Gjest LightBulb Skrevet 25. februar 2015 #12041 Skrevet 25. februar 2015 Jeg så den der og bare God morgen i ballongen!
Rumle Skrevet 25. februar 2015 #12042 Skrevet 25. februar 2015 Takk de samme! Fin dag altså - for du skal vel ikke på mangojakt? Hvem vet? 1
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12043 Skrevet 25. februar 2015 Det var det jeg ville frem til, ja. Men det var egentlig en grunn til at jeg skrev det. Men jeg syntes tydeligvis ikke det var så nøye i natt Er det noe jeg ikke skjønner her? Har du bursdag kanskje? Nå fikk jeg lyst på mango! Jeg skal jakte på de pakistanske gule mangoene i dag Anje! Hvem vet? Lykke til i så fall! 2
Gjest Nosoul Skrevet 25. februar 2015 #12044 Skrevet 25. februar 2015 Det er spredt skydekke og små solstråler ute, og jeg drar snart til Sverige på Harrytur. Ser ut som det blir en finfin onsdag dette her Så fremst tankene mine har vett til å oppføre seg 1
Gjest Tekola Skrevet 25. februar 2015 #12045 Skrevet 25. februar 2015 Åååh, mango! Hm... Har litt sånn smoothieblanding i fryseren, kanskje HerrTekola skal få nystekte croissanter, smoothie og kaffe til lunsj?
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12046 Skrevet 25. februar 2015 Det er spredt skydekke og små solstråler ute, og jeg drar snart til Sverige på Harrytur. Ser ut som det blir en finfin onsdag dette her Så fremst tankene mine har vett til å oppføre seg Ikke tenk så mye du, ha en fin tur og en fin onsdag! Åååh, mango! Hm... Har litt sånn smoothieblanding i fryseren, kanskje HerrTekola skal få nystekte croissanter, smoothie og kaffe til lunsj? Høres ut som en kjempeidé Tekola! Er det noen som fortjener en sånn lunsj i dag, så er det den snille bursdagsmannen din. 1
Anje Skrevet 25. februar 2015 #12047 Skrevet 25. februar 2015 Jeg skal jakte på de pakistanske gule mangoene i dag Anje! Ahh. Den som hadde tilgang til slike. 1
Rumle Skrevet 25. februar 2015 #12048 Skrevet 25. februar 2015 --- Jeg skal jakte på de pakistanske gule mangoene i dag Anje! --- Åhhhh de har jeg bare hørt rykte om! 1
Gjest Inggolf Skrevet 25. februar 2015 #12049 Skrevet 25. februar 2015 Nozzen trenger noen seriøse gode rååååååd Jeg har en så sterk indre utro at det er fare for ting rundt meg, blir så amper og dum når jeg blir så her rastløs, skikkelig temperamentsfull med vondt inn til margen! I stedet for at Pål trener etter jobb så tenker vi å gjøre noe sammen! Først tenkte vi å dra å svømme men det holder jo ikke Han er enda mer energisk og hyperaktiv, så det holder jaffal ikke for han! Ikke jogge og løpe og sånt heller...Noen forslag!? *Blir gaaaaaal av å sitte inne og bare jobbe med skolearbeid i 99 % ueffektiv grad som alltid* 1
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12050 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Nozzen trenger noen seriøse gode rååååååd Jeg har en så sterk indre utro at det er fare for ting rundt meg, blir så amper og dum når jeg blir så her rastløs, skikkelig temperamentsfull med vondt inn til margen! I stedet for at Pål trener etter jobb så tenker vi å gjøre noe sammen! Først tenkte vi å dra å svømme men det holder jo ikke Han er enda mer energisk og hyperaktiv, så det holder jaffal ikke for han! Ikke jogge og løpe og sånt heller...Noen forslag!? *Blir gaaaaaal av å sitte inne og bare jobbe med skolearbeid i 99 % ueffektiv grad som alltid* Dere trenger en skikkelig bratt klatrevegg kanskje? http://www.klatringfriluftsliv.no/Holmen_klatresenter-8613s.html&show=4 Endret 25. februar 2015 av Aldrisur 1
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12051 Skrevet 25. februar 2015 Ahh. Den som hadde tilgang til slike. Fant ikke i dag Anje. Bare sånne rødgrønne. Åhhhh de har jeg bare hørt rykte om! Jeg fant akkurat ut at sesongen for de pakistanske er fra mai til september.
Severus Skrevet 25. februar 2015 #12052 Skrevet 25. februar 2015 Jeg ble kastet ut av pauserommet en gang fordi jeg var overenergisk
Aldrisur Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #12053 Skrevet 25. februar 2015 Jeg ble kastet ut av pauserommet en gang fordi jeg var overenergisk Jeg ble kastet ut av klasserommet utallige ganger fordi jeg lo for mye. 1
Gjest Inggolf Skrevet 25. februar 2015 #12055 Skrevet 25. februar 2015 Dere trenger en skikkelig bratt klatrevegg kanskje? http://www.klatringfriluftsliv.no/Holmen_klatresenter-8613s.html&show=4 Det er kjempegøy å klatre!! Men jeg tror ikke vi kan...Jeg dro med broren min for han kan det greiene der, må kunne sikre hverandre og sånt vøtt, så en må ha klatrekurs. Men jeg kan jo se om jeg ser noe info innen et par min *maks tolmodighet* Takk Aldri Jeg ble kastet ut av klasserommet utallige ganger fordi jeg lo for mye. Tihihihi, så søtt 1
Severus Skrevet 25. februar 2015 #12056 Skrevet 25. februar 2015 Hva med buldring? Det er litt som klatring, bare man ikke bruker sikring å faller ned på tjukkaser.
Gjest Inggolf Skrevet 25. februar 2015 #12057 Skrevet 25. februar 2015 Ja, de har det i samme lokalet, men om man bare skal gjøre det så er det bare gøy i 10 minutter... Det er en ganske liten buldevegg-greie der... eller, en liten del av lokalet eller hva jeg skal si..
Mynona Skrevet 25. februar 2015 #12058 Skrevet 25. februar 2015 Hogge ved? Lære dere å strikke? Telle planker på huset til naboen? Sette sammen IKEA møbler? Gå tur med hunden?
Severus Skrevet 25. februar 2015 #12059 Skrevet 25. februar 2015 Dra på tur langt ut i skogen uten kart og kompass, å prøv å finn veien hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå