Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hog er våken også! :hoppendeglad: Og så kjekk som han er i dag, til tross for at han er trøtt! :fnise:

...

Jeg var vel ikke akkurat så veldig våken :ler:

Her i ballongen har visst de fleste krabbet til sengs, håper dere får sove godt!

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Skuddår må være kjedelig som ung... Kun ha bursdag på den faktiske dagen hvert fjerde år. Mens det må være supert når man blir eldre :ler:

• Liker 1
Skrevet

Heisann My!

24 dager i fengsel :hakeslepp: Jaja, også en erfaring å ta med seg i livet. :)

Trodde ingen var så dumme at de prøvde å snikrøyke på fly i disse dager. Men noen blir temmelig vågale i beruset tilstand (les: i fylla)...... :Knegg:

Gjest LightBulb
Skrevet

Skuddår må være kjedelig som ung... Kun ha bursdag på den faktiske dagen hvert fjerde år. Mens det må være supert når man blir eldre :ler:

Jeg må ha vært trøtt i går, skulle skrive mer enn dette sånn at det ikke var så random :ler:

Skrevet

Jeg må ha vært trøtt i går, skulle skrive mer enn dette sånn at det ikke var så random :ler:

Jeg så den der og bare :klo::fnise:

God morgen i ballongen! :hoppe:

Skrevet (endret)

Ha-ha, jeg trodde jeg forsto akkurat hva du ville fram til jeg? :ler: At det er greit om man har "litt færre" bursdager når man blir eldre.

Så blir man ikke gammel så fort - liksom? :plystre:

God morgen til Tekola og Nosoul også! :blomst:

Nå har jeg laget mangoshake til den syke - antioxidanter er tingen! :lur:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Skrevet

Go'morgen Rumlemoooor! :blomst:

Så vakre tulipaner! Og så er det så fint når de er i kurv, omgitt av gammelt treverk og leirpotter. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa, ikke sant? :rodmer:

Er det mer mangosmoothie? :wow:

::

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa, ikke sant? :rodmer:

Er det mer mangosmoothie? :wow:

::

Neeei - ikke mer igjen :grine: men skal ut å handle mer mango om et par timer. :hug:

I dag sitter jeg å ser på skjærene som har begynt å bygge reir i furutreet utenfor stuevinduet mitt. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Neeei - ikke mer igjen :grine: men skal ut å handle mer mango om et par timer. :hug:

I dag sitter jeg å ser på skjærene som har begynt å bygge reir i furutreet utenfor stuevinduet mitt. :hjerte:

åhh? :) de er morsomme å følge med på - jeg har en i hagen som snakker til meg hver gang jeg sitter og taster på pcen hver morgen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

åhh? :) de er morsomme å følge med på - jeg har en i hagen som snakker til meg hver gang jeg sitter og taster på pcen hver morgen :fnise:

Ååååå, koselig å ha selskap av en liten skravleskjære da. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det er det :fnise:

Nu skal jeg gjøre noe fornuftig .. ha en fin dag og lykke til med mangojakten! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Takk de samme! :blomst: Fin dag altså - for du skal vel ikke på mangojakt? :fnise:

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Ha-ha, jeg trodde jeg forsto akkurat hva du ville fram til jeg? :ler: At det er greit om man har "litt færre" bursdager når man blir eldre.

Så blir man ikke gammel så fort - liksom? :plystre:

God morgen til Tekola og Nosoul også! :blomst:

Nå har jeg laget mangoshake til den syke - antioxidanter er tingen! :lur:

Det var det jeg ville frem til, ja. Men det var egentlig en grunn til at jeg skrev det. Men jeg syntes tydeligvis ikke det var så nøye i natt :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...