Aldrisur Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #12642 Skrevet 11. mars 2015 Det er en film som gikk på fjernsynet i går Anje Håper det står bra til med folket i ballongen.. Føler det er en evighet siden Aldri var her, selv om det egentlig ikke er det.. Jeg har eksamen i morgen, og jeg vet med den største sikkerhet at jeg stryker.. Det er såååh frustrerende, og det ble ikke mindre fustrerende at jeg dro hjem fra skolen for å jobb, jobbe og atter jobbe for å øke sannsynligheten for ståkarakter i morgen, meeeenneh... jeg sovnet 2 minutter etter at jeg kom hjem, ca kl 13 og sov til..... kl 17.30.... Og all motivasjon, lyst og gidd til å ta opp skolebøker nå er langt nede på minusskalaen... Det er jo tross alt så mye jeg må se på i dag, hotell cæsar, puls, the biggest loser norge oooog paradise hotell! Håper det gikk bra på eksamen Noz! Ha en fin onsdag. ? Helt tomt i tråden i dag? *tørke støv* *for en deilig og støvfri ballong å komme hjem til* Takk snille Anje. Syns det har vært stille på hele KG i dag jeg. Håper dere i ballongen har hatt en finfin dag Er det KG-ferietid kanskje? Ha en fin-fin onsdag Nosoul! Har Aldri forsvunnet på mystisk vis? Neida Hoggemannen, bare litt mye liv i leiren i "in my real life". Soverommet ditt, Aldri? For en god idé Light! ------------------ Jeg skal avgårde å leke med ei lita jente som er litt for snørrete til å gå i barnehagen i dag. Håper dere har det bra ALLE sammen! Og at onsdagen blir en fin en. 2
hog Skrevet 11. mars 2015 #12643 Skrevet 11. mars 2015 Håper dagen med "snørrungen" blir fin Aldri! 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2015 #12644 Skrevet 11. mars 2015 I dag fant jeg ut at jeg skulle leve litt ekstremt, så jeg hang ut en håndklesnor på morran i dag og håpet på litt tørk...men det er så godt som tørt nå og enda er det sol oppe en god stund til. Jeg er rett og slett lykkeliiiiiiii! 2
Roadrunner Skrevet 12. mars 2015 #12645 Skrevet 12. mars 2015 Kjapt innom for en liten oppdatering, og det skjer litt ser jeg: Håper eksamen gikk bra, Noz! Og at boligjakten går veien, G! Spennende tider... (flyttet plutselig i fjor sommer - var intenst!) En god torsdag ønskes gjengen - i morgen er det fredag 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2015 #12646 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Torsdager skal omfavnes og nytes - fordi vi fortjener det! http://www.godt.no/#!/artikkel/23411253/En+kake+til+de+helt+spesielle+anledningene&xtor=CS1-2-23411253%5BEn+kake+til+de+helt+spesielle+anledningene%5D Endret 12. mars 2015 av Hoppetaujenta 2
Gjest Inggolf Skrevet 12. mars 2015 #12647 Skrevet 12. mars 2015 Nei Aldri og Roadrunner, det gikk ikke bra på eksamen. Men det visste jeg jo på forhånd. Hadde en liten minifeil på den aller, aller siste oppgaven Hadde nesten vært mindre bittert om jeg hadde hatt tre, fire feil, men neeeida, en liten fillefeil og jeg strøk! Hvordan er det med folket her i ballongen om dagen da? Synes det er stille her for tiden.. Men det er vel sånn det er siden folket har barn og/eller barnebarn, jobb, venner, husarbeid og andre greier å ta seg av 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2015 #12648 Skrevet 12. mars 2015 Stakkars lille flinke Noz`en vår. Forstår følelsen ja. Jeg er liksom litt slapp for tiden. Tror jeg logger av, lager litt mat og...snakker til min venn Televimsen. *noen vet hvem denne karen er, andre ikke...* lol 1
Roadrunner Skrevet 12. mars 2015 #12649 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Krysset fingrene for at det skulle gå bedre enn du fryktet Noz.. Kjipt at det ikke gikk veien! Endret 12. mars 2015 av Roadrunner
Aldrisur Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #12650 Skrevet 12. mars 2015 Håper dagen med "snørrungen" blir fin Aldri! Det ble den Hog! Bortsett fra at jeg ble rundspilt i Stigespillet! Kjapt innom for en liten oppdatering, og det skjer litt ser jeg: Håper eksamen gikk bra, Noz! Og at boligjakten går veien, G! Spennende tider... (flyttet plutselig i fjor sommer - var intenst!) En god torsdag ønskes gjengen - i morgen er det fredag Godt å se at du er oppegående og normal, til tross for lang døgnforvirring. Nei Aldri og Roadrunner, det gikk ikke bra på eksamen. Men det visste jeg jo på forhånd. Hadde en liten minifeil på den aller, aller siste oppgaven Hadde nesten vært mindre bittert om jeg hadde hatt tre, fire feil, men neeeida, en liten fillefeil og jeg strøk! Hvordan er det med folket her i ballongen om dagen da? Synes det er stille her for tiden.. Men det er vel sånn det er siden folket har barn og/eller barnebarn, jobb, venner, husarbeid og andre greier å ta seg av Shit det var dumt Noz. Men du kan ta det opp igjen senere? Jeg skal sende en skriftlig klage til den derre skolen din og si hva jeg mener om antallet eksamener dere har i løpet av året! Det er moooot normalt... Stakkars lille flinke Noz`en vår. Forstår følelsen ja. Jeg er liksom litt slapp for tiden. Tror jeg logger av, lager litt mat og...snakker til min venn Televimsen. *noen vet hvem denne karen er, andre ikke...* lol Får håpe det bare er den vanlige, menneskelige vårslappheten. Kos deg Hoppe. Televimsen. https://youtu.be/awRRFE8Qhsc 1
Gjest Inggolf Skrevet 12. mars 2015 #12651 Skrevet 12. mars 2015 Tusen takk snille dere, Hoppe og Roadrunner Får se om jeg klarer det ved neste forsøk. Av klassens 50 studenter, så var det faktisk bare 17 stk flere som besto enn som ikke besto. Det er sikkert noe med viten om at vi MÅ ha 100% riktig også.. En stykk slapp Hoppe?? Har ryggproblemene forandret seg til slapphetsproblemer? Eller snakker vi "ja takk" begge deler? Og du da Roadrunner, hjemme fra det store utland og greier? Dæven dåite, det går liksom ikke helt opp for meg at jeg faktisk skal på utenlandstur selv om 132 dager
Gjest Inggolf Skrevet 12. mars 2015 #12652 Skrevet 12. mars 2015 Shit det var dumt Noz. Men du kan ta det opp igjen senere? Jeg skal sende en skriftlig klage til den derre skolen din og si hva jeg mener om antallet eksamener dere har i løpet av året! Det er moooot normalt... Heheee, gjør det aldri Jatakk! Egentlig så er det jo bedre å ha 1 eksamen etter hvert emne i stedenfor å få aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt på en gang på slutten av året! Jada, skal ta den igjen 15. april, men vi har ny 21.april så jeg har så vanskeigheter med å prioritere og greier. Har du noe å se frem mot til helgen da Aldri? Har hatt søndagsfølelse i hele dag faktisk, men helgen starter jo faktisk i morgen 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2015 #12653 Skrevet 12. mars 2015 (endret) En stykk slapp Hoppe?? Har ryggproblemene forandret seg til slapphetsproblemer? Eller snakker vi "ja takk" begge deler? Jeg tror at vi snakker tidlig vårslapphet, grunnet mye varm sol i ansiktet de siste dagene. Nei, nå sier jeg takk for i kveld til hog og jentene. Kveldsmat og tv-titting står på menyen utover. Endret 12. mars 2015 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #12654 Skrevet 12. mars 2015 Heheee, gjør det aldri Jatakk! Egentlig så er det jo bedre å ha 1 eksamen etter hvert emne i stedenfor å få aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt på en gang på slutten av året! Jada, skal ta den igjen 15. april, men vi har ny 21.april så jeg har så vanskeigheter med å prioritere og greier. Har du noe å se frem mot til helgen da Aldri? Har hatt søndagsfølelse i hele dag faktisk, men helgen starter jo faktisk i morgen Hvor skal du om 132 dager? Ja, jeg skjønner at det kan være en måte å gjøre det med eksamener på. Da får jeg heller klage på at dere har altfor mange fag da!? Det er jo meldt så fint vær i helgen, så mest sannsynlig blir det vel noen turer i skog og mark. I såfall bør jeg vel ta med meg fotoapparatet så dere ikke tror at jeg bare bløffer! 1
Roadrunner Skrevet 12. mars 2015 #12655 Skrevet 12. mars 2015 Vel hjemme her, og begynner å nærme meg normal døgnrytme igjen. Litt hodepine og slikt, men innser at jeg bare må regne med litt når døgnet skal snus 11 timer for andre gang på drøye 2 uker Men knallfin tur! Lekt husmor i ettermiddag, endelig er heimen nogenlunde på stell igjen. Var på tide... Klar for venninnebesøk i helga og fullt hus her på lørdag
Aldrisur Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #12656 Skrevet 12. mars 2015 Vel hjemme her, og begynner å nærme meg normal døgnrytme igjen. Litt hodepine og slikt, men innser at jeg bare må regne med litt når døgnet skal snus 11 timer for andre gang på drøye 2 uker Men knallfin tur! Lekt husmor i ettermiddag, endelig er heimen nogenlunde på stell igjen. Var på tide... Klar for venninnebesøk i helga og fullt hus her på lørdag Den tidsforskyvningen man får når man kommer hjem er den verste for meg også. Tisse klokka 3 om natten, bli sulten klokka 05.00 og trøtt som en strømpe sånn rundt Barne-TV tider. Bra du begynner å bli på stell igjen. Oooog så er det jo snart helg som du nevner. Koselig med venninnebesøk da. 2
Roadrunner Skrevet 12. mars 2015 #12657 Skrevet 12. mars 2015 Veldig koselig. Ei venninne jeg ikke ser så ofte som kommer hitover - blir garantert masse skravlings. Og så kommer det 9 venninner til på lørdag - stas! Tror det blir en fin helg gitt. Hva med dere - helgeplaner?
Rumle Skrevet 12. mars 2015 #12658 Skrevet 12. mars 2015 Den tidsforskyvningen man får når man kommer hjem er den verste for meg også. Tisse klokka 3 om natten, bli sulten klokka 05.00 og trøtt som en strømpe sånn rundt Barne-TV tider. --- Meeeen er ikke det helt normalt det da? Og Hoppe .. den kaken altså!!!! Den er bare noe av det aller, aller beste jeg vet - og jeg liker MYE godt! Kjipt med eksamen, Noz - men, lykke til neste gang! 1
Aldrisur Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #12659 Skrevet 12. mars 2015 Ha-ha, sånn permanent jetlag! Står til på din kant av landet Rumlemor? 2
Rumle Skrevet 12. mars 2015 #12660 Skrevet 12. mars 2015 Ha-ha, sånn permanent jetlag! Står til på din kant av landet Rumlemor? Ja, kanskje det er det jeg har? jooo, kan ikke klage - solen skinner, fuglene synger, og det spirer overalt! Hvordan er det på dine kanter? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå