Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

---

Jeg har fått mye rare medisiner opp gjennom årene, som jeg nok egentlig ikke hadde så godt av. Som når jeg hadde tannpine i Spania for eksempel og fikk amfetamin. Jeg fikk vaskekikk og vasket huset vi leide en hel natt og en hel dag - og trengte ikke søvn på nesten tre døgn. Og tanna, ja den ble god som gull igjen! :hoho:

---

:sjokkert: du altså! :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nesten ferdig med syskrinet mitt, og har laget vimpel/girlander og annen pynt til karnevalet vi hadde i barnehagen i dag :jepp:

Bilder!! :hoppe:

Åååå så flink du har vært! :strix:

Bilder! :hoppe:

:)

Jaaaa bilder! :digge::gape:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på en ekte og nobel Thai-restaurant i Bangkok. Jeg skal legge inn et bilde av den. Den lå helt nede i elva og vi fikk servert ca. 15 retter av ymse rariteter. Noe var så sterkt at jeg fikk helt hoste- og nysekula av det. :forkjola: Masse ingefær, koreander (som jeg rett og slett ikke liker) og chillipepper.

Det var underholdning med thailandsk dans og greier. Og der satt jeg da og bare lengtet "hjem" til do. :eeeh: Men det gikk bra, og jeg fikk smakt på bitteliit av alle de 15 rettene.

Jao1lQm.jpg

Ery, det er sikkert "Seilet" du mener? Det skal jeg prøve å få tatt bilde av i morgen.

Gikk det bra på jobb?

Endret av Aldrisur
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjefen min var sur på meg fordi han hadde en dårlig dag.

Og det var det vel bare å blåse en lang marsj i?! :fise:

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det dere "hotellrommet" ser jeg for meg at er sånn ca 3 ganger så stor som leiligheten min. :ler:

Men fint med mange doer, da. Om den ene - ehem - ikke dufter roser lengre så er det fler å ta av. :hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det dere "hotellrommet" ser jeg for meg at er sånn ca 3 ganger så stor som leiligheten min. :ler:

Men fint med mange doer, da. Om den ene - ehem - ikke dufter roser lengre så er det fler å ta av. :hoho:

Ha-ha-ha, lol, :hoho: Kanskje de var klar over stoa til fruen i huset her?

Og bare tenk hvor mange doruller vi har da!? :hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå tror jeg det passe bra å dele min turistmage-historie (i den grad slikt noensinne egentlig passer.. :fnise: )

Jeg var nemlig så "heldig" å være i en bitteliten avsidesliggende landsby uten strøm eller innlagt vann i Peru. Og der fikk mer eller mindre hele reisefølget dårlig mage. Så i sånn ca 5 plussgrader om natta var det skytteltrafikk på vei ned en mørk sti til en mørk utedo der vi måtte lyse med mobilen (for lommelykt hadde man jo glemt) mens en forsøkte å holde situasjonen vagt i nærheten av renslig. Vaskemuligheter var kaldt regnvann i en tønne. Som husdyra drakk av. :dry:

Aldri vært så glad for å se et vannklosett i mitt liv som neste dag på hotellet. :hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var det vel bare å blåse en lang marsj i?! :fise:

:ler:

Han kjeftet på meg fordi jeg var 5 min med mor. Pappa handlet også hos oss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja dette var en kommentar til Anje altså:

Åååå, det høres helt grusomt ut!

Men det blir gode historier i ettertid av sånt da! :hoho:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne ting som er skikkelig dritt der og da, men dritmorsomt etterpå? (høhøhø :Knegg:)

Høres helt herlig ut, Aldrisur! Og koriander har jeg et innmari ambivalent forhold til. Litt er innmari godt, for mye blir fort aaaalt for mye! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne ting som er skikkelig dritt der og da, men dritmorsomt etterpå? (høhøhø :Knegg:)

Høres helt herlig ut, Aldrisur! Og koriander har jeg et innmari ambivalent forhold til. Litt er innmari godt, for mye blir fort aaaalt for mye! :bond:

Ja ikke sant? Og når du da får disse tørre flisene av sitrongress og dritsterk ingefær i tillegg? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det har du rett i Noz.

Men vi får kanskje være glad for den strenge kontrollen vi har hjemme.

Jeg har fått mye rare medisiner opp gjennom årene, som jeg nok egentlig ikke hadde så godt av. Som når jeg hadde tannpine i Spania for eksempel og fikk amfetamin. Jeg fikk vaskekikk og vasket huset vi leide en hel natt og en hel dag - og trengte ikke søvn på nesten tre døgn. Og tanna, ja den ble god som gull igjen! :hoho:

Hahaaa, genialt!! Hører flere si at det er lurt å gå til tannlegen om man er i Tyrkia,

men de som sier det har tydeligvis ikke hørt hva man får i Spania! :Hehe:

Hvordan tok du det? ...Ikke nasalt? :ler:

Mmmmhm, man blir effektiv kan man si,, og ikke minst så er det en super slankekur!

Fint å høre hvordan dere har det i Dubai!

Mitt inntrykk er at det er såå typisk Dubai og serviceoverdrive

noe veeeldig, og nok en gang så stemte det inntrykket :fnise:

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble han rar av det?

Det var min pappa, å så kanskje en som liker noen. Jeg vet ikke, så bare skrekkslagen ut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var min pappa, å så kanskje en som liker noen. Jeg vet ikke, så bare skrekkslagen ut

Ja skjønner. Han ble liksom litt sjenert? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...