Gjest Inggolf Skrevet 28. februar 2015 #12261 Del Skrevet 28. februar 2015 Telttur som i innomhus. Jeg vet Noz, jeg har en klovneside som jeg får utløp for i diverse tråder her. Og jeg ser tydelig at jeg er usaklig selv. So no hard feelings til moddene som sletter innleggene mine. Nei særlig ikke! Neei særlig ikke, hva sier du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. februar 2015 #12262 Del Skrevet 28. februar 2015 Bare pass dere ellers kommer jeg å modder dere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12263 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Neei særlig ikke, hva sier du? Off, nå prøvde jeg å være morsom, men det er ikke alltid jeg får det til. Det var en underkommentar til (den siste setningen) at jeg ikke bryr meg om at moddene sletter meg når jeg er usaklig. "Jeg bryr meg ikke" - men at jeg gjør det allikevel. (Men egentlig bryr jeg meg ikke, jeg synes det er på sin plass at de slette mine usaklige innlegg, og det er det jeg mener). Skjønner? Endret 28. februar 2015 av Aldrisur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12264 Del Skrevet 28. februar 2015 Bare pass dere ellers kommer jeg å modder dere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 28. februar 2015 #12265 Del Skrevet 28. februar 2015 Så sant, så sant 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12266 Del Skrevet 28. februar 2015 Nu skal jeg se serien min .. ha en strålende fin bursdagsfeiring i morgen, aldri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12267 Del Skrevet 28. februar 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. februar 2015 #12268 Del Skrevet 28. februar 2015 Tror jeg skal gjøre som deg! Vi gamle damer må jo passe på å få skjønnhetssøvnen vår! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12269 Del Skrevet 28. februar 2015 Der ble jeg minnet på det jeg skulle huske, men har glemt grunnet hyggelig selskap.Husk strømmen, Aldri og sov godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. februar 2015 #12270 Del Skrevet 28. februar 2015 Off, nå prøvde jeg å være morsom, men det er ikke alltid jeg får det til. Det var en underkommentar til (den siste setningen) at jeg ikke bryr meg om at moddene sletter meg når jeg er usaklig. "Jeg bryr meg ikke" - men at jeg gjør det allikevel. (Men egentlig bryr jeg meg ikke, jeg synes det er på sin plass at de slette mine usaklige innlegg, og det er det jeg mener). Skjønner? Heheee, søta Du ER morsom! Jeg kan med hånda på hjertet si at du er en av de ytterst få jeg ler oftest av(med) her inne! Jeg trodde du svarte på dette jeg spurte om ang tacoen og resten av selskapet serru, Var nok derfor jeg ikke forsto så mye Nattinatt da o`store skjønnheter Aldri og Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. februar 2015 #12271 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Nå er vi forresten 3 minutter inne i våren! Endret 28. februar 2015 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. mars 2015 #12272 Del Skrevet 1. mars 2015 Her gjenstår nesten 3 timer før våren begynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2015 #12273 Del Skrevet 1. mars 2015 Hæ? Våren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2015 #12274 Del Skrevet 1. mars 2015 Vår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #12275 Del Skrevet 1. mars 2015 Heheee, søta Du ER morsom! Jeg kan med hånda på hjertet si at du er en av de ytterst få jeg ler oftest av(med) her inne! Jeg trodde du svarte på dette jeg spurte om ang tacoen og resten av selskapet serru, Var nok derfor jeg ikke forsto så mye Nattinatt da o`store skjønnheter Aldri og Mynona Gjør du? Jeg svarte ikke på det med tacoen, fordi selskapet skal være i dag skjønner du. -------------------------- Jippi, er det vår? Nå har jeg stekt opp 2 kilo karbonadedeig til tacoen, skåret opp kylling, løk og paprika til fajitas, bakt sjokoladekake og dekket på bordet mens gubbeskinnet lager iskrem. Det er jammen greit at gjestene vår ikke kommer før klokka 15, for det gjenstår en god del arbeid her. :bond:Ute snør det bikkjer og katter, men jeg måtte bare innom og ønske dere en riktig GOD VÅR! Flowers anyone? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2015 #12276 Del Skrevet 1. mars 2015 Ha en strålende dag, aldri! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2015 #12277 Del Skrevet 1. mars 2015 Våren eller foråret er en av de tradisjonelle fire årstidene, og består av månedene mars, april og mai. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. mars 2015 #12278 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) 2 kilo karbonadedeig ja! Dæven dåite Glad for at jeg ikke skal lage mat til så mange! (eller til noen i det hele tatt) Trøtt som en sævv i dag, ble ikke så mye søvn i natt heller gitt, og nok en dag blir alt/det meste av skolejobbing borte vekk og ikke gjort. Har muligens litt viktigere ting å ta meg til idag, men det får jeg kanskje fortalt om senere DU har en viktig dag foran deg Aldri Du har jo ansvaret for at en herlig taco som skal konsumeres av hele storfamilien! Du er ikke en vert bare sånn halvveis du nei! Håper du klarer å roe litt ned også da, sitte ned og slappe av sammen med gjestene dine! (Hvis ikke så kommer Noz og titter inn av vinduet ditt og minner deg på det ---> .... ) Endret 1. mars 2015 av Noz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #12279 Del Skrevet 1. mars 2015 Ha en strålende dag, aldri! Det må du ha også Rumlemor! Våren eller foråret er en av de tradisjonelle fire årstidene, og består av månedene mars, april og mai. Herlig med litt opplysende informasjon her i ballongen også! Kan'ke bare tulle og våse her da. 2 kilo karbonadedeig ja! Dæven dåite Glad for at jeg ikke skal lage mat til så mange! (eller til noen i det hele tatt) Trøtt som en sævv i dag, ble ikke så mye søvn i natt heller gitt, og nok en dag blir alt/det meste av skolejobbing borte vekk og ikke gjort. Har muligens litt viktigere ting å ta meg til idag, men det får jeg kanskje fortalt om senere DU har en viktig dag foran deg Aldri Du har jo ansvaret for at en herlig taco som skal konsumeres av hele storfamilien! Du er ikke en vert bare sånn halvveis du nei! Håper du klarer å roe litt ned også da, sitte ned og slappe av sammen med gjestene dine! (Hvis ikke så kommer Noz og titter inn av vinduet ditt og minner deg på det ---> .... ) Nå ble jeg spent på hva "viktigere ting" er. Uffameg at du ikke får sove om natta da Noz, det er slitsomt. Forøvrig så skulle jeg ønske at jeg hadde noe av din energi her hos meg i dag. Hadde trengt litt ekstra ressurser nå. Du er hjertelig velkommen ti å titte inn av vinduet mitt, men det er en fare for at jeg haler deg innomhus altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. mars 2015 #12280 Del Skrevet 1. mars 2015 Nå ble jeg spent på hva "viktigere ting" er. Uffameg at du ikke får sove om natta da Noz, det er slitsomt. Forøvrig så skulle jeg ønske at jeg hadde noe av din energi her hos meg i dag. Hadde trengt litt ekstra ressurser nå. Du er hjertelig velkommen ti å titte inn av vinduet mitt, men det er en fare for at jeg haler deg innomhus altså! Jeg klarer jo ikke å dy meg da Viktige ting er muligens et sykehusbesøk Svigersøster`n min hadde 10 cm åpning for 3 timer siden og jordmor sa at dette muligens kommer til å gå fort.. Så nå kommer mammsru med Betty til meg, så kjører hun hjem og så skal jeg gå etter, så når jeg kommer frem/hjem igjen til henne så håper jeg på at det har gått såpass lang tid at vi kan reise! *Hater å vente* Den energien min skulle jeg så inderlig ha delt med deg, jeg aner ikke hvor jeg henter den fra Jeg kan bare se en kaffekopp i vinduet hos naboen jeg tror jeg, så får jeg kick. Taster igjen når jeg har kommet frem fra Betty-tur (såsant vi ikke skal haste-reise... jeg vet hvem som skal kjøre i dag ihvertfall... Mamma sine max 50 km/t passer svært dårlig til min tolmodighet i dag ) Lykke til med å hale ting i land Aldri Du fikser det like bra som alltid!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå