Gjest Inggolf Skrevet 27. februar 2015 #12181 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har heller ikke fått medmeg hva som har skjedd med bulben . Også skjønner jeg ikkeno av det blogg-greiene her inne. Jada, det ble godt det vet Men Paul måtte jo på jobb etterpå, men han ville ikke dra, så han kom 2 timer for sent på jobb Men sjekket kontinuerlig om de klarte seg da.. Han var slem sjef i går. Men vi hadde det koselig vi altså Hmm, naaai da får vi vel bare leve i uvitenheten! Så bra! Det er kjipt med disse dumme arbeidstidene hans da! Sånn har det riktignok litt lett for å bli, for det er jo såååååhhhhh mange som jobber skift/kveld/natt/helger eller en herlig sammenmikset kombinasjon....Tenkte ikke over hvor mange som sørger for at morgendagen kommer på stell før jeg selv jobbet natt! Får dere hengt i helgen da?
Galactica Skrevet 27. februar 2015 #12182 Skrevet 27. februar 2015 God aften i ballongen! Rødvinsglasset er fylt, etter en lang arbeidsuke og en treningsøkt er det godt å slappe av litt i sofaen. Hvordan står det til med dere?
Galactica Skrevet 27. februar 2015 #12184 Skrevet 27. februar 2015 Batnut, min favorittperson i ballongen... Hvis du kjenner riktig godt etter, hvordan har du det da?
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2015 #12187 Skrevet 27. februar 2015 Her inne tror jeg at jeg når de fleste av dere. Jeg vil takke for meg, dere har vært herlige alle sammen! Jeg sletter meg ikke på en stund, da jeg bruker bloggfunksjonen litt, men jeg kommer ikke til å være aktiv i selve forumet. Skulle det være noe så svarer jeg på PM (FruN: Du når meg på PM eller på FB om du lurer på noe ang sokkene ) I allefall for en liten stund. (Disse minnet meg merkelig nok om Freia sine påskeegg ) Ikke bli booorteeee! Jeg fikk ikke med meg dagboken før den skulle slettes (Nå fikk jeg lyst på påskeegg! Stay strooooong!) Her er det en rolig fredagskveld, men i morgen har vi pass til ungene og skal på fest hos ei venninne og så nyte en stille og rolig søndagsmorgen. Det føles litt fælt og litt digg på en gang
Gjest LightBulb Skrevet 27. februar 2015 #12188 Skrevet 27. februar 2015 Ikke bli booorteeee! Jeg fikk ikke med meg dagboken før den skulle slettes (Nå fikk jeg lyst på påskeegg! Stay strooooong!) Her er det en rolig fredagskveld, men i morgen har vi pass til ungene og skal på fest hos ei venninne og så nyte en stille og rolig søndagsmorgen. Det føles litt fælt og litt digg på en gang (Nysgjerrige meg måtte inn å se når jeg ble sitert ) Altså, jeg er ikke fornærma (i mangel på bedre ord) over at dere ikke visste om dagboka Jeg var bare ikke klar over bloggfunksjoen før nå nylig så jeg flyttet den inn der. Dere må bare lese om dere er nysgjerrige, (har lagt dere til) blir nok ikke oppdatert kjempeofte, bare når jeg har behov for å lufte hodet litt Men jeg advarer dere, det er ikke sang, musikk og tralalala 1
Galactica Skrevet 27. februar 2015 #12189 Skrevet 27. februar 2015 Når du sier "dere", så mener du de faste innbyggerne i ballongen?
Gjest LightBulb Skrevet 27. februar 2015 #12190 Skrevet 27. februar 2015 Når du sier "dere", så mener du de faste innbyggerne i ballongen? Neida, kan legge deg også til
Anje Skrevet 27. februar 2015 #12191 Skrevet 27. februar 2015 Neida, kan legge deg også til Og meg? (Jeg er jo så nysgjerrig )
Gjest LightBulb Skrevet 27. februar 2015 #12192 Skrevet 27. februar 2015 Og meg? (Jeg er jo så nysgjerrig ) Done 1
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2015 #12193 Skrevet 27. februar 2015 (Nysgjerrige meg måtte inn å se når jeg ble sitert ) Altså, jeg er ikke fornærma (i mangel på bedre ord) over at dere ikke visste om dagboka Jeg var bare ikke klar over bloggfunksjoen før nå nylig så jeg flyttet den inn der. Dere må bare lese om dere er nysgjerrige, (har lagt dere til) blir nok ikke oppdatert kjempeofte, bare når jeg har behov for å lufte hodet litt Men jeg advarer dere, det er ikke sang, musikk og tralalala Det var tanken bak siteringen Neida, tok det ikke som en "Dere er kjipe som ikke leste dagboka :snurt:" Jeg vil gjerne følge med
Gjest Inggolf Skrevet 27. februar 2015 #12194 Skrevet 27. februar 2015 Trenger tips fra dere kreative sjeler... Pål skal opereres på tirsdag og blir sykemeldt i 3 uker, så det det snakkes og tenkes og sytes og klages mest på i disse dager er hvor kjedelige og gruuuuusomme de dagene blir. Jeg trenger såååååhhhhh tips til hva jeg kan gjøre for han eller skaffe han. Han siklet etter et sånt lego-technic i Simpsons, men sånt koster så mange tusen at jeg ikke har råd De skal skjære av øret hans for deretter å romstere litt videre innover og bakover der, så i disse ukene kan han ikke svømme eller gjøre ting som kan risikere hodedunk/slag mot hodet. Popper det opp noen tanker eller ideer hos dere? *Smålig desperat* 1
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2015 #12195 Skrevet 27. februar 2015 Oi, huff, da! Det var ikke bare-bare! Hva med... Geocaching?
Gjest Inggolf Skrevet 27. februar 2015 #12196 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Oi, huff, da! Det var ikke bare-bare! Hva med... Geocaching? Det er kjempemorro! Drev litt med det selv for noen år siden. Hadde tenkt å skrive noen setninger til, men det glemte jeg visst Han HATER å gå! Og han vil nok se på det der som totalt poengløst.. Rare mannen.. I stedenfor å sitte hjemme og grave meg ned om ingen kan henge med meg så går jeg ut og finner på ting alene, enten drar å svømmer, tar meg en joggetur, drar å ser om noen jeg kjenner er på favoritt puben min osv osv...Han sitter hjemme og klager og sturer (orker ikke det i 3 uker ass ..... derfor er jeg litt desperat etter hjelp, for han kommer ikke til å hjelpe seg selv, rare mannen) Endret 27. februar 2015 av Noz
Severus Skrevet 27. februar 2015 #12197 Skrevet 27. februar 2015 Jeg kunne ikke levd 3 uker uten spill 1
Severus Skrevet 28. februar 2015 #12198 Skrevet 28. februar 2015 Håper aldri og de små vennene koset seg 2
Mynona Skrevet 28. februar 2015 #12200 Skrevet 28. februar 2015 (Nysgjerrige meg måtte inn å se når jeg ble sitert ) Altså, jeg er ikke fornærma (i mangel på bedre ord) over at dere ikke visste om dagboka Jeg var bare ikke klar over bloggfunksjoen før nå nylig så jeg flyttet den inn der. Dere må bare lese om dere er nysgjerrige, (har lagt dere til) blir nok ikke oppdatert kjempeofte, bare når jeg har behov for å lufte hodet litt Men jeg advarer dere, det er ikke sang, musikk og tralalala Hadde jeg bare skjønt hvor den var
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå