Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11981 Del Skrevet 24. februar 2015 Ha-ha-ha, må le av deg Rumle. Kruspersille og gressløk er egentlig de aller beste urtene når alt kommer til alt. Hva har jeg sagt nå?! Rosmarin er min favoritt! Og oregano, bruker de to nesten til alt jeg Persille er godt også, og det får ejg faktisk til å dyrke, men jeg spiser opp alt med en gang det vokser opp - akkurat som tøflus! Når aldri kjøkkenbenken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11982 Del Skrevet 24. februar 2015 Heter han Tøflus? så veldig rart ut i skrift det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #11983 Del Skrevet 24. februar 2015 Du har ikke sagt noe gærent altså, det var bare meg som kom til å tenke på at jeg bruker aller mest gressløk og kruspersille - uansett hva jeg har av urter å velge i mellom! Tøflus - Tøfflus - Tøfluss?, mnei, tror du skrev det riktig altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11984 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Du har ikke sagt noe gærent altså, det var bare meg som kom til å tenke på at jeg bruker aller mest gressløk og kruspersille - uansett hva jeg har av urter å velge i mellom! Tøflus - Tøfflus - Tøfluss?, mnei, tror du skrev det riktig altså. Jammen er det ikke sånn da, alle har sine favoritter I fjor sådde jeg kinesisk gressløk - som smaker hvitløk, den var litt spinkel, mulig den kommer igjen i år? Men, den smakte skikkelig godt da Så det kan jeg i alle fall anbefale - den er garantert enkel å få til - oooog den er Rumle-godkjent! Endret 24. februar 2015 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #11985 Del Skrevet 24. februar 2015 Nå mista jeg multisitaten min, men hvordan funker den "potta" a Aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11986 Del Skrevet 24. februar 2015 Nu har jeg sjekket .. Tøfflus! jeg manglet bare en f! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #11987 Del Skrevet 24. februar 2015 Jammen er det ikke sånn da, alle har sine favoritter I fjor sådde jeg kinesisk gressløk - som smaker hvitløk, den var litt spinkel, mulig den kommer igjen i år? Men, den smakte skikkelig godt da Så det kan jeg i alle fall anbefale - den er garantert enkel å få til - oooog den er Rumle-godkjent! Namnam, jeg elsker alt som smaker av hvitløk! Løpstikke er også en nydelig urt, og den kan man jo også plukke i vill tilstand. Og den er veldig enkel å tørke. Et år plantet jeg setteløk, da kunne eg høste av det grønne på (oversiden av jorda) hele sommeren. Nydelig. Tøfflus ja! Litt rart da, siden tøfler skrives med en f. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. februar 2015 #11988 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Ha-ha, nei den har jeg ikke så mange av i vinhylla, for å si det sånn. Jeg synes som deg at tunge franske, dyre viner ikke er så veldig gode. Smaker lett mugg synes jeg. Ser dere for meg der dere går berserk alene i dette huset. Heheeee, naaai jeg kan aldri tro at du driver å kjøper sånn fisefin vin Du er mer jordnær og ålright enn som så Men kanskje du hadde smakt den hos noen andre vettu, ikke at jeg hadde delt den med noen andre om jeg først skulle være så dum å bruke 4000 på en flaske! Hvorfor skal du strikke en klut? Det er kjempelurt!!! Jeg har bare sånne hjemmesnekra kluter Strikket av mamma vel og merke....De er sååååå mye bedre enn kjøpte! Og så trivelige a gitt Suuuuuperstilig bilde My! Det kunne jeg gjrne ha forstørra og hatt på en hel vegg hjemme! Sånn vegg som ikke er 20 meter bred Endret 24. februar 2015 av Noz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #11989 Del Skrevet 24. februar 2015 Nå mista jeg multisitaten min, men hvordan funker den "potta" a Aldri? Du har planten oppi + vann, så simsalabim er den selvvannende. Kjøpes på MesterGrønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11990 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg likte den du har kjøpt, My - det er eva trio sin, ikke sant? Spent på hvordan den funker jeg har to sånne, men har ikke fått åpnet de enda, kjøpte de for maaaange år siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #11991 Del Skrevet 24. februar 2015 Heheeee, naaai jeg kan aldri tro at du driver å kjøper sånn fisefin vin Du er mer jordnær og ålright enn som så Men kanskje du hadde smakt den hos noen andre vettu, ikke at jeg hadde delt den med noen andre om jeg først skulle være så dum å bruke 4000 på en flaske! Det er kjempelurt!!! Jeg har bare sånne hjemmesnekra kluter Strikket av mamma vel og merke....De er sååååå mye bedre enn kjøpte! Og så trivelige a gitt Suuuuuperstilig bilde My! Det kunne jeg gjrne ha forstørra og hatt på en hel vegg hjemme! Sånn vegg som ikke er 20 meter bred Nei, jeg er ikke så fisefin Noz! Hva vasker du med den kluten da? Kjøkkenbenken eller noe på kroppen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11992 Del Skrevet 24. februar 2015 Namnam, jeg elsker alt som smaker av hvitløk! Løpstikke er også en nydelig urt, og den kan man jo også plukke i vill tilstand. Og den er veldig enkel å tørke. Et år plantet jeg setteløk, da kunne eg høste av det grønne på (oversiden av jorda) hele sommeren. Nydelig. Tøfflus ja! Litt rart da, siden tøfler skrives med en f. Kanskje fordi han er så innmari tøff? Løpstikke har jeg heller aldri smakt! Jeg har plantet masse settehvitløk i år (eller jeg plantet de i høsst da) - veldig spent, første gangen jeg prøver det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. februar 2015 #11993 Del Skrevet 24. februar 2015 Vi bruker mest oregano, basilikum og hvitløk, og så er HerrTekola veldig glad i rosmarin i tillegg! Nå har vi en frisk potte med timian stående på kjøkkenet, til morgendagens festmiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11994 Del Skrevet 24. februar 2015 Vi bruker mest oregano, basilikum og hvitløk, og så er HerrTekola veldig glad i rosmarin i tillegg! Nå har vi en frisk potte med timian stående på kjøkkenet, til morgendagens festmiddag Herr Tekola har god smak!!! Festmiddag i morgen? Er vi invitert?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #11995 Del Skrevet 24. februar 2015 Du har planten oppi + vann, så simsalabim er den selvvannende. Kjøpes på MesterGrønn. Hmm.. og hvordan skiller den seg fra en vanlig potte som man slenger vann oppi? Den ligna i grunn på brødkruven min Suuuuuperstilig bilde My! Det kunne jeg gjrne ha forstørra og hatt på en hel vegg hjemme! Sånn vegg som ikke er 20 meter bred Ja, ikke sant. Også minner det meg sånn om Afrika og. Det er liksom så veldig Afrika. Jeg likte den du har kjøpt, My - det er eva trio sin, ikke sant? Spent på hvordan den funker jeg har to sånne, men har ikke fått åpnet de enda, kjøpte de for maaaange år siden Ja, Eva Solo ja. Hadde en sånn kupong på Kitchn, så da kjøpte jeg den for halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #11996 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg bruker uhorvelige mengder med hvitløk, så det var jammen på høy tid at jeg kom i gang med egen produksjon i hagen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #11997 Del Skrevet 24. februar 2015 Hva er anledningen Tekola? Og hva får vi servert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #11998 Del Skrevet 24. februar 2015 Kanskje fordi han er så innmari tøff? Løpstikke har jeg heller aldri smakt! Jeg har plantet masse settehvitløk i år (eller jeg plantet de i høsst da) - veldig spent, første gangen jeg prøver det! Ja, han er tøff! Blir spennende med løke da. Vi bruker mest oregano, basilikum og hvitløk, og så er HerrTekola veldig glad i rosmarin i tillegg! Nå har vi en frisk potte med timian stående på kjøkkenet, til morgendagens festmiddag Festmiddag på en onsdag? Noen som har bursdag kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #11999 Del Skrevet 24. februar 2015 Side 600! Jeg bruker uhorvelige mengder med hvitløk, så det var jammen på høy tid at jeg kom i gang med egen produksjon i hagen altså Jeg og. Hvis det står i oppskrift at det skal være 1-2 fedd, ja da tar jeg minst 3 Og hvis det er stor oppskrift (typ gryte eller sånt) da dobler jeg minst. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. februar 2015 #12000 Del Skrevet 24. februar 2015 Herr Tekola har god smak!!! Festmiddag i morgen? Er vi invitert?! Selvfølgelig HerrTekola feirer sitt siste år under 30 årene, så vi skal steke en hel Stange-kylling i römertopfen, med epler, løk, gulrøtter og timian, og masser av smør under skinnet naturligvis! Muligens litt eplejuice over også Og til dessert blir det god, gammeldags sitronformkake, satser jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå