Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oii hva du opplever, aldri! :daane:

Drar du hjem i morgen? I så fall må du ha en riktig god tur hjem :blomst:

-----

Ooooog gratulerer med/som mod, My! :blomst:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oii hva du opplever, aldri! :daane:

Drar du hjem i morgen? I så fall må du ha en riktig god tur hjem :blomst:

-----

Ooooog gratulerer med/som mod, My! :blomst:

Jeg drar hjem NÅ Rumle! :fnise:

Klokka er 04.10 og jeg skal reise til flyplassen om en halv time! Er såååå trøtt i tryne, men gleder meg til hjemturen allikevel. :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar hjem NÅ Rumle! :fnise:

Klokka er 04.10 og jeg skal reise til flyplassen om en halv time! Er såååå trøtt i tryne, men gleder meg til hjemturen allikevel. :goodbye:

Goooooooood tur! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur! :klemmer:

Takk, det var hyggelig sagt av deg Hog. Akkurat nå er jeg i ørska. :bond: Eller rettere sagt for tidlig oppe og sitter på flyplassen. :redd:

Goooooooood tur! :klemmer:

Tusen takk snille Rumlemor! :klem1: Og takk for nydelige roser - akkurat hva jeg trengte nå. :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke spesielt treg. Er bare 10 timer siden ;)

Og du er den første som har lagt merke til det ;)

:blomst: Gratulere som moderator My!

Husk å være snill og tålmodig med din gode venn Aldrisur da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det A380 nå også Aldri? Hvis du ikke er for sliten, kan du godt skrive her når du har kommet trygt frem i god behold ;)

Nope, nå er det 777-300 ER, men business as well, så det går an å sove flatt ut! :fnise:

Og jeg lover å ikke være så sliten at jeg ikke orker å skrive når jeg kommer frem.

På jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, nå er det 777-300 ER, men business as well, så det går an å sove flatt ut! :fnise:

Og jeg lover å ikke være så sliten at jeg ikke orker å skrive når jeg kommer frem.

På jobb?

Jeg hadde vært for redd for å snorke høyt for å sove på et sånt sted :sjenert:

Er på jobb ja. Litt gøy, for flere som ikke har kjent meg igjen med en gang :ler: (Tok skjegget i dag)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vært for redd for å snorke høyt for å sove på et sånt sted :sjenert:

Er på jobb ja. Litt gøy, for flere som ikke har kjent meg igjen med en gang :ler: (Tok skjegget i dag)

Å ja, du tok skjegget? Alle så at noe ikke stemte, men ingen skjønte hva det var? :fnise:

Du trenger ikke være redd forå snorke altså, det bråker så fælt på flyet at ingen hører det. Dessuten har de aller fleste øreklokker på seg på hele turen. ;)

Det er verre med de som promper, for det lukter så vondt at det ikke hjelper med øreklokker en gang! :hoho: Å nei nå var jeg morsom. :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, du tok skjegget? Alle så at noe ikke stemte, men ingen skjønte hva det var? :fnise:

Du trenger ikke være redd forå snorke altså, det bråker så fælt på flyet at ingen hører det. Dessuten har de aller fleste øreklokker på seg på hele turen. ;)

Det er verre med de som promper, for det lukter så vondt at det ikke hjelper med øreklokker en gang! :hoho: Å nei nå var jeg morsom. :hoho:

Jeg ser visstnok mye mer ut som en "barnerumpe" uten skjegg :opplyser:

Kroppslukter på fly :kvalm: Skal krysse fingrene for at du havner med velduftende personer :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser visstnok mye mer ut som en "barnerumpe" uten skjegg :opplyser:

Kroppslukter på fly :kvalm: Skal krysse fingrene for at du havner med velduftende personer :ler:

Åja du er en av de som må ha skjegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...