FruN Skrevet 26. februar 2015 #12121 Del Skrevet 26. februar 2015 Så koselig med selskap! Jeg, HerrN, svigermor og jentene skal ut å spise på lørdag, i forbindelse med sistnevntes bursdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #12122 Del Skrevet 26. februar 2015 Så koselig med bursdagsselskap - hva skal du bake denne gang? Ja kooooselig. Spesielt å ha alle de fingo'e folka samlet rundt bordet. Jeg skal servere Taco (etter ønske fra bursdagsbarnet), bake sjokoladekake og bløtkake med marsipanlokk og Herr A skal lage bringebæris, vaniljeis og mangosorbet. Så koselig med selskap! Jeg, HerrN, svigermor og jentene skal ut å spise på lørdag, i forbindelse med sistnevntes bursdag Det er jammen hyggelig å gå ut og spise sammen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 #12123 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg vil og ha is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. februar 2015 #12124 Del Skrevet 26. februar 2015 Det hørtes ut som et selskap man blir god og mett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2015 #12125 Del Skrevet 26. februar 2015 Snakker dere om is her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2015 #12126 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja kooooselig. Spesielt å ha alle de fingo'e folka samlet rundt bordet. Jeg skal servere Taco (etter ønske fra bursdagsbarnet), bake sjokoladekake og bløtkake med marsipanlokk og Herr A skal lage bringebæris, vaniljeis og mangosorbet. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. februar 2015 #12127 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja kooooselig. Spesielt å ha alle de fingo'e folka samlet rundt bordet. Jeg skal servere Taco (etter ønske fra bursdagsbarnet), bake sjokoladekake og bløtkake med marsipanlokk og Herr A skal lage bringebæris, vaniljeis og mangosorbet. Det er jammen hyggelig å gå ut og spise sammen også. Jeg lurer på om du må inkludere 5 stykker til i de planene jeg! Så tar jeg meg av overtakelsen av de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. februar 2015 #12128 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Noz: uanset hva slags aktivitet dere/han velger: la han bære deg fastspent på ryggen, så blir det dobbelt så tungt og varer mye lengre for han, mens du har det omtrent som i ei vogn på tivoli? Den være-hest-jobben måtte vi nok ha delt på Det høres ganske slitsomt ut å ha så masse energi ja. Men er dere sånn begge to da? Sååååå, har jeg vært og handlet inn lassevis av mat fordi vi skal ha selskap her til helgen. Det er lillejenta vår som fyller rundt år, og vi er så heldige å få lov til å holde selskap for henne. Neida, eller, vi spiller hverandre kanskje litt opp. Sånn jeg har beskrevet det, er jo for min del men så lenge jeg har noe/en del å gjøre så går det bra! igår satt jeg på stumpen time etter time med vanskelig skolearbeid, og da er det ikke så greit bestandig. Oiioii, så fint med selskap Det første jeg tenkte da jeg leste det, var at "oiioii, gøy! Det er sikkert nå Aldri kanskje lager gigaimponerende-kake!" og selvfølgelig; det tok ikke mange sekundene før du fikk kakespørsmål her i tråden Har dere super fancy ekstraordinær supertaco, eller bruker dere den typiske fredags-tacoen? Endret 26. februar 2015 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. februar 2015 #12129 Del Skrevet 26. februar 2015 Målet med turen er ferie, avslapning og opplevelser. På vei hit hadde vi noen dager i San Francisco, så fikk endel opplevelser og sett fine byen. Nå skal vi være her ei drøy uke til, med blant annet leiebil to dager, før turen går hjemover igjen. Blir forhåpentligvis sløve dager på stranda, litt opplevelser (rundtur med cabriolet, Pearl Harbour etc) og fine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2015 #12130 Del Skrevet 26. februar 2015 Sousvide taco? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. februar 2015 #12131 Del Skrevet 26. februar 2015 Sousvide taco? Hehehee, --- Høres heeeelt ålright ut Roadrunner! Utnytt tiden og nyyyyyt resten av ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #12132 Del Skrevet 26. februar 2015 De av dere som klarer å finne ut hvor jeg bor er hjertelig velkomne til å få hjemmelaget is - alle sammen! Jeg så en dame som satt og gråt på trikken i dag jeg. Hun så så trist og lei seg ut at jeg ble helt forfjumset. Tenkte så det knaket på hvordan jeg ville ha reagert dersom det var meg som var i den situasjonen. Ville jeg at noen skulle brydd seg og spørre om de kunne hjelpe med noe? Eller ville jeg helst at ingen skulle legge merke til meg. Jeg valgte å vise med blikket at jeg gjerne vill hjelpe henne. Hun så det, satte i gang å hyltute og sa: Åh, jeg haaaar så vondt i tanna mi! "Å næmmen", sa jeg, "Så fælt da!", "Men jeg er sannelig glad for at det er det du gråter for, og ikke fordi du er kjempetrist for noe!" Jeg hadde jo sett for meg at hun kanskje hadde mistet noen hun var fryktelig glad i, var blitt voldtatt, eller andre fæle ting jeg. Da lo hun (og grein litt samtidig) og sa, at nei, det var nok bare en betennelse i en tannrot og at hun var på vei til tannlegen. Så vinket hun og ga tommel opp når hun gikk av trikken - "Takk for at du fikk meg til å tenke på at det bare er en tann og ikke noe som er verre!" Kuuuuult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. februar 2015 #12133 Del Skrevet 26. februar 2015 Heheee, så søt historie, til tross for at hovedpersonen hadde vondt Det var fint av deg at du brød deg da, Aldri! Synes det er så gøy å prate med fremmede, og gjør det omtrent hver eneste dag, men det er ikke så ofte jeg har sett noen ute i offentligheten som gråter Har foresten ikke du opplevd det før også, for ikke såå lenge siden? Bare litt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #12134 Del Skrevet 26. februar 2015 Heheee, så søt historie, til tross for at hovedpersonen hadde vondt Det var fint av deg at du brød deg da, Aldri! Synes det er så gøy å prate med fremmede, og gjør det omtrent hver eneste dag, men det er ikke så ofte jeg har sett noen ute i offentligheten som gråter Har foresten ikke du opplevd det før også, for ikke såå lenge siden? Bare litt? Til det siste du spør om: Det husker jeg ikke nå, men det er typisk meg å dumpe opp i mennesker som trenger litt ekstra omsorg. Jeg glemte å svar deg i sta når du spurte om jeg skulle lage noe ekstra fænsi taco! Har kjøpt inn alt mulig som kan brukes i et Taco-lag, så det skal bli et rikelig utvalg av både lefser, skjell, sauser og grønnsaker. Så det blir nok bra. Og så er det fullt lovlig å søle og grise ved matbordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 #12135 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Jeg kommer på taco Endret 26. februar 2015 av Batnut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #12136 Del Skrevet 26. februar 2015 Du er -lig velkommen Bættnøtt! Jeg lover å slippe deg inn når du kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 #12137 Del Skrevet 26. februar 2015 Jippi, da slipper jeg å bryte opp verandadøra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #12138 Del Skrevet 26. februar 2015 Jippi, da slipper jeg å bryte opp verandadøra Ha-ha, syns jeg ser deg! Med sånn skikkelig hockeykølle og helt vill i blikket hakker deg inn gjennom verandadøra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 #12139 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja, klart i arbeidsklær og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #12140 Del Skrevet 26. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå