dragéeggene fra Anthon Berg...

:romeo: Det kommer en dag i morgen... :romeo:

Skrevet

Mmm, drageggene fra AB er også gooooooode! :fnise:

Gjest Tekola
Skrevet

Ja, er det noe han der AB kan, bortsett fra å henge på KG er det jammen å legge egg :sikle:

Skrevet

Jeg elsker Freias marsipansjokolade. :spise:

Den inneholder svimlende 700 kalorier. Nom!

Det hender seg at jeg spiser en hel en. Alene. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hoppis, denslags hjelp tar jeg gjerne i mot! Nå er halve trappa malt, men det ser ut til at jeg må til pers på undersiden også. Lurer på hvor mye jeg kommer til å søle på meg selv mens jeg holder på.

(Og så har jeg visst kommet til et nytt stadium i livet, for nå har skuespillere på min alder begynt å få roller som foreldrene til hovedrollen...)

• Liker 1
Skrevet

Hoppis, denslags hjelp tar jeg gjerne i mot! Nå er halve trappa malt, men det ser ut til at jeg må til pers på undersiden også. Lurer på hvor mye jeg kommer til å søle på meg selv mens jeg holder på.

(Og så har jeg visst kommet til et nytt stadium i livet, for nå har skuespillere på min alder begynt å få roller som foreldrene til hovedrollen...)

:ler:

Kjenner til følelsen... Som da jeg var på fotballkamp på stadion her og leste litt i programmet. Fødselsårene til spillerne var jo helt hårreisende, bare guttunger jo. Innså at det var mer interessant å myse på trenerbenken... :sjenert:

Skrevet

Ja, er det noe han der AB kan, bortsett fra å henge på KG er det jammen å legge egg :sikle:

Ha-ha, den var god! :hoho:

Jeg elsker Freias marsipansjokolade. :spise:

Den inneholder svimlende 700 kalorier. Nom!

Det hender seg at jeg spiser en hel en. Alene. :ler:

700 kalorier! :overrasket: ...var det ikke noe med de tomme kaloriene?...kommer ikke på det nå... :engel:

DEN tanken har faktsik slått meg også G. :klaske:

-------

Nå er det The Voice og et glass hvitvin! :hallo:

Skrevet

Folk i ballongen vet å kose seg, ser jeg. :) Jeg holder på å flytte inn mentalt i et hus som ennå ikke er mitt, og har allerede anlagt full hage på tomta. Noe sier meg at jeg må justere forventningene ørlite grann før visning og evt. budrunde.

Skrevet

Jeg er meeeeett! :daane:

Middagen her har bestått av indrefilet, fløtegratinerte poteter, salat og melkesjokolademousse til dessert :jepp:

----

Nå: tv og strikketøy :jepp: Det kommer til å ta en eeeevighet å bli ferdig med denne genseren :daane: Jaja, har god tid :P

Skrevet

Jeg holder på å felle av en genser jeg, FruN. :P Og i morgen skal jeg kjøpe garn til en ny. En kollega har bestilt...

Skrevet (endret)

Jeg strikker til pappa :jepp: 432 masker i Sisu på pinne 3 :daane: Jeg trenger en større rundpinne :fnise:

Jeg har fått spørsmål om hva jeg vil ha for å strikke Marius-strømper/sokker til ei på jobben, men jeg aner ikke...

Hva slags farger har du strikket i - og hvilke farger skal du strikke neste i? :)

Endret av FruN
Skrevet

Sisu er drepen! Aldri, ALDRI skal jeg strikke i Sisu igjen! Nå har jeg strikket en genser til meg selv, faktisk, der jeg har måttet tilpasse mønsteret i ganske stor grad, men det funka faktisk. Neste prosjekt er Marius i grått og hvitt, heldigvis i str. small. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...