Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er såå mett etter den herlige burgeren jeg spiste i Sverige tidligere i dag :daane:
Kom hjem med mange flasker vin, og masse laktosefri Verum. Nam!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå mett etter den herlige burgeren jeg spiste i Sverige tidligere i dag :daane:

Kom hjem med mange flasker vin, og masse laktosefri Verum. Nam!

Sååå deilig da! :hoppendeglad: ...vin og laktosefri Verum høres digg ut.

Hva er Verum forresten? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå deilig da! :hoppendeglad: ...vin og laktosefri Verum høres digg ut.

Hva er Verum forresten? :fnise:

Var sååå godt å komme seg ut! Blir lange, ensomme dager for tiden... Har pådratt meg en lei betennelse som gjør at jeg ikke kommer meg ut på turer, og ingen av vennene mine vil finne på noe :klo:

Dette er Verum :sikle:http://verum.se/produkter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sååå godt å komme seg ut! Blir lange, ensomme dager for tiden... Har pådratt meg en lei betennelse som gjør at jeg ikke kommer meg ut på turer, og ingen av vennene mine vil finne på noe :klo:

Dette er Verum :sikle:http://verum.se/produkter

Verum javel, da skjønner jeg. Bra å få tak i laktosefrie produkter om du er laktoseintolerant. :tommelsmil:

Ikke noe greit å føle seg ensom Nosoul. Får du noe behandling for den betennelsen din da? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hawaiiii! Det hadde vært helt OK nå merker jeg.

Datan min liker visst ikke Verum. Den låste seg! :snurt: Jeg tror i grunn datan min begynner å bli en sær gammel dame. Den henger og hopper og hikker som bare det for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verum javel, da skjønner jeg. Bra å få tak i laktosefrie produkter om du er laktoseintolerant. :tommelsmil:

Ikke noe greit å føle seg ensom Nosoul. Får du noe behandling for den betennelsen din da? :sukk:

Ja det er helt himmelsk å få tak i slike produkter! Jeg betaler 24 kr for en liter Verum i Sverige. I Norge må jeg ut med ca 40 kr for en liter laktosefri Biola :bond:

Nei det er litt stusselig. Tærer særlig på når jeg ikke har noe jobb/studie også. Men det er i motbakker det går oppover :Nikke:

Jeg har fått noen bøy- og tøy øvelser jeg skal gjøre en periode fremover, samtidig som jeg går bittesmå turer for å "teste/presse" bursitten/betennelsen. Funker ikke det, blir det behandling hos fysio. Siste løsning er kortison i den betente slimposen, men DET vil jeg ikke :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hawaiiii! Det hadde vært helt OK nå merker jeg.

Datan min liker visst ikke Verum. Den låste seg! :snurt: Jeg tror i grunn datan min begynner å bli en sær gammel dame. Den henger og hopper og hikker som bare det for tiden!

Gamle damer hverken henger, hopper eller hikker såvidt meg bekjent! :jolie:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt himmelsk å få tak i slike produkter! Jeg betaler 24 kr for en liter Verum i Sverige. I Norge må jeg ut med ca 40 kr for en liter laktosefri Biola :bond:

Nei det er litt stusselig. Tærer særlig på når jeg ikke har noe jobb/studie også. Men det er i motbakker det går oppover :Nikke:

Jeg har fått noen bøy- og tøy øvelser jeg skal gjøre en periode fremover, samtidig som jeg går bittesmå turer for å "teste/presse" bursitten/betennelsen. Funker ikke det, blir det behandling hos fysio. Siste løsning er kortison i den betente slimposen, men DET vil jeg ikke :daane:

Å biola er bare gørrkjedelig blåbærsmak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, drittgreier altså. :balltre:

Men hvorfor vil du ikke ha Cortison?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...