Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12361 Del Skrevet 3. mars 2015 Nytt sengetøy er best, og katter forstår ALT! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2015 #12362 Del Skrevet 3. mars 2015 <--- klarer ikke slutte le - må definitivt sove ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2015 #12363 Del Skrevet 3. mars 2015 Nytt sengetøy er best, og katter forstår ALT! Ja, det er jammen helt sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2015 #12364 Del Skrevet 3. mars 2015 Nei jeg får vel ta meg sammen og få det gjort - takk for latteren Ha en god natt begge to 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 3. mars 2015 #12365 Del Skrevet 3. mars 2015 Sov godt og drøm søtt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12366 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg hadde med meg en veldig influensasyk herr Aldri på hyttetur. De vi var sammen med hadde en katt som la seg rundt nakken hans ved enhver anledning. Akkurat som om den forsto at han hadde vondt i nakken og ikke var frisk. Merkelig. Sov godt dere også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2015 #12367 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg hadde med meg en veldig influensasyk herr Aldri på hyttetur. De vi var sammen med hadde en katt som la seg rundt nakken hans ved enhver anledning. Akkurat som om den forsto at han hadde vondt i nakken og ikke var frisk. Merkelig. Sov godt dere også. Katter altså Natta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. mars 2015 #12368 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvoffor har du solbriller på? Går det bra med svigerinnen din? Heheee, solbriller er nyttig selv når du minst aner deg Joooo, hun er på beina igjen, får fortsatt ikk være på sykehotellet så broren min og BItteLiten må sove hjemme.. Hun mistet faktisk over 1 liter blod, og da er det temmelig kritisk. Har vært å besøkt dem i dag BItteLiten var såå opptatt sv han, pekte og koooooste på han og sa "bebiiii, det er bebiii" stadig vekk stolt tante til fine gutten (fornøyd med navnvalget også) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. mars 2015 #12369 Del Skrevet 3. mars 2015 Er gubbeskinnet friSkt igjen bå eller? Dette ser ut til å bli nok en våkennatt for nozzens del... Opp om 4 timer og 20 min og er ikke det minste i nærheten sv å klare å lukke øya.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 3. mars 2015 #12370 Del Skrevet 3. mars 2015 Er gubbeskinnet friSkt igjen bå eller? Dette ser ut til å bli nok en våkennatt for nozzens del... Opp om 4 timer og 20 min og er ikke det minste i nærheten sv å klare å lukke øya.. Litt søvn er bedre enn ingenting Får håpe du har tilgang på kaffe om noen timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mars 2015 #12371 Del Skrevet 3. mars 2015 Takk for marsbursdagshilsen! Er ikke før jeg er trygt hjemme igjen, men mars er en fin måned Prøver å mobilisere for en dusj nå, er fjorten lag solkrem og saltvann som må skrubbes bort... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. mars 2015 #12372 Del Skrevet 3. mars 2015 Litt søvn er bedre enn ingenting Får håpe du har tilgang på kaffe om noen timer. Ble faktisk litt søvn på meg litt mer enn 1 time.. Skal ut å kjøre langt nå, kanskje ikke det lureste men hakke no valg gitt! Kaffe, alltid Ha en finfiiin dag alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12373 Del Skrevet 3. mars 2015 Ha en god dag, Noz...og kjør på rette siden av veien nå. Da har vi startet på den stooore bursdagsuken i "Ballongen for fred",og det serveres kake til alle!Det er det vakreste jeg har sett på veeldig lenge!Tar gjerne et kjøleskapskaldt stykke til frokost. Kan ikke la slike mesterverk stå uten å bli satt pris på.Det er jeg helt enig i. Jeg foreslår kr. 1000,00 Itt`no knussel. Tja, ho er ca 10 mil unna, så tror pannekakene hadde blitt kalde Men er stadig spent på om ho klarer detDet er ikke helt sikkert at det var henne de var beregnet på heller. Det var det MINST passende navnet jeg kunne finne på deg.Sånn kommentar er litt bob-bob...for det kan jo faktisk hende at hun heter det. Nytt sengetøy er best, og katter forstår ALT!Mhm. Katter og Tigerjenter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12374 Del Skrevet 3. mars 2015 Heheee, solbriller er nyttig selv når du minst aner deg Joooo, hun er på beina igjen, får fortsatt ikk være på sykehotellet så broren min og BItteLiten må sove hjemme.. Hun mistet faktisk over 1 liter blod, og da er det temmelig kritisk. Har vært å besøkt dem i dag BItteLiten var såå opptatt sv han, pekte og koooooste på han og sa "bebiiii, det er bebiii" stadig vekk stolt tante til fine gutten (fornøyd med navnvalget også) Så godt å høre at hun er på beina igjen. Søte Bitteliten, nå trenger hun tanta si ennå mer enn før tenker jeg. Kan bli litt mye lillebror for henne i førstningen. ...og navnet er???? Er gubbeskinnet friSkt igjen bå eller? Dette ser ut til å bli nok en våkennatt for nozzens del... Opp om 4 timer og 20 min og er ikke det minste i nærheten sv å klare å lukke øya.. Friskt gubbeskinn nå ja! Litt søvn er bedre enn ingenting Får håpe du har tilgang på kaffe om noen timer. *gammelt indianerordtak* Takk for marsbursdagshilsen! Er ikke før jeg er trygt hjemme igjen, men mars er en fin måned Prøver å mobilisere for en dusj nå, er fjorten lag solkrem og saltvann som må skrubbes bort... Værsågooooood Roady! Uff, det høres slitsomt ut... Ble faktisk litt søvn på meg litt mer enn 1 time.. Skal ut å kjøre langt nå, kanskje ikke det lureste men hakke no valg gitt! Kaffe, alltid Ha en finfiiin dag alle Kjør forsiktig og ha en fin dag Nozzefina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12375 Del Skrevet 3. mars 2015 Ha en god dag, Noz...og kjør på rette siden av veien nå. Det er det vakreste jeg har sett på veeldig lenge! Tar gjerne et kjøleskapskaldt stykke til frokost. Det er jeg helt enig i. Jeg foreslår kr. 1000,00 Itt`no knussel. Det er ikke helt sikkert at det var henne de var beregnet på heller. Sånn kommentar er litt bob-bob...for det kan jo faktisk hende at hun heter det. Mhm. Katter og Tigerjenter. Rumle passer ikke til å hete Ragna - det er'ke mulig det skjønner du Hoppe! -------- Nå skal jeg rett i dusjen og så bærer det avsted til Nøstebarnbutikken på Sagene for å kjøpe garn og nye strikkepinner. Jeg kastet jo alle de gamle metall-klirr-klirr-pinnene mine når jeg ryddet før jul. Håper alle får en fin-fin dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12376 Del Skrevet 3. mars 2015 Hæ? Kastet hun alle klirrepinnene sine?!? Att`e går`an.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. mars 2015 #12377 Del Skrevet 3. mars 2015 God morgen i ballongen! Jeg har planer om å dra til byen senere i ettermiddag, rakk ikke bussen nå i morges. Så da må jeg vente helt til klokken 1... Det eneste ulempen med å bo her. Håper jeg kommer meg helskinnet ned til bussen, og i alle fall ned innkjørselen, for den er dekt med speil-is 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12378 Del Skrevet 3. mars 2015 Det burde finnes tykke kåper i bobleplast! <----- knall og fall-god idè syns Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. mars 2015 #12379 Del Skrevet 3. mars 2015 Ja! Og jeg skulle alltid ha gått med knebeskyttere på glatta. Jeg ser ikke ut på knærne etter helgas ablegøyer! Er ikke barebare å komme seg hjem på glatta med litt for mye i promille.. Men da var det veldigveldig godt å finne sin egen seng 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12380 Del Skrevet 3. mars 2015 Eventuelt ta med seg et rumpeakebrett Nosoul? Ha en god dag begge to! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå