Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Synes du er heldig som får oppleve hawaii uansett jeg Roadrunner! :hoppendeglad:

Har du/dere noen mål for turen eller er det bare å spise, drikke,, late dere og traske litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noz: uanset hva slags aktivitet dere/han velger: la han bære deg fastspent på ryggen,

så blir det dobbelt så tungt og varer mye lengre for han, mens du har det omtrent som i ei vogn på tivoli? :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jge er også alltid fokusert og konsentrert. :jepp:

Ofte om 5-6 ting samtidig. Det hender derfor at jeg blander dem sammen, men jeg er konsentrert fordiom det går helt på trynet galt, altså! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ballongen er alltid et samlende fokuspunkt her inne...bortsett ved sterk storm og sånn.... :sjokkert:

Da holder jeg meg helst hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det huset har jeg ikke hørt om!! Men det er vel ganske så likt som de to andre?

Heheeee, ja det var ganske gøy :) Men samtidig så er det ganske vondt å ha denne rastlløsheten, den indre uroen som går over i ukontrollert aggresjon, sinne og fustrasjon om den ikke slippes ut i tide.

Men stakkars gubbeskinnet ditt da? Er det en så der "vanlig" forkjølelse/influensa eller er det noe mystefistisk?

Det høres ganske slitsomt ut å ha så masse energi ja. Men er dere sånn begge to da? :omg:

Gubbeskinner har nok fått den samme mannfluensaen som Hog hadde tror jeg. :cowboy:

Aloha!

Kan melde at Hawaii slett ikke er feil :nigo: Hatt litt mer skyer enn jeg kunne ønske, men vi tar en dag av gangen. Begynner å savne norsk mat etter ei uke på tur, det er STORE porsjoner med fet mat, og det meste andre er søtt... Alt for søtt. Så søtt at vanlig sjokolade ikke er så søt (og med selvpålagt sjokoforbud utgår sjokoladen...). Men ellers? Koooser oss!

Koooos deg videre Roady - og så er det innmari koselig at du stikke innom ballongen og melder fra hvordan su har det. :klemmer:

Når letter vi ankeret på ballongen og reiser?

Jeg har pakket.

a.baa-Cat-From-Hawaii-.jpg

Nommin, har du pakket og tatt på deg din fineste reisehatt? :strix:

Ja, men da drar vi da! :goodbye:

Noz: uanset hva slags aktivitet dere/han velger: la han bære deg fastspent på ryggen,

så blir det dobbelt så tungt og varer mye lengre for han, mens du har det omtrent som i ei vogn på tivoli? :jepp:

Ha-ha, for en livlig fantasi du har Hoppe! :hoho::hoho::hoho:

Tenke seg til alt det som sånne gamle trær har sett og opplevd... :lillesky:

Ja maken til trær altså! :overrasket: Tenk hva naturen klarer å lage helt av seg selv. :pls:

----------------------

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en tur hos frisøren,så nå kjennes håret mitt blankt og friskt ut igjen etter en måned med hardkjør i sol og saltvann.

Sååååå, har jeg vært og handlet inn lassevis av mat fordi vi skal ha selskap her til helgen. Det er lillejenta vår som fyller rundt år, og vi er så heldige å få lov til å holde selskap for henne. :)

Håper Light og Hoppe er bedre i ryggene sine i dag. :klemmer:

Og sist men ikke minst: :smilyblomst: Gratulerer til jentene våre som tok gullet i dag! :strix:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...