Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Håper at de vise og kloke får puttet blod tilbake og at det holder seg der det skal være. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper at de vise og kloke får puttet blod tilbake og at det holder seg der det skal være. :jepp:

DET håper jeg også! :hug: Hvordan går det nå Noz?

GRATULERER så masse masse forresten. :roser: Hvordan kunne jeg glemme at du hadde termin i disse dager? :murvegg:

Og om jeg ikke misforsto deg helt har du bursdag i morgen? :hjerte:

Hva med deg My? Hadde du i går? :hjerte: Uansett gratulerer til deg og Noz med bursdag! :bursdag:

-----------

Kort resymé av søndag 1. mars 2015:

Festen er over, oppvaskmaskinen durer og går, tomflaskene er i poser og ti stykker fornøyde familiemedlemmer er vel hjemme i husene sine. :hoppe:

Bursdagsbarnet fikk fiiiiine gaver og strålte som ei :sol:

Og jeg er akkurat passe sliten og fornøyd med dagen. :veslejenta:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Høres ut som en fiiiiiiin familietacoselskapsøndag :bolledeig:

Har dere tacorester til 17.mai nå? Taco og fersk reker må jo være

det som folk har mest problemer med å beregne (dvs det de overdriver-kjøper

mest av)?

Familieselskap er veldig trivelig, men det er såååhhh deilig når det blir stille igjen også!

Jooooda, det går seg til ang blødninger og greier, takk skal dere ha :)

Hun får ikke reist seg opp, for da svimer hun av, og broren min ble sendt hjem fordi

han får ikke sove der i natt..Synes det er leit da! Jeg hadde begynt å grine og syntes veldig

synd på meg selv tror jeg, om jeg måtte være der alene (kan tenke meg at hormoner og styr er litt ute av kontroll i tillegg). De fikk nemlig ikke være på sykehushotellet slik som sist og som det vanligvis fungerer pga det ekstra som svigersøster trenger.

Men kl 16.30 i morgen, så har denne Nozzejenta sittet klar i minst 13 minutter utenfor for å treffe nevøen sin! Nozzejenta og Pål såklart :skya:

Må bare prøve å finne en gratulerer-som-storesøster-gave til BitteLiten først! *NullAnelse*

Tusen takk for alle jubler og gratulasjoner alle, absolutt alle sammen :klemmer:

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke alle kryssende bursdager og gratulerer herved alle som fyller år i den velsignede måneden mars! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle bursdagsbarn fra meg også :blomst: & :klemmer:

09feb93cf30c1223427a29be42b20f99.jpg

Og en stor kopp varm sjokolade til aldri :blomst:

696d10f71ce5b51a6d292d9df35a419c.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*førsteprøvesmaker Hoppe gjør den tunge og veldig seriøse forumjobben sin* :spise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*førsteprøvesmaker Hoppe gjør den tunge og veldig seriøse forumjobben sin* :spise:

Så bra at du passer på! :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke risikere noen former for sabotasje når så viktige folk skal få godsaker. Jeg ofrer meg frivillig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke risikere noen former for sabotasje når så viktige folk skal få godsaker. Jeg ofrer meg frivillig. :)

Ja, jeg vet- hadde alle bare vært så uselviske! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde vi oppnådd nirvanske tilstander ganske fort tror jeg. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at det er målet med denne tråden. "Ballonger for fred!" :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nosoul

God kveld i ballongen! Håper dere har hatt en fin mandag, og ikke hatt en skikkelig blå-mandag :vinke:

Den sjelløse sliter med magevondt, slik magevondt som vi kvinner uheldigvis er så "heldige" og få tildelt den dagen det blir fastslått at man skal være kvinne :glare: MEEEEEEEEn, bestevenninnen til den sjelløse kommer snart på besøk, og da har hun med SJOKKIIIIS :strix:
Er veldig spent på hvilken hun har med denne gangen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...