Anje Skrevet 6. mars 2014 #1161 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja jeg forstår ikke hvorfor det er begrensninger på ting. Helt vanlige, ikke vanskelig å sende-ting. Hva er det du forsøker å få tilsendt da, Hoppe? Kanskje er det lettere å få tak i det fra en annen side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1162 Del Skrevet 6. mars 2014 Ikke noe store greier. Bare leker og hobbyutstyr til unger. Noen ting går greit, men ikke tilbehør som en trenger for å få fullt utbytte av lekene. Rart. Ja, jeg ser at det finnes litt av hvert i Norge også, men når en først var i gang med å bestille fra utlandet, er det greit å kunne ta alt der i samme slengen. Jeg ser ingen grunner til at en ting kan bestilles, men ikke en annen... Utlandet er en snål plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. mars 2014 #1163 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Nei, jeg har ikke hørt noe om det, hehe...men man vet jo Aldri....med Aldri. Hun er antagelig veldig opptatt med å leve virkelighetslivet sitt og kommer nok tilbake etter hvert. Man skal aldri si aldri ! Endret 6. mars 2014 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 6. mars 2014 #1164 Del Skrevet 6. mars 2014 Ikke noe store greier. Bare leker og hobbyutstyr til unger. Noen ting går greit, men ikke tilbehør som en trenger for å få fullt utbytte av lekene. Rart. Ja, jeg ser at det finnes litt av hvert i Norge også, men når en først var i gang med å bestille fra utlandet, er det greit å kunne ta alt der i samme slengen. Jeg ser ingen grunner til at en ting kan bestilles, men ikke en annen... Utlandet er en snål plass. Men da skal du prøve på biit.no. De sender nemlig mye slikt som amazon selv ikke vil sende til Norge (jeg har gitt opp å forstå logikken). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1165 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hmm... biit.no? Hvor holder de til i verden? Dette må sjekkes. Takk for tips.---rettelse: hurra, jeg fant! Endret 6. mars 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1166 Del Skrevet 6. mars 2014 Næmmeniallverden hva er det for slags språk dere snakker her da? Paypal, biit og amazon og alt det der? Det er helt gresk for meg altså! Men håper du får til å bestille det du vil ha Hoppe! At alt ordner seg mener jeg. Nå har jeg ryddet og kastet smekkfulle søplesekker med alt som ikke jeg ikke trenger lenger. Har bare én utfordring: Hvor gjør man av gamle bøker? Jeg har tusenvis og jeg klarer ikke å kaste dem! Her i området samler de inn lopper på våren, men det står alltid med fet skrift når de annonserer : Bøker tas ikke i mot (eller noe lignende) Jeg planlegger å legge de oppå papircontaineren og så håpe at naboene forsyner seg. Værsågod å forsyne dere av denne deilige og vårlige tulipankaka! ...og en liten espresso til? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1167 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jatakk til ALT...unntatt bøker! Hva med å kontakte bibliotek og høre om de vil ha? Endret 6. mars 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1168 Del Skrevet 6. mars 2014 Faen hvor irriterende det er å dø når man spiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1169 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er mye verre å dø når man er i full gang med å ville leve i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mars 2014 #1170 Del Skrevet 6. mars 2014 Skulle akkurat til å foreslå det samme som Hoppe Gjorde det selv i høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1171 Del Skrevet 6. mars 2014 Jatakk til ALT...unntatt bøker! Hva med å kontakte bibliotek og høre om de vil ha? Ja...noe sånt! Regner med at de fleste har det sånn som meg, at de ikke liker å kaste bøker - og folk har jo sååå masse av dem for tiden! Det er kanskje en god ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #1172 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Døde i spill, FruN? Njeei, tror kanskje det var bøker du mente nå? Endret 6. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1173 Del Skrevet 6. mars 2014 Skulle akkurat til å foreslå det samme som Hoppe Gjorde det selv i høst Å? Tok de i mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1174 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja...noe sånt! Regner med at de fleste har det sånn som meg, at de ikke liker å kaste bøker - og folk har jo sååå masse av dem for tiden! Det er kanskje en god ide? Jeg har bare barnebøker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mars 2014 #1175 Del Skrevet 6. mars 2014 De sa det var mulig de ble solgt på boksalg de har for å rydde ut om de hadde (flere) kopier av boka, men de tok gjerne imot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1176 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg har bare barnebøker jeg Men, låner du voksenbøker på biblioteket da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1177 Del Skrevet 6. mars 2014 De sa det var mulig de ble solgt på boksalg de har for å rydde ut om de hadde (flere) kopier av boka, men de tok gjerne imot Så kuuult! Jeg ringer bort i morgen jeg tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1178 Del Skrevet 6. mars 2014 Men, låner du voksenbøker på biblioteket da kanskje? Ja, men jeg har ikke tid å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1179 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja, men jeg har ikke tid å lese Kanskje du prioriterer å spille dataspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #1180 Del Skrevet 6. mars 2014 Kanskje du prioriterer å spille dataspill? Ja, leser bare på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå