Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Finnes det noe du ikke har smakt på Rolen? :fnise:

Enig med du Hoppe, jeg har hatt mine tvil om populariteten til disse nye rommene fra sekundet jeg leste om dem (tror de blir like populære som øvelse/testrommet :Hehe: ) Og desuten så skjønner jeg ikke hva man skal med disse to rommene når det allerede er et hobby-rom her.

Det er et forum som er blitt nedlagt, å flyttet over til KG ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke bry meg om hekling eller kryssord. Jeg er nemlig schikkelig boring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er skikkelig søt skal jeg si deg, og ikke boring i det hele tatt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe, du vet at du burde være på blå resept. Små doser av Hoppe når man er syk eller nedfor eller bare litt blue, det hadde vært noe det. Jeg liker Hoppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...takk for det du. :) Lurer på om jeg skal sette opp kølappsystem utenfor døra mi. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag må jeg vel tilbake på den begredelige jobben min, sammen med kollegaene mine som sikkert ikke liker meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mandag må jeg vel tilbake på den begredelige jobben min, sammen med kollegaene mine som sikkert ikke liker meg

Det vet du egentlig ikke noe om, Vex. Kanskje det bare er i hodet ditt. Jeg liker Vex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du egentlig ikke noe om, Vex. Kanskje det bare er i hodet ditt. Jeg liker Vex.

Men han ene driver å ser på meg, å så tør han nesten ikke si hei. Å han lugget meg en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...meget mystisk. Jeg syns nok at vi kunne ha blitt fortalt det i forkant. Trodde vi bare skulle få noen nye tråder her inne. :klo:

Lurer på om de andre folkene der vet at de er flyttet på?

Tenk hvis vi plutselig bare ble flyttet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp sånne ting du ikke må tenke så veldig på, Vex. Det du tror, betyr noe stort i ditt hode, men kanskje de utenfor deg ikke ser det samme som du gjør? Konsentrer deg om jobben din i morgen og tenk gode tanker om deg selv. Du fortjener å ha det bra. :)

Tenk hvis vi plutselig bare ble flyttet

Det hadde jeg ikke likt. :jolie: Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp sånne ting du ikke må tenke så veldig på, Vex. Det du tror, betyr noe stort i ditt hode, men kanskje de utenfor deg ikke ser det samme som du gjør? Konsentrer deg om jobben din i morgen og tenk gode tanker om deg selv. Du fortjener å ha det bra. :)

Det hadde jeg ikke likt. :jolie:

Ikke jeg heller .. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fryktelig knusbedårende, men jeg ble litt distrahert av at den faktisk har et silkeape-ansikt midt i innertieren "ved halen"... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jammen er det ikke sant da? Si at du er enig....hæ....hæ? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...