Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda flere søte bilder å få dagen igang med et smil på.

Tusen takk...og god dag til absolutt alle sammen her inne. :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei og hullluuuu :vinke:

For et fint pledd, aldri :jepp: Men jeg er enig med My altså - det ser da ikke ut som vanlige masker? :vetikke: Ikke at jeg er noen ekspert akkurat .. :laugh:

Ellers håper jeg anje ikke våknet ute på trappen i dag også? :unsure:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

e7f5a77f3abf5c9eb1f0ee40d74fcd13.jpg

b7753b3b76b67ec2e10706a6f39e629e.jpg

2a86c2f95b9abefc7f16b78752104547.jpg

d22bf4b740a8549e6de44e7c2e081984.jpg

6f7ca6d768fe75c93c2764b69d13feb6.jpg

5e363c77b399dba5e5e63dbf4f6251da.jpg

3c4c435991532e1f0cebc9fc388e6923.jpg

Her er det frysende kaldt og guffent i dag - nesten helt mørkt og hagl! :sukk: Trenger litt varm sommerinspo altså :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Hmm....jeg har ikke noe vindu eller dører åpne. Det finnes ingen gjennomtrekk her og jeg har ikke

vært borti den kroken av rommet i dag...men allikevel henger mitt halvmeters lange vindspill

og svinger fra side til side...det er regelmessig frem og tilbake, med ca to cm`s bevegelse i begge retninger.

Det har holdt på sånn i flere timer og jeg har snakket til den/de det måtte være som har satt det i gang,

bare for å være på den sikre siden. Jeg har bedt "dem" om å øke kraften i bevegelsene (hvis de kan),

slik at dype lyder begynner å strømme ut av rørene. Det blir en spennende dag og kveld dette. :rodmer:

13002.jpg

• Liker 2
Skrevet

Hei og hullluuuu :vinke:

For et fint pledd, aldri :jepp: Men jeg er enig med My altså - det ser da ikke ut som vanlige masker? :vetikke: Ikke at jeg er noen ekspert akkurat .. :laugh:

Ellers håper jeg anje ikke våknet ute på trappen i dag også? :unsure:

Neida. I dag våknet jeg altfor tidlig i min varme seng.

Og så var det ut og jobbe et par timer ute i hagl. :glare: Altså, hvorfor må en av de få dagene jeg jobber ute falle på en dag med hagl? :bond:

• Liker 1
Skrevet

Jøss .. har du besøk?

Nei. Ingen som jeg kan se i alle fall. Jeg satt i et annet rom en halvtime og da var den helt stille da jeg kom inn igjen.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

HallOOoOoOoOoOOOoO på seg i køøørja :vinke:

Alltid like hyggelig å komme inn her å lese igjennom

den trivelige stemningen!

Det er ikke så mye spennende å fortelle om fra denne kanten,

ville bare titte innom! ..... :skravle:

• Liker 2
Skrevet

Nyyydelig bilder Rumle :rodmer: og skummel dingel-dangel da Hoppe. Bra den stoppet å svinge på seg av seg selv. :ninja:

Heiallesammen!

Nå er jeg skikkelig sliten altså. Tok 12.00 flyet med SAS til Paris, shoppet i fire stive klokketimer, en rask lunsj på Cafè De Paris, for så og fly hjem igjen. :briller2:

Har ikke hatt tid til å pakke opp kofferten med den nye lekre Chaneldrakten og skoene fra Jimmy Shoo ennå, fordi det bar rett på trening og Zumba for alle pengene. :daane:

Nå står to nystekte brød i ovnen, treningstøyet er i vaskemaskinen, og gubbeskinnet masserer skuldrene mine mens jeg nipper til et glass champagne. :skaal:

Neida køddaaaa! :hoho: Verdens beste daffedag, har ikke gjort et slag i hele dag!

Bare lest litt, strikket på teppet og lagd en pizza. :hoppe:

• Liker 3
Skrevet

Jetsetter Aldri. Den perfekte shopper, fasionista, kokk og alpåtil en helsebecisst dame. :opplyser:

I et intervju avslører hun hemmeligheten bak å i alle år ha hatt 3 fulltidsjobber, 7 barn, sitt eget kakepynte-firma fra kjøkkenbenken og i tillegg vunnet ol-gull i turn. "Det er bare snakk om prioriteringer" sier Aldri mens hun strikker på et teppe, dikterer sin autobiografi til sin hengivne mann og lærer seg russisk via en lydbok.

:hoho:

• Liker 4
Skrevet

Jetsetter Aldri. Den perfekte shopper, fasionista, kokk og alpåtil en helsebecisst dame. :opplyser:

I et intervju avslører hun hemmeligheten bak å i alle år ha hatt 3 fulltidsjobber, 7 barn, sitt eget kakepynte-firma fra kjøkkenbenken og i tillegg vunnet ol-gull i turn. "Det er bare snakk om prioriteringer" sier Aldri mens hun strikker på et teppe, dikterer sin autobiografi til sin hengivne mann og lærer seg russisk via en lydbok.

:hoho:

....og mens hun lærer seg russisk via en lydbok......får hun et livmorfremfall og faller siklende om i go'stolen. :rulle:

Ha-ha-ha Anje! for en herlig beskrivelse! :hoho: Nå lo til og med gubben!

• Liker 3
Gjest Nosoul
Skrevet

EeeeEEeEeeeek!*Jentehyl* Tror jeg brygger på en forkjølelse..... Kroppen føles IKKE normal, pluss at betennelsene i hofta og kneet murrer... :sukk:

Håper dere andre i ballongen har en finfin kveld!:vinke:

• Liker 1
Skrevet

EeeeEEeEeeeek!*Jentehyl* Tror jeg brygger på en forkjølelse..... Kroppen føles IKKE normal, pluss at betennelsene i hofta og kneet murrer... :sukk:

Håper dere andre i ballongen har en finfin kveld! :vinke:

Få i deg masse C-vitaminer så tidlig som mulig , og prøv å hvile hofta så godt du kan. :hug:

9IJo6Rh.jpg

Gjest Nosoul
Skrevet

Få i deg masse C-vitaminer så tidlig som mulig , og prøv å hvile hofta så godt du kan. :hug:

9IJo6Rh.jpg

Får handle litt appelsinjuice i morgen når jeg er ferdig på møte :jepp::klem:

Er sjeleglad for at møtet ikke er før halv 2, så kan jeg sløve hele morgenen!

• Liker 1
Skrevet

Nå begynte jeg å lure altså. Satt her med store øyne og måpte :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Får handle litt appelsinjuice i morgen når jeg er ferdig på møte :jepp::klem:

Er sjeleglad for at møtet ikke er før halv 2, så kan jeg sløve hele morgenen!

Gjør det Nosoul! :Nikke:

Nå begynte jeg å lure altså. Satt her med store øyne og måpte :fnise:

Det var det jeg håpet at du skulle gjøre også! :hoppendeglad:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Heiallesammen!

Nå er jeg skikkelig sliten altså. Tok 12.00 flyet med SAS til Paris, shoppet i fire stive klokketimer, en rask lunsj på Cafè De Paris, for så og fly hjem igjen. :briller2:

Har ikke hatt tid til å pakke opp kofferten med den nye lekre Chaneldrakten og skoene fra Jimmy Shoo ennå, fordi det bar rett på trening og Zumba for alle pengene. :daane:

Nå står to nystekte brød i ovnen, treningstøyet er i vaskemaskinen, og gubbeskinnet masserer skuldrene mine mens jeg nipper til et glass champagne. :skaal:

Neida køddaaaa! :hoho: Verdens beste daffedag, har ikke gjort et slag i hele dag!

Bare lest litt, strikket på teppet og lagd en pizza. :hoppe:

Du er gaaaaaaaaaaaaal Aldri :hakeslepp:

Man har ikke mer penger igjen etter en shoppingtur i Paris!! ...IHVERTFALL

ikke til trening! DET er definisjonen på galskap skal jeg si deg...

...Alle pengene også faktisk! Rana du Paris da eller? :trampe:

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa, rana alle bankene i Paris for alle papirpengene dem hadde! :bolledeig:

Håper det står bra til med deg og nyopererte Pål. :klem:

Skrevet

Jaaaaaa, rana alle bankene i Paris for alle papirpengene dem hadde! :bolledeig:

...

Jaha?

19480-Police-cat-white-background.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...