FruN Skrevet 6. mars 2014 #1221 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg koker kraft på oksehaler Og mumser på kjøttet etterpå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2014 #1222 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg forbinder oksehaler med hundesnacks. Griseører, oksehaler og oksepeniser... Men kan godt hende det er godt... Bikkja synes hvertfall de tørkede er det. Endret 6. mars 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1223 Del Skrevet 6. mars 2014 Jaja, oksehaler eller griseører, same same, but different! Får ikke sitert - og Vex, ja Avatar da. Jeg antar at du skjønte hva jeg mente. Jeg må slutte av her nå før jeg får maaaaagesår! KG-nettet går meg på nervene noen ganger. Venter på forespørsel, venter på ditt og datt og det hakker og det går...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. mars 2014 #1224 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg har smakt hale, synes det hadde en bismak av rumpe Du har smakt mange rumper eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1225 Del Skrevet 6. mars 2014 Du har smakt mange rumper eller? Vel kanskje hodet mitt som synes det smaka rumpe. Smaka som lukta vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. mars 2014 #1226 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg rakk akkurat ikke å snu meg bort så jeg fikk se oksehaler på fjernsynet i går.. Det så ut til at det var mer spistbart på det enn det man skulle tro. Ikke at jeg hadde klart å smake på det, men det er jo bra at så mye på dyret brukes når det først må bøte med livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. mars 2014 #1227 Del Skrevet 6. mars 2014 Oksehale er godt det Jeg tar imot bøker! Jeg <3 bøker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1228 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Også har de tatt med alle innleggene som de to forumene hadde fra før. Så derfor vil jeg tro at de er fylt opp og nye brukere. Hvilke forum er det? Jeg er visst ikke helt med nå jeg... Hvorfor er jeg ikke skjult lenger? Det er greiest å kunne velge skjultheten selv ja. Jeg sniker meg også aller helst rundt slik. Jeg har smakt hale, synes det hadde en bismak av rumpe Nå får vi være glade for at Hellstrøm ikke leser her inne. Syns det ser veldig godt ut jeg... Endret 6. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2014 #1229 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvilke forum er det? Jeg er visst ikke helt med nå jeg... Kryssodhjelpen og Trådsnella. Om jeg ikke har misforstått noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1230 Del Skrevet 6. mars 2014 Er det to eksisterende steder fra før av altså? Beklager at jeg er treg i kveld. *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2014 #1231 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hehe ja. De er fusjonert inn i KG. This is where I get my info http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=817191 Endret 6. mars 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1232 Del Skrevet 6. mars 2014 Hmm...meget mystisk. Jeg syns nok at vi kunne ha blitt fortalt det i forkant. Trodde vi bare skulle få noen nye tråder her inne. Lurer på om de andre folkene der vet at de er flyttet på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2014 #1233 Del Skrevet 6. mars 2014 så du linken min? jeg tror jeg la den inn mens du skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1234 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Sjekker nå. Takk. --- Syns de nye stedene var litt rare. Vi har visst fått et gammelt og nesten inntørket hobby-elveleie....og det er mulig at jeg tar feil, men jeg tror ikke det er veldig mange aktive kryssordløsere på KG. Hmm...kanskje det går seg til på et vis. Endret 6. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. mars 2014 #1235 Del Skrevet 6. mars 2014 Oksehale er godt det Finnes det noe du ikke har smakt på Rolen? Enig med du Hoppe, jeg har hatt mine tvil om populariteten til disse nye rommene fra sekundet jeg leste om dem (tror de blir like populære som øvelse/testrommet ) Og desuten så skjønner jeg ikke hva man skal med disse to rommene når det allerede er et hobby-rom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. mars 2014 #1236 Del Skrevet 6. mars 2014 Finnes det noe du ikke har smakt på Rolen? Enig med du Hoppe, jeg har hatt mine tvil om populariteten til disse nye rommene fra sekundet jeg leste om dem (tror de blir like populære som øvelse/testrommet ) Og desuten så skjønner jeg ikke hva man skal med disse to rommene når det allerede er et hobby-rom her. Er nok en del Men "vanlige" retter har jeg som oftest spist Er man matnerd så blir et slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2014 #1237 Del Skrevet 6. mars 2014 Har du smakt esel Rofl? Eller sjøagurk? (den har ikke jeg smakt- den så for udelikat ut for meg) (de er slimete) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. mars 2014 #1238 Del Skrevet 6. mars 2014 Ikke spist esel nei. Ingen ide om jeg har spist sjøagurk. Spist mye rart når jeg var i kina så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2014 #1239 Del Skrevet 6. mars 2014 det var i kina jeg så sjøagurken. og spiste eselet forresten Det var ikke noe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. mars 2014 #1240 Del Skrevet 6. mars 2014 Hva smakte esel som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå