Severus Skrevet 13. februar 2015 #11401 Del Skrevet 13. februar 2015 Ja skjønner. Han ble liksom litt sjenert? Ja veldig, kunne ikke rømt fra situasjon fortere. Tror han prøvde å si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 13. februar 2015 #11402 Del Skrevet 13. februar 2015 Nå så jeg nettopp bilder fra Dubai av området der slektningene mine bor. JEG VIL TIL DUBAI NÅ, ikke om mange mange måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2015 #11403 Del Skrevet 13. februar 2015 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #11404 Del Skrevet 13. februar 2015 Nå så jeg nettopp bilder fra Dubai av området der slektningene mine bor. JEG VIL TIL DUBAI NÅ, ikke om mange mange måneder Sett deg på første fly Nosoul! Du kan bo hos oss. Nydelig akvarell Rumle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 14. februar 2015 #11405 Del Skrevet 14. februar 2015 ( "min" Hag?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. februar 2015 #11406 Del Skrevet 14. februar 2015 Nå så jeg nettopp bilder fra Dubai av området der slektningene mine bor. JEG VIL TIL DUBAI NÅ, ikke om mange mange måneder Er du fra Dubai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. februar 2015 #11407 Del Skrevet 14. februar 2015 Ja klart hun er, hvit i huden og rødt hår. Det er tyyypisk Dubai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. februar 2015 #11408 Del Skrevet 14. februar 2015 Viste du at nordmenn kan flytte til andre land i verden å jobbe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. februar 2015 #11409 Del Skrevet 14. februar 2015 Åh, så mye fine bilder Aldri, virkelig en hel annen verden borte ifra Norge. :rodmer: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 14. februar 2015 #11410 Del Skrevet 14. februar 2015 ..."Rommet" består av stue, spisestue, balkong, et stort og velutstyrt kjøkken med både oppvask- og vaskemaskin, tre soverom med hvert sitt bad, et vaskerom, en sånn -gi-inn-i-garderobe + to separate toaletter i tillegg. ...Det høres ut som en behandling AldriSur verdig ( "min" Hag?)Jeg tror det? Hvordan går det med Faithy? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. februar 2015 #11411 Del Skrevet 14. februar 2015 Er du fra Dubai? Igjen -> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 14. februar 2015 #11412 Del Skrevet 14. februar 2015 :fnise: For å svare, nei jeg er ikke fra Dubai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. februar 2015 #11413 Del Skrevet 14. februar 2015 Igjen -> Hva igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #11414 Del Skrevet 14. februar 2015 ( "min" Hag?) Det er jeg nesten helt sikker på Faithy. Åh, så mye fine bilder Aldri, virkelig en hel annen verden borte ifra Norge. :rodmer: Det er en veldig anderledes verden Cordelia. Det høres ut som en behandling AldriSur verdig Jeg tror det? Hvordan går det med Faithy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #11415 Del Skrevet 14. februar 2015 Bilde av seilet tatt i dag, spesielt til deg Ery. Jeg skal prøve å få tatt flere og bedre bilder i overimorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. februar 2015 #11416 Del Skrevet 14. februar 2015 Tøft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #11417 Del Skrevet 14. februar 2015 For en merkelig by dette er. I dag har jeg vært å tatt en førstehåndskikk rundt i byen her. Vært på Dubai Museum, på båttur i en merkelig båt på kanalen som går gjennom byen, på kryddermarked, gullmarked og i Dubais største moské. Jeg bor like ved The Walk som er 1,7 lang, og her er det restauranter, kaffebarer og andre spisesteder langs hele veien. (Har ikke hørt noen snakke norsk her enda.) Alkohol i form av øl, vin eller annet, er ikke til salgs noen steder, men allikevel er alle spisesteder og barer (kaffe og soft-drinks) fulle av folk. Det vrimler av Lamborghinier, Ferrarier, Porscher og andre fete biler. De innfødte herrene flanerer med arrogante miner, hvite kjortler og arabiske hodeplagg langs "walken". Samtlige med sine ca. fire niqabkledde koner og store ungeflokker. Været er helt nydelig. 30 grader om dagen og et par og tyve om kvelden. Den tørre lufta gjør at varmen ikke er så avskrekkende her som i Bangkok. En annen fordel her er at all kloakken er organisert langt under jordoverflaten, det er rent, pent og velstelt overalt. I motsetning til Thailand med alle sin søppel i veikantene og stinkende odører fra kloakkavløpene. (Men ja, det har sin sjarm det også, merkelig nok) I morgen blir det safari i ørkenen og grillmat i solnedgangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. februar 2015 #11418 Del Skrevet 14. februar 2015 Høres ut som et merkelig men bra sted, tror det bor over 3000 nordmenn i Dubai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #11419 Del Skrevet 14. februar 2015 Fra kryddermarkedet: I tillegg til krydder kjøpte jeg Hibiscuste, ferske fiken, dadler, cashewnøtter og pistasjenøtter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #11420 Del Skrevet 14. februar 2015 Høres ut som et merkelig men bra sted, tror det bor over 3000 nordmenn i Dubai. Det kan godt være riktig, jeg vet ikke, men det er 2,1mill innbyggere tilsammen hvorav kun 15% er innfødte og har alle sosiale rettigheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå