Mynona Skrevet 5. mars 2015 #12481 Skrevet 5. mars 2015 Åååå, prøv å være linselus da! Kos deg og ha det gøy. Ja, har laget en flaske med lime-brus som ligger i kjøleskapet nå. De små har ennå ikke fått sansen for noe som bruser. Dere kan muligens se bakhodet mitt helt til høyre på andre rad! Se etter en blondine! Men de filmer jo bare publikum under introen og rullgardinen! Har inntrykk av at de fleste bruker sodastreamern til vanlig vann for å lage farris. 1
Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12482 Skrevet 5. mars 2015 Rydde plass er tingen! Sodasteameren får plassen til krumkakejernet som nå er satt i et skap i kjelleren. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2015 #12483 Skrevet 5. mars 2015 Jeg tror at jeg kommer til å kjøpe en slik en i...april...tror jeg. 1
Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12484 Skrevet 5. mars 2015 Dere kan muligens se bakhodet mitt helt til høyre på andre rad! Se etter en blondine! Men de filmer jo bare publikum under introen og rullgardinen! Har inntrykk av at de fleste bruker sodastreamern til vanlig vann for å lage farris. Skal kikke med falkeblikk! Jeg tror at jeg kommer til å kjøpe en slik en i...april...tror jeg. Pass på at du får kjøpt den på tilbud - i dag kostet selve maskinen + 1 flaske gass (til 60 liter brusevann) + div. småflasker med smakstilsetting 399 kroner. Vanlig pris er ca. 699. 1
Mynona Skrevet 5. mars 2015 #12487 Skrevet 5. mars 2015 Hmm.. prøver igjen! Datan min er i ferd md å ta kvelden, og gjør litt som den vil i blandt. Litt for ofte. Har brukt en halvtimes tid på å åpne ballongen + bestille flybillett til Tyrkia fordi datan motarbeider meg Jeg og Aldri er i Alanya samtidig!! Men det jeg prøvde å si over her: TILBUD ER BEST!! Elsker tilbud! (unntatt på klær, for da finner jeg aldri noe ) 1
Mynona Skrevet 5. mars 2015 #12488 Skrevet 5. mars 2015 Eh, ja? Kan du ikke det språket du kanskje jetsetter Aldri?!
Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12489 Skrevet 5. mars 2015 Hmm.. prøver igjen! Datan min er i ferd md å ta kvelden, og gjør litt som den vil i blandt. Litt for ofte. Har brukt en halvtimes tid på å åpne ballongen + bestille flybillett til Tyrkia fordi datan motarbeider meg Jeg og Aldri er i Alanya samtidig!! Men det jeg prøvde å si over her: TILBUD ER BEST!! Elsker tilbud! (unntatt på klær, for da finner jeg aldri noe ) Ja, tenkte vel det var et jetsettspråk det der. Å jaaaaaa, det blir turkish delight det tenker jeg! (hva nå det er)
Mynona Skrevet 5. mars 2015 #12491 Skrevet 5. mars 2015 Åja, det er de derre gummigreiene dems ja.. Som jeg synes ser utrooooolig søte ut, så jeg har ikke smakt 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2015 #12492 Skrevet 5. mars 2015 lrTibud e *jeg tror at hun forsøker å skjule at hun har sniffet gamle, godt brukte kvalitetssokker i kveld* 1
Mynona Skrevet 5. mars 2015 #12494 Skrevet 5. mars 2015 *jeg tror at hun forsøker å skjule at hun har sniffet gamle, godt brukte kvalitetssokker i kveld* Hyyyyssssjjjj!! 1
Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12495 Skrevet 5. mars 2015 Åja, det er de derre gummigreiene dems ja.. Som jeg synes ser utrooooolig søte ut, så jeg har ikke smakt Da må det prøves når vi møtes! *jeg tror at hun forsøker å skjule at hun har sniffet gamle, godt brukte kvalitetssokker i kveld* Isjameg da Hoppetuss. 1
Gjest Inggolf Skrevet 5. mars 2015 #12499 Skrevet 5. mars 2015 Ja, har laget en flaske med lime-brus som ligger i kjøleskapet nå. De små har ennå ikke fått sansen for noe som bruser. Det er såå godt å putte Zeroh! -saft i Fun light sin iste med fersken også! Tihihihi, jeg fikk en snap av Mynona i stad mens hun satt å så på Nytt på Nytt... ...mens jeg selv var på innspillingen til Senkveld (vi visste ikke om hverandres publikumplaner) Anbefaler dere å se på det i morgen! 1
Mynona Skrevet 5. mars 2015 #12500 Skrevet 5. mars 2015 Hehe, ja jeg så ikke din snap før vi var ferdig Noz, for vi måtte sette på flymodus, men jeg lo da jeg fikk den Vi har hatt fredag allerede i dag vi!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå