Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2015 #12441 Skrevet 4. mars 2015 Enda flere søte bilder å få dagen igang med et smil på. Tusen takk...og god dag til absolutt alle sammen her inne. 1
Rumle Skrevet 4. mars 2015 #12442 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Hei og hullluuuu For et fint pledd, aldri Men jeg er enig med My altså - det ser da ikke ut som vanlige masker? Ikke at jeg er noen ekspert akkurat .. Ellers håper jeg anje ikke våknet ute på trappen i dag også? Endret 4. mars 2015 av Rumle 1
Rumle Skrevet 4. mars 2015 #12443 Skrevet 4. mars 2015 Her er det frysende kaldt og guffent i dag - nesten helt mørkt og hagl! Trenger litt varm sommerinspo altså 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2015 #12444 Skrevet 4. mars 2015 Hmm....jeg har ikke noe vindu eller dører åpne. Det finnes ingen gjennomtrekk her og jeg har ikke vært borti den kroken av rommet i dag...men allikevel henger mitt halvmeters lange vindspill og svinger fra side til side...det er regelmessig frem og tilbake, med ca to cm`s bevegelse i begge retninger. Det har holdt på sånn i flere timer og jeg har snakket til den/de det måtte være som har satt det i gang, bare for å være på den sikre siden. Jeg har bedt "dem" om å øke kraften i bevegelsene (hvis de kan), slik at dype lyder begynner å strømme ut av rørene. Det blir en spennende dag og kveld dette. 2
Anje Skrevet 4. mars 2015 #12446 Skrevet 4. mars 2015 Hei og hullluuuu For et fint pledd, aldri Men jeg er enig med My altså - det ser da ikke ut som vanlige masker? Ikke at jeg er noen ekspert akkurat .. Ellers håper jeg anje ikke våknet ute på trappen i dag også? Neida. I dag våknet jeg altfor tidlig i min varme seng. Og så var det ut og jobbe et par timer ute i hagl. Altså, hvorfor må en av de få dagene jeg jobber ute falle på en dag med hagl? 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2015 #12447 Skrevet 4. mars 2015 Jøss .. har du besøk? Nei. Ingen som jeg kan se i alle fall. Jeg satt i et annet rom en halvtime og da var den helt stille da jeg kom inn igjen. 1
Gjest Inggolf Skrevet 4. mars 2015 #12448 Skrevet 4. mars 2015 HallOOoOoOoOoOOOoO på seg i køøørja Alltid like hyggelig å komme inn her å lese igjennom den trivelige stemningen! Det er ikke så mye spennende å fortelle om fra denne kanten, ville bare titte innom! ..... 2
Aldrisur Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #12449 Skrevet 4. mars 2015 Nyyydelig bilder Rumle og skummel dingel-dangel da Hoppe. Bra den stoppet å svinge på seg av seg selv. Heiallesammen! Nå er jeg skikkelig sliten altså. Tok 12.00 flyet med SAS til Paris, shoppet i fire stive klokketimer, en rask lunsj på Cafè De Paris, for så og fly hjem igjen. Har ikke hatt tid til å pakke opp kofferten med den nye lekre Chaneldrakten og skoene fra Jimmy Shoo ennå, fordi det bar rett på trening og Zumba for alle pengene. Nå står to nystekte brød i ovnen, treningstøyet er i vaskemaskinen, og gubbeskinnet masserer skuldrene mine mens jeg nipper til et glass champagne. Neida køddaaaa! Verdens beste daffedag, har ikke gjort et slag i hele dag! Bare lest litt, strikket på teppet og lagd en pizza. 3
Anje Skrevet 4. mars 2015 #12450 Skrevet 4. mars 2015 Jetsetter Aldri. Den perfekte shopper, fasionista, kokk og alpåtil en helsebecisst dame. I et intervju avslører hun hemmeligheten bak å i alle år ha hatt 3 fulltidsjobber, 7 barn, sitt eget kakepynte-firma fra kjøkkenbenken og i tillegg vunnet ol-gull i turn. "Det er bare snakk om prioriteringer" sier Aldri mens hun strikker på et teppe, dikterer sin autobiografi til sin hengivne mann og lærer seg russisk via en lydbok. 4
Aldrisur Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #12451 Skrevet 4. mars 2015 Jetsetter Aldri. Den perfekte shopper, fasionista, kokk og alpåtil en helsebecisst dame. I et intervju avslører hun hemmeligheten bak å i alle år ha hatt 3 fulltidsjobber, 7 barn, sitt eget kakepynte-firma fra kjøkkenbenken og i tillegg vunnet ol-gull i turn. "Det er bare snakk om prioriteringer" sier Aldri mens hun strikker på et teppe, dikterer sin autobiografi til sin hengivne mann og lærer seg russisk via en lydbok. ....og mens hun lærer seg russisk via en lydbok......får hun et livmorfremfall og faller siklende om i go'stolen. Ha-ha-ha Anje! for en herlig beskrivelse! Nå lo til og med gubben! 3
Gjest Nosoul Skrevet 4. mars 2015 #12452 Skrevet 4. mars 2015 EeeeEEeEeeeek!*Jentehyl* Tror jeg brygger på en forkjølelse..... Kroppen føles IKKE normal, pluss at betennelsene i hofta og kneet murrer... Håper dere andre i ballongen har en finfin kveld! 1
Aldrisur Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #12453 Skrevet 4. mars 2015 EeeeEEeEeeeek!*Jentehyl* Tror jeg brygger på en forkjølelse..... Kroppen føles IKKE normal, pluss at betennelsene i hofta og kneet murrer... Håper dere andre i ballongen har en finfin kveld! Få i deg masse C-vitaminer så tidlig som mulig , og prøv å hvile hofta så godt du kan.
Gjest Nosoul Skrevet 4. mars 2015 #12454 Skrevet 4. mars 2015 Få i deg masse C-vitaminer så tidlig som mulig , og prøv å hvile hofta så godt du kan. Får handle litt appelsinjuice i morgen når jeg er ferdig på møte Er sjeleglad for at møtet ikke er før halv 2, så kan jeg sløve hele morgenen! 1
Mynona Skrevet 4. mars 2015 #12455 Skrevet 4. mars 2015 Nå begynte jeg å lure altså. Satt her med store øyne og måpte 2
Aldrisur Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #12456 Skrevet 4. mars 2015 Får handle litt appelsinjuice i morgen når jeg er ferdig på møte Er sjeleglad for at møtet ikke er før halv 2, så kan jeg sløve hele morgenen! Gjør det Nosoul! Nå begynte jeg å lure altså. Satt her med store øyne og måpte Det var det jeg håpet at du skulle gjøre også!
Gjest Inggolf Skrevet 4. mars 2015 #12457 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Heiallesammen! Nå er jeg skikkelig sliten altså. Tok 12.00 flyet med SAS til Paris, shoppet i fire stive klokketimer, en rask lunsj på Cafè De Paris, for så og fly hjem igjen. Har ikke hatt tid til å pakke opp kofferten med den nye lekre Chaneldrakten og skoene fra Jimmy Shoo ennå, fordi det bar rett på trening og Zumba for alle pengene. Nå står to nystekte brød i ovnen, treningstøyet er i vaskemaskinen, og gubbeskinnet masserer skuldrene mine mens jeg nipper til et glass champagne. Neida køddaaaa! Verdens beste daffedag, har ikke gjort et slag i hele dag! Bare lest litt, strikket på teppet og lagd en pizza. Du er gaaaaaaaaaaaaal Aldri Man har ikke mer penger igjen etter en shoppingtur i Paris!! ...IHVERTFALL ikke til trening! DET er definisjonen på galskap skal jeg si deg... ...Alle pengene også faktisk! Rana du Paris da eller? Endret 4. mars 2015 av Noz 1
Aldrisur Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #12458 Skrevet 4. mars 2015 Jaaaaaa, rana alle bankene i Paris for alle papirpengene dem hadde! Håper det står bra til med deg og nyopererte Pål.
hog Skrevet 4. mars 2015 #12459 Skrevet 4. mars 2015 Jaaaaaa, rana alle bankene i Paris for alle papirpengene dem hadde! ... Jaha? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå