Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har betalt med vanlig visa på amazon, aldri hatt problemer

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare pass på at du betaler med kredittdelen av VISA-kortet. Ikke ta rett fra lønnskonto'n lizzm.

Ehh...for det er ikke bra...pga hvorfor? Er det ikke trygt allikevel? Kan man bli rundlurt?
Skrevet

Ehh...for det er ikke bra...pga hvorfor? Er det ikke trygt allikevel? Kan man bli rundlurt?

Neida, Amazon er et trygt sted i så måte. Jeg bare tenker at for å være heeelt sikker på å unngå å bli lurt så bør man bruke kredittkort, fordi man da ikke mister pengene (jfr Finansavtaleloven, som gir deg en rekke muligheter til å få pengene tilbake om noe uforutsett skulle skje). Får folk tilgang til lønnskontoen din så kan den fort bli tømt.

Skrevet

PayPal er vel også trygt?

Skrevet

Hmm...det tenkte jeg ikke på. Trodde det var rimelig trygt. Paypal da? Er det tryggere?

Skrevet

Det står bra til Mia, jeg kom bare litt seint i gang her inne i kveld! :takke:

Går det bra med deg?

Jo takk her er alt vel :)
Skrevet

Brukte ganske lang tid på Amazon nå og hadde tenkt å bestille fem-seks ting, men da jeg skulle betale fikk jeg beskjed om at ingen av tingene kunne sendes til adressen min. Begriper ikke hvorfor. Noen datanisser der ute like meg ikke. :(

Gjest Tekola
Skrevet

Brukt PayPal i mange år, funker fett :jepp:

Men det suger når det ikke er worldwide shipping :(

Gjest Inggolf
Skrevet

PayPal er jo det aller, aller, aller tryggeste?

Av mine "1000" kjøp via paypal så har jeg opplevd 1 gang å ikke få varen jeg har klikka hjem og betalt for, men da fikk jeg bare tilbakebetalt av via paypal.

Men hvorfor du ikke får klikka det hjem til deg selv, det skjønner jeg ikke hoppe :klo:

Aldrisur :klemmer:

Skrevet

Brukte ganske lang tid på Amazon nå og hadde tenkt å bestille fem-seks ting, men da jeg skulle betale fikk jeg beskjed om at ingen av tingene kunne sendes til adressen min. Begriper ikke hvorfor. Noen datanisser der ute like meg ikke. :(

Er du på amazon.co.uk da? Ikke gå på amazon.com = usa :jepp: Men til og med på amazon.uk så er det en del steder som ikke sender til Norge - så du gjør ikke noe feil :kose:

Jeg har handlet på amazon i flere år og aldri hatt noe stress med de - det er vel verdens største nettbutikk og de "små" butikkene du handler fra får jo ikke info om deg - den er det amazon som har :jepp:

Skrevet

Hmm...visste ikke at det var forskjell. Skal teste igjen på den engelske her. Takk for tips og kommentarer alle sammen. :klem:

Skrevet

Hvor har aldri blitt av, mon tro? :klo:

Håper du har det bra, aldri :blomst::klemmer:

Skrevet

Det håper jeg også. Kanskje hun har gått i gang med å male enda et rom? :klo:

Skrevet

Nei, jeg har ikke hørt noe om det, hehe...men man vet jo Aldri....med Aldri. :fnise:

Hun er antagelig veldig opptatt med å leve virkelighetslivet sitt og kommer nok tilbake etter hvert.

Skrevet

Virkelighetslivet faktisk .. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ja. Noen må jo si det som det er. :jolie:

Skrevet

Amazon + bøker = :rodmer: Rofl!

Mange slike elektroniske dupeditter er det vanskelig å få sendt til norge av en eller annen idiot grunn :( Har handlet masse på både Amazon og ebay. Aldri hatt noe problemer der :)

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg forstår ikke hvorfor det er begrensninger på ting. Helt vanlige, ikke vanskelig å sende-ting. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...