Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Okei, drittgreier altså. :balltre:

Men hvorfor vil du ikke ha Cortison?

For det første er de sprøytene himla vonde, og ofte må man gjerne gjenta disse sprøytene... :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første er de sprøytene himla vonde, og ofte må man gjerne gjenta disse sprøytene... :sukk:

Ja skjønner.

Håper det hjelper med turer og fysioterapi da. :kose:

(Men må du så må du vettu - men det vet du vel.) :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle damer hverken henger, hopper eller hikker såvidt meg bekjent! :jolie:

:fnise:

Åhh.. har misforstått jeg da tror jeg :ler:

Jeg har fått kortisonsprøyte i kneet. Kjente det ikke en gang! Men nå vet jeg ikke hvor du skal ha da.

Hvordan går det md flytteplanene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. har misforstått jeg da tror jeg :ler:

Jeg har fått kortisonsprøyte i kneet. Kjente det ikke en gang! Men nå vet jeg ikke hvor du skal ha da.

Hvordan går det md flytteplanene da?

Grøss... :redd: Jeg fikk bedøvd det ene kneleddet en gang, auauauauu! Men det er vel ikke alle plasser det er like vondt. Og ikke minst, mennesker har jo forskjellige smerteterskler da :Nikke:

Jeg skal, om det trengs, få kortison inn i en slimpose som ligger mellom to sener over hoftekammen. Informativ fysio er aldri feil :ler:

Flytteplanene lever enda de. Men de er utsatt til jeg har fått tatt opp de fagene jeg mangler. Og det ser ut som det blir VG3 påbygg til høsten på den sjelløse. Så hvis det ikke plutselig kommer en ridder ridende på en hvit hest til meg, flytter jeg nok etter endt VG3 :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedøvelse gjør dritvondt ja. Det er jeg helt enig i. Nesten så det kanskje ikke er vits, for den smerten man får når bedøvelsen blir satt hadde kanskje vært lik den man hadde fått om man ikke hadde hatt bedøvelse.

Jeg fikk kortison i en eller annen myk, hoven klump som stod ut av kneet. Ved siden av kneskåla. Grua meg skikkelig, men så var det ikke vondt i det hele tatt. Jeg kjente det ikke en gang. Hadde jeg ikke sett det hadde jeg ikke visst at han gjorde det. Men kanskje han var veldig dyktig på akkurat dette. Han jobbet jo bare med bein. Gikk privat den gangen. Mer effektivt enn fastlegen som skal se på, vurdere, så skal man vente å se om det går over av seg selv, så skal man tilbake til fastlegen, så blir man henvist til en eller annen og må vente 4 mnd osv.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hogge ved?

Lære dere å strikke?

Telle planker på huset til naboen?

Sette sammen IKEA møbler?

Gå tur med hunden?

Eller lek ringepiggen

Eller "boksen går"! :fnise:

Mange gode forslag her Noz? :laugh:

:vinke:

Hva med en gåtur Noz? I fine omgivelser og kanskje opp på en liten topp?

takk for forslag gode venner :laugh: men det måtte en mer høy-energisk aktivitet til!

Det var barnas dag i svømmehallen, så vi dro dit å boltra oss skikkelig løs! Klatra på leker i vannet og hoppa ned og klatra i veggene med tau på seg, sånn lekeland i vannet vet dere... Imorgen blir det Hoppeloppeland (vi er spente på om vi får være der uten barn). Nå har vi fått ut energien, så nå kan vi være voksne igjen :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for forslag gode venner :laugh: men det måtte en mer høy-energisk aktivitet til!

Det var barnas dag i svømmehallen, så vi dro dit å boltra oss skikkelig løs! Klatra på leker i vannet og hoppa ned og klatra i veggene med tau på seg, sånn lekeland i vannet vet dere... Imorgen blir det Hoppeloppeland (vi er spente på om vi får være der uten barn). Nå har vi fått ut energien, så nå kan vi være voksne igjen :sjenert:

Ha-ha, nå ler jeg godt her Noz. Syns jeg ser dere! :hoho:

Så har du jo noe som heter Hurlumheihuset og Leos lekeland også dersom dere blir lei av alt det våte! :skratte::skratte::skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den med så du kunne smake på den, ikke bare lukte på den :opplyser:

Helt frisk nå ja, bruker ikke være syk, så synes det varte alt for lenge!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Baah, starta ny behandling for ryggen på mandag, i dag er jeg 10 ganger verre. Ser ut som en gammel kjærring når jeg går :glare:

Gammel kjerrring du? Håper det er en overgang og at du blir bedre etter hvert. Det er jo ofte sånn. :5:

Jeg tok den med så du kunne smake på den, ikke bare lukte på den :opplyser:

Helt frisk nå ja, bruker ikke være syk, så synes det varte alt for lenge!

Mmmm...god smak Hog! :kaffekopp::sikle:

Frisk er bra. :takke: Gubbeskinnet mitt tålte ikke overgangen fra 32 graders varme og hjem til minus 5, så han har virkelig vært syyyyyyk de siste dagene. :sjarmor:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Gammel kjerrring du? Håper det er en overgang og at du blir bedre etter hvert. Det er jo ofte sånn. :5:

...

Håper! Men tidligere erfaringer tilsier noe annet. Fastlegen er 98% sikker på hva det er, men pga dumme regler kan han ikke sette diagnosen før det vises mer på røntgen. Og det kan enda ta 10 år... :daane: Så da kan jeg kun teste ut smertestillende fremfor medisiner som faktisk kan gjøre meg bedre...

Men igjen, jeg vil jo at legen skal være 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Ha-ha, nå ler jeg godt her Noz. Syns jeg ser dere! :hoho:

Så har du jo noe som heter Hurlumheihuset og Leos lekeland også dersom dere blir lei av alt det våte! :skratte::skratte::skratte:

Det huset har jeg ikke hørt om!! Men det er vel ganske så likt som de to andre?

Heheeee, ja det var ganske gøy :) Men samtidig så er det ganske vondt å ha denne rastlløsheten, den indre uroen som går over i ukontrollert aggresjon, sinne og fustrasjon om den ikke slippes ut i tide.

Men stakkars gubbeskinnet ditt da? Er det en så der "vanlig" forkjølelse/influensa eller er det noe mystefistisk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloha!

Kan melde at Hawaii slett ikke er feil :nigo: Hatt litt mer skyer enn jeg kunne ønske, men vi tar en dag av gangen. Begynner å savne norsk mat etter ei uke på tur, det er STORE porsjoner med fet mat, og det meste andre er søtt... Alt for søtt. Så søtt at vanlig sjokolade ikke er så søt (og med selvpålagt sjokoforbud utgår sjokoladen...). Men ellers? Koooser oss!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloha!

Vent på meg! Jeg kommer nå!! :sol:

Har faktisk hørt fra en venninne som tok et semester på Hawaii at det har blitt veldig overskyet der de siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...