Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12061 Del Skrevet 25. februar 2015 Eller "boksen går"! Mange gode forslag her Noz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. februar 2015 #12062 Del Skrevet 25. februar 2015 Ja ha hoppestokk konkuranse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. februar 2015 #12063 Del Skrevet 25. februar 2015 Hva med en gåtur Noz? I fine omgivelser og kanskje opp på en liten topp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12064 Del Skrevet 25. februar 2015 *sniff sniff* det lukter solkrem her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. februar 2015 #12065 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg er såå mett etter den herlige burgeren jeg spiste i Sverige tidligere i dag Kom hjem med mange flasker vin, og masse laktosefri Verum. Nam! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12066 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg er såå mett etter den herlige burgeren jeg spiste i Sverige tidligere i dag Kom hjem med mange flasker vin, og masse laktosefri Verum. Nam! Sååå deilig da! ...vin og laktosefri Verum høres digg ut. Hva er Verum forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2015 #12067 Del Skrevet 25. februar 2015 Verum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2015 #12068 Del Skrevet 25. februar 2015 Solkrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. februar 2015 #12069 Del Skrevet 25. februar 2015 Sååå deilig da! ...vin og laktosefri Verum høres digg ut. Hva er Verum forresten? Var sååå godt å komme seg ut! Blir lange, ensomme dager for tiden... Har pådratt meg en lei betennelse som gjør at jeg ikke kommer meg ut på turer, og ingen av vennene mine vil finne på noe Dette er Verum http://verum.se/produkter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12070 Del Skrevet 25. februar 2015 Solkrem? Laktosefri solkrem? Neida, Roadrunner er på Hawaii akkurat nå vettu My. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. februar 2015 #12071 Del Skrevet 25. februar 2015 Laktosefri solkrem? Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12072 Del Skrevet 25. februar 2015 Var sååå godt å komme seg ut! Blir lange, ensomme dager for tiden... Har pådratt meg en lei betennelse som gjør at jeg ikke kommer meg ut på turer, og ingen av vennene mine vil finne på noe Dette er Verum http://verum.se/produkter Verum javel, da skjønner jeg. Bra å få tak i laktosefrie produkter om du er laktoseintolerant. Ikke noe greit å føle seg ensom Nosoul. Får du noe behandling for den betennelsen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. februar 2015 #12073 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg har ingen andre venner enn folk i denne dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12074 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg har ingen andre venner enn folk i denne dagboka Aww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2015 #12075 Del Skrevet 25. februar 2015 Hawaiiii! Det hadde vært helt OK nå merker jeg. Datan min liker visst ikke Verum. Den låste seg! Jeg tror i grunn datan min begynner å bli en sær gammel dame. Den henger og hopper og hikker som bare det for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. februar 2015 #12076 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg forstår ikke meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. februar 2015 #12077 Del Skrevet 25. februar 2015 Verum javel, da skjønner jeg. Bra å få tak i laktosefrie produkter om du er laktoseintolerant. Ikke noe greit å føle seg ensom Nosoul. Får du noe behandling for den betennelsen din da? Ja det er helt himmelsk å få tak i slike produkter! Jeg betaler 24 kr for en liter Verum i Sverige. I Norge må jeg ut med ca 40 kr for en liter laktosefri Biola Nei det er litt stusselig. Tærer særlig på når jeg ikke har noe jobb/studie også. Men det er i motbakker det går oppover Jeg har fått noen bøy- og tøy øvelser jeg skal gjøre en periode fremover, samtidig som jeg går bittesmå turer for å "teste/presse" bursitten/betennelsen. Funker ikke det, blir det behandling hos fysio. Siste løsning er kortison i den betente slimposen, men DET vil jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12078 Del Skrevet 25. februar 2015 Hawaiiii! Det hadde vært helt OK nå merker jeg. Datan min liker visst ikke Verum. Den låste seg! Jeg tror i grunn datan min begynner å bli en sær gammel dame. Den henger og hopper og hikker som bare det for tiden! Gamle damer hverken henger, hopper eller hikker såvidt meg bekjent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. februar 2015 #12079 Del Skrevet 25. februar 2015 Ja det er helt himmelsk å få tak i slike produkter! Jeg betaler 24 kr for en liter Verum i Sverige. I Norge må jeg ut med ca 40 kr for en liter laktosefri Biola Nei det er litt stusselig. Tærer særlig på når jeg ikke har noe jobb/studie også. Men det er i motbakker det går oppover Jeg har fått noen bøy- og tøy øvelser jeg skal gjøre en periode fremover, samtidig som jeg går bittesmå turer for å "teste/presse" bursitten/betennelsen. Funker ikke det, blir det behandling hos fysio. Siste løsning er kortison i den betente slimposen, men DET vil jeg ikke Å biola er bare gørrkjedelig blåbærsmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12080 Del Skrevet 25. februar 2015 Ja det er helt himmelsk å få tak i slike produkter! Jeg betaler 24 kr for en liter Verum i Sverige. I Norge må jeg ut med ca 40 kr for en liter laktosefri Biola Nei det er litt stusselig. Tærer særlig på når jeg ikke har noe jobb/studie også. Men det er i motbakker det går oppover Jeg har fått noen bøy- og tøy øvelser jeg skal gjøre en periode fremover, samtidig som jeg går bittesmå turer for å "teste/presse" bursitten/betennelsen. Funker ikke det, blir det behandling hos fysio. Siste løsning er kortison i den betente slimposen, men DET vil jeg ikke Okei, drittgreier altså. Men hvorfor vil du ikke ha Cortison? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå