Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1181 Del Skrevet 6. mars 2014 Tullejente! Vex har tid hvis hun vil...men velger noe annet som virker morsommere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1182 Del Skrevet 6. mars 2014 Her er det meldt soooool på lørdag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1183 Del Skrevet 6. mars 2014 Tullejente! Vex har tid hvis hun vil...men velger noe annet som virker morsommere. Jeg har ikke ro til å lese masse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1184 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg har ikke ro til å lese masse Nei, men det skjønner jeg Vex. Det er ikke alle som har den roen. Jeg har en venninne som er sånn, så det er nok ikke så uvanlig. Du får kose deg med det du liker å gjøre når du skal slappe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1185 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei, men det skjønner jeg Vex. Det er ikke alle som har den roen. Jeg har en venninne som er sånn, så det er nok ikke så uvanlig. Du får kose deg med det du liker å gjøre når du skal slappe av. Jeg leser bare Donald på sengekanten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1186 Del Skrevet 6. mars 2014 Her er det meldt soooool på lørdag!Bra for deg og dine! Jeg har ikke ro til å lese masseDa blir det annerledes ja. Jeg leser bare Donald på sengekantenDet er helt ok det. Liker man det man leser, så gir det utbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1187 Del Skrevet 6. mars 2014 Rettelse...jeg sjekket pent.no....og der så det lovende ut jo! Det kan da ikke stemme...sollignende ting på himmelen HER?!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1188 Del Skrevet 6. mars 2014 emS sier at jeg er dum som leser Donald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1189 Del Skrevet 6. mars 2014 Folk kan lese hva de vil. Alt lesestoff er bra, så lenge man kjenner at det får en til å like å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1190 Del Skrevet 6. mars 2014 Rettelse...jeg sjekket pent.no....og der så det lovende ut jo! Det kan da ikke stemme...sollignende ting på himmelen HER?!? Jaaaaaaa, det var det jeg trodde også! emS sier at jeg er dum som leser Donald Man må være klok for å forstå historiene i Donald! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2014 #1191 Del Skrevet 6. mars 2014 Der er du jo, aldri! Hvordan har du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1192 Del Skrevet 6. mars 2014 Jaaaaaaa, det var det jeg trodde også! Man må være klok for å forstå historiene i Donald! Jeg har alltid likt Donald, lykku liker han åå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2014 #1193 Del Skrevet 6. mars 2014 Du kan jo legge bøkene ut på Finn da, type billig sekkesalg. Sikkert noen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1194 Del Skrevet 6. mars 2014 Tror det tar lengre tid å bli kvitt dem på finn. En og en liksom....sneglefart ser jeg for meg. Det ligger mye der fra før av også. Fort og gæli...og rett ut av huset med en gang er bedre. Jeg har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1195 Del Skrevet 6. mars 2014 Der er du jo, aldri! Hvordan har du det? Heisann Rumle! Jeg har det veldig bra, men har levd mitt virkelighetsliv som dere jo forsto! Tiden bare flyr avgårde, jeg skjønner ikke hvor den blir av? I går var vi i Sverige og handlet kjøtt til Herr A's nye hobby, og så prøver jeg å få orden i skap, og skuffer i huset her. Og, du kan tenke deg, når jeg bruker ca. ti minutter på å lure på om jeg kan kaste en bukse som har blitt for stor - eller for liten, så tar ting tid......... Hvordan går det med deg? Er det meldt sol hos deg også til helgen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1196 Del Skrevet 6. mars 2014 "TTT" = ting tar tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2014 #1197 Del Skrevet 6. mars 2014 Heisann Rumle! Jeg har det veldig bra, men har levd mitt virkelighetsliv som dere jo forsto! Tiden bare flyr avgårde, jeg skjønner ikke hvor den blir av? I går var vi i Sverige og handlet kjøtt til Herr A's nye hobby, og så prøver jeg å få orden i skap, og skuffer i huset her. Og, du kan tenke deg, når jeg bruker ca. ti minutter på å lure på om jeg kan kaste en bukse som har blitt for stor - eller for liten, så tar ting tid......... Hvordan går det med deg? Er det meldt sol hos deg også til helgen? I Sverige for å handle kjøtt til HerrA's nye hobby? dere altså - skal han begynne med utsalg??? Åhhh det er helt forferdelig å bestemme hva som skal kastet - jeg holder også på med slikt om dagen, det er blant annet derfor jeg er her nu ... Her er det meldt masse vær de neste dagene, unormalt mye regn selv for her ... Så regner med at vi kommer til å se fint lite av solen. Du får nyte den du/ dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1198 Del Skrevet 6. mars 2014 Hjemme i hos oss, hadde det vært stabler med Donald pocket og Donald bøker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1199 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå ser jeg Galactica i det fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2014 #1200 Del Skrevet 6. mars 2014 Tror det tar lengre tid å bli kvitt dem på finn. En og en liksom....sneglefart ser jeg for meg. Det ligger mye der fra før av også. Fort og gæli...og rett ut av huset med en gang er bedre. Jeg har gjort det. Nei, ikke en og en - i sekkesalg/ kassesalg. Feks 100 bøker til kr xxx og så kan hun skrive litt generelt om hvilke bøker hun har, så smaken vises. Om man setter det billig nok tipper jeg det finnes noen som er interessert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå