FruN Skrevet 18. februar 2015 #11681 Del Skrevet 18. februar 2015 Er det meg du strikker til? Nei, dessverre, er til tanta mi Er det noe du ønsker deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 18. februar 2015 #11682 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Nei, dessverre, er til tanta mi Er det noe du ønsker deg? Ullsokker, i fjor var første gang noen sinne at jeg ikke fikk hjemmestrikkede ullsokker til jul Det hender jeg strikker selv, men jeg stopper ofte halvveis fordi jeg begynner å kjede meg Jeg liker å lære nye ting, men når jeg har lært det gidder jeg ikke mer... Det er kun bøker jeg ikke har gått lei. Eller, jeg leser ofte 4-6 bøker om gangen for å få litt variasjon *munndiarè* Endret 18. februar 2015 av LightBulb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. februar 2015 #11683 Del Skrevet 18. februar 2015 Ullsokker, i fjor var første gang noen sinne at jeg ikke fikk hjemmestrikkede ullsokker til jul Det hender jeg strikker selv, men jeg stopper ofte halvveis fordi jeg begynner å kjede meg Jeg liker å lære nye ting, men når jeg har lært det gidder jeg ikke mer... Det er kun bøker jeg ikke har gått lei. Eller, jeg leser ofte 4-6 bøker om gangen for å få litt variasjon *munndiarè* 4-6 bøker av gangen?? Imponert! Kan sikkert ordne ullsokker til deg, altså Jeg er langt fra noen ekspert på sokker, men får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 18. februar 2015 #11684 Del Skrevet 18. februar 2015 Jetlag Aldri? Setter igjen litt kaffe til evn. natteranglere; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 18. februar 2015 #11685 Del Skrevet 18. februar 2015 4-6 bøker av gangen?? Imponert! Kan sikkert ordne ullsokker til deg, altså Jeg er langt fra noen ekspert på sokker, men får det til Jeg er en skikkelig bokorm Før jeg fikk kindle hadde jeg 3 bøker på nattbordet, en på stuebordet, en i bilen og en på kjøkkenet. Nå har jeg det fremdeles + kindle Så snill du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2015 #11686 Del Skrevet 18. februar 2015 Hvorfor er det så mange som mener jeg burde slutte på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 19. februar 2015 #11687 Del Skrevet 19. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. februar 2015 #11688 Del Skrevet 19. februar 2015 Bok i bilen? Ække lov å lese og kjøre samtidig LB! Fordi du klager over hvor fælt det er der og at du ikke trives hele tiden Ery. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. februar 2015 #11689 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg er en skikkelig bokorm Før jeg fikk kindle hadde jeg 3 bøker på nattbordet, en på stuebordet, en i bilen og en på kjøkkenet. Nå har jeg det fremdeles + kindle Så snill du er Kan du ikke sende meg en mld med sånne praktiske ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 19. februar 2015 #11690 Del Skrevet 19. februar 2015 Bok i bilen? Ække lov å lese og kjøre samtidig LB! Fordi du klager over hvor fælt det er der og at du ikke trives hele tiden Ery. Er det ikke? jeg bruker aldri veske, så jeg har en bok i bilen som jeg leser i når det ikke er jeg som kjører, på ferga osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2015 #11691 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg har det fælt hjemme også, betyr det at jeg skal slutte der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 19. februar 2015 #11692 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg har det fælt hjemme også, betyr det at jeg skal slutte der også? Hvis det er det som er rett for deg så gjør du det. Når jeg var på mitt aller mørkeste, for ikke så altfor lenge siden, pakket jeg sakene mine å flyttet til en annen by. 7 mnd var jeg vekke før jeg var klar for å komme hjem igjen. På den tiden fant jeg ut at det ikke var jobben eller hjemmet jeg ikke triveds med, det var meg selv. For meg var det rett å flykte for en periode. Det trenger ikke være enten eller. Du må ikke ta til høyre eller venstre, du kan velge å gå rett frem å lage din egen sti. Og husk, det er aldri for sent å snu. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. februar 2015 #11693 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det ikke? jeg bruker aldri veske, så jeg har en bok i bilen som jeg leser i når det ikke er jeg som kjører, på ferga osv Åkei da! Da er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2015 #11694 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvis det er det som er rett for deg så gjør du det. Når jeg var på mitt aller mørkeste, for ikke så altfor lenge siden, pakket jeg sakene mine å flyttet til en annen by. 7 mnd var jeg vekke før jeg var klar for å komme hjem igjen. På den tiden fant jeg ut at det ikke var jobben eller hjemmet jeg ikke triveds med, det var meg selv. For meg var det rett å flykte for en periode. Det trenger ikke være enten eller. Du må ikke ta til høyre eller venstre, du kan velge å gå rett frem å lage din egen sti. Og husk, det er aldri for sent å snu. Tror jeg har funnet ut for lenge siden at det er meg. Ikke hjem eller jobb. Meg selv fordi jeg føler meg feig. Å jeg vet om jeg bytter jobb, så er gresset sjeldent grønnere på andre siden. Er jo glad i kollegaene mine der jeg er nå, det er bare jeg som sliter med sosial angst å derfor frykter over halvparten av de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 19. februar 2015 #11695 Del Skrevet 19. februar 2015 Tror jeg har funnet ut for lenge siden at det er meg. Ikke hjem eller jobb. Meg selv fordi jeg føler meg feig. Å jeg vet om jeg bytter jobb, så er gresset sjeldent grønnere på andre siden. Er jo glad i kollegaene mine der jeg er nå, det er bare jeg som sliter med sosial angst å derfor frykter over halvparten av de. Da får du prøve å endre tankegangen din. Det blir ikke lettere på jobb hvis du heletiden tenker at du har det fælt der, og ikke vil på jobb. Du må heller tenke "i dag er **** på jobb, h*n er jeg trygg på" da blir det lettere å takle de du ikke er så trygg på. Og hjemme får du heller tenke på som en trygg havn der du får litt pause. Den eneste måten du slutter å være "feig" på er å prøve å være litt modigere. Det betyr ikke at du må gjøre alt som er skummelt på en gang, begynn i det små. Det blir ikke bedre av "jeg kan ikke.. Jeg tørr ikke... Jeg hater... osv." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2015 #11696 Del Skrevet 19. februar 2015 I dag fant jeg regnbuegulerøtter og flerfargede små tomater. Gjett om jeg er glad! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2015 #11697 Del Skrevet 19. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2015 #11698 Del Skrevet 19. februar 2015 Idag har jeg lånt 6 bøker om adhd og 1 om depresjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2015 #11699 Del Skrevet 19. februar 2015 Næmmen har Rumle fått enda en nye avatar? Jeg var da helt sikker på at jeg så en annen tidligere i kveld? Bætt: Det høres ikke så veldig lystig ut akkurat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2015 #11700 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg vil forstå bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå