Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12241 Skrevet 28. februar 2015 Hmm...så det jo som innslag på tv, men hvorfor endrer den egentlig farge da? Jeg vet ikke! Men jeg har jaffal sett den i begge versjonene! 1
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12242 Skrevet 28. februar 2015 Hmm...så det jo som innslag på tv, men hvorfor endrer den egentlig farge da? Tjaaaaa, det er ikke jeg den rette til å forklare, men tror nok at det bildet ikke er noe bilde, men en anismasjon - akkurat som din avatar.
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12243 Skrevet 28. februar 2015 Tenkte det måtte være noe sånt ja. Fin liten ting for å få blest om kjole da.... 1
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12244 Skrevet 28. februar 2015 Tjaaaaa, det er ikke jeg den rette til å forklare, men tror nok at det bildet ikke er noe bilde, men en anismasjon - akkurat som din avatar. Næææææh! Jeg har ikke sett det samme bildet forandre seg, bare sett det to forskjellige ganger - en gang sort og blått og en gang hvitt og gull! 2
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12245 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Jeg tror det har noe med lysforholdene å gjøre - men nå tør jeg ikke mene mer, for da går aldri helt crazy-cowboy!!!! Endret 28. februar 2015 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12246 Skrevet 28. februar 2015 Næææææh! Jeg har ikke sett det samme bildet forandre seg, bare sett det to forskjellige ganger - en gang sort og blått og en gang hvitt og gull! Jeg tor det hele er et slags rekalmejippo for designeren, kjolen aller noe annet som jeg ikke har oversikten over. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12247 Skrevet 28. februar 2015 Vi må passe oss litt for hennes utsvevelser tror jeg. Hun er litt "sydlandsk" i temperamentet tror jeg. 1
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12248 Skrevet 28. februar 2015 Vi må passe oss litt for hennes utsvevelser tror jeg. Hun er litt "sydlandsk" i temperamentet tror jeg. Det tror jaggu jeg også! 1
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12249 Skrevet 28. februar 2015 Nytt navn? AldrisurMenGanskeHissig ? 2
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12251 Skrevet 28. februar 2015 Jeg tror det har noe med lysforholdene å gjøre - men nå tør jeg ikke mene mer, for da går aldri helt crazy-cowboy!!!! Yeh! Cracycowboy og blir slettet! Eller får advarsel! Eller ikke minst - UTE stengning! 2
Gjest Inggolf Skrevet 28. februar 2015 #12253 Skrevet 28. februar 2015 Gjett om vi har gjort da! Vi har blant annet vært på telttur med soveposer og nistemat! Nå er de hjemme hos foreldrene sine igjen - og det er litt deilig altså. Det tok meg et par - tre timer og komme til meg selv igjen. Telttur på liksom eller på ekte!? Det er jo egentlig ikke så kaldt ute lenger, men det er jo vinter Men jeg tipper at det var på liksom! Å? Er det så lenge siden du har vært sammen med dem? Eller hvorfor tok det så lang tid? ..Jeg kan tenke meg hvorfor kommentarene dine blir slettet, og det har jo ingenting med deg å gjøre, men pga diskusjonene du velger å delta i er på kanten av reglene Men det vet du jo sikkert selv..(ikke at jeg såå ofte har sett kommentarene dine utenfor dagbøker) Hvordan ble taco`en og resten av det selskapet innebar!? 1
Gjest Inggolf Skrevet 28. februar 2015 #12254 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Nytt navn? AldrisurMenGanskeHissig ? AldrisurMedTemperament? ...evt MedSterkeMeninger? Endret 28. februar 2015 av Noz
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12255 Skrevet 28. februar 2015 Nå har vi en mod som snikleser her også. Jeg kan ikke se henne.
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12256 Skrevet 28. februar 2015 Telttur på liksom eller på ekte!? Det er jo egentlig ikke så kaldt ute lenger, men det er jo vinter Men jeg tipper at det var på liksom! Å? Er det så lenge siden du har vært sammen med dem? Eller hvorfor tok det så lang tid? ..Jeg kan tenke meg hvorfor kommentarene dine blir slettet, og det har jo ingenting med deg å gjøre, men pga diskusjonene du velger å delta i er på kanten av reglene Men det vet du jo sikkert selv..(ikke at jeg såå ofte har sett kom mentarene dine utenfor dagbøker) Hvordan ble taco`en og resten av det selskapet innebar!? Telttur som i innomhus. Jeg vet Noz, jeg har en klovneside som jeg får utløp for i diverse tråder her. Og jeg ser tydelig at jeg er usaklig selv. So no hard feelings til moddene som sletter innleggene mine. Nei særlig ikke! 1
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12260 Skrevet 28. februar 2015 Hjææælp en modde!!!!! Neida My, bare tuller. Har du det bra på en sen lørdagskveld? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå