Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Hei folkens heime i gamlelandet! :skratte:

Jeg har ikke gått meg vill, ikke falt ut av ballongen og er heller ikke hjemme i Norge.

I går var jeg så klein at jeg ikke fikke skrevet noe her, men så gikk herr A på apoteket og fikk fatt i noe ekstrem-medisin som hjalp meg gjennom kvelden og natta.

Ikke vet jeg hva de tablettene inneholdt, men samme kan det være, for nå føler jeg meg mye bedre. :Nikke:

Akkurat nå sitter jeg på Bangkok-loungen til Emirates og venter på at flyet skal ta meg med videre til Dubai. Det er en 7-timerstur herfra, men vi flyr business på en a-380, så bare gleder meg til den turen.

Dersom dere har sovna nå, skal jeg love å høre fra meg igjen når jeg kommer til Dubai. Skal være der i 4 dager. :sove:

Kuuuul avatar Hog - og BJ, velkommen tilbake.

Roadrunner har du pakket og alt klart til den store reisen din?

Og ellers håper jeg alle dere andre også har det bra.

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der er du jooo! :blomst:

Huff så kjipt at du ble verre da :( Men, godt du føler deg bedre nå :jepp:

God tur videre til Dubai! :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere to nattdyr! :laugh:

Nå er det vel like før jeg må stikke, det er jo sååååå lange avstander mellom alt som skal skje på en sånn flyplass.

Hadde dere sett meg nå, med nesa i mækken, sittende blant arabere i sånn flikk-flakk-kjortler og med hårete tær i sandaler, kvinner i helsorte niqaber og europeere i ukledelige shortser og kreppsokker i sandalene. :fnise:

Hadde de enda sett blide og glade ut?! Men neida, folk er så sure atte og går og henter seg mat med nesa rett i sky! :jolie:

Kanskje de gruer seg til å fly? Eller kanskje de har diaré egentlig? :vetikke:

Jeg gleder meg i allfall til å komme ombord i flyet og legge meg rett ut. Måtte stå opp klokka 5 i dag. :bond:

:goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Hadde de enda sett blide og glade ut?! Men neida, folk er så sure atte og går og henter seg mat med nesa rett i sky! :jolie:

...

Hørt flere som har oppfattet lokalbefolkningen i Dubai som mildt sagt arrogant ovenfor utenforstående...

Sov godt Aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genialt profilbilde Hog :)

Takker!

Hog og Gia brukte å være forumets gentlemen før i tida

Vedig hyggelig hvis du oppfattet meg sånn Ery, men tror (dessverre) ikke alle er enige med deg der :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Vedig hyggelig hvis du oppfattet meg sånn Ery, men tror (dessverre) ikke alle er enige med deg der :kaffekopp:

I dagboka til Aldrisur er du en gentleman. Du kan få være offiser på ballongen mens Aldri ferierer i Dubai.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Fint å høre lese fra deg Aldri :strix:

Apropo å være dårlig og medisiner i utlandet; det er ikkeno vits

å ta med seg sånne pinglete magesjau-piller fra apoteket i Norge

når man skal ut å reise :ler: Det man får i det store utland er jo

sååå mye bedre... Flere steder kan man jo kjøpe blant annet Valium

på samme måte man kjøper smågodt :Hehe:

Bra du føler deg bedre ihvertfall, nyyyyyyyyyyyyt de siste dagene før

dere vender nesa hjemover! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å lese at du koser deg Aldri! Jeg er veldig spent på hva du syns om Dubai :nigo:
Ogsååå håper jeg du ellers har hatt en finfin tur, og kost deg kjempemasse!

Jeg har vært litt fraværende her inne, men har fått med meg litt av det du har både sett og opplevd!
Kos deg masse de dagene du har igjen, og det blir vel litt godt å komme hjem :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er intet pakket ennå, man har da god tid? :ler:

Er ikke avreise før på torsdag, så går nok finfint :hoppe: Men feriefølelse og reiselyst er økende :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her i hele dag? Er ballongen ubemannet? :overrasket:

Av og til går jeg inn på amazon.com bare for en ting: å lese omtaler på ting. De har noen virkelig fine omtaler som nesten er som ordkunst å regne.

Altså: produktet er tankrem, feks. Og omtalen vitser med tannkremreklame og uttrykker på malerisk vis sin skuffelse for at antagelsen tannkrem=rene tenner=evig lykke med drømmepartner ikke stemte (jeg skal se om jeg finner et eksempel). Og av og til byr kg på fine absurditeter også.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=910623&p=15913957

Hvor ellers skaper melis engasjement? :ler:

Herlig den tråden der Anje! :tommelsmil: Det finnes en del legendariske sådanne her inne.

Jeg har brukt mine kreative sider i dag :opplyser:

Hva har du gjort for noe spennende nå da frue?

She's alive! :strix:

Business på en a-380 er nok slettes ikke ille.. Håper turen går fint og at formen fortsetter å stige!

7 timers flytur gikk som en vind gett! Det var deilig å bare kunne slappe av og la seg varte opp av de supergreie flyvertene. :briller:

Synes jeg ser deg for meg :ler:

:vinke:

:fnise:

Hørt flere som har oppfattet lokalbefolkningen i Dubai som mildt sagt arrogant ovenfor utenforstående...

Sov godt Aldri!

Vi får se hvordan de er etter hvert. Kom hit for noen timer siden og har i grunnen ikke fått så mye inntrykke ennå, men er dem lik innbyggerne i Doha (i Qatar), så har du absolutt rett. :fnise:

Ta bilder for meg

Det skal jeg gjøre Ery. :pls: Har du noen spesielle ønsker?

I dagboka til Aldrisur er du en gentleman. Du kan få være offiser på ballongen mens Aldri ferierer i Dubai.

Vi kan vel la ham være offiser på ballongen når jeg ikke er på ferie også? :engel:

Fint å høre lese fra deg Aldri

Apropo å være dårlig og medisiner i utlandet; det er ikkeno vits

å ta med seg sånne pinglete magesjau-piller fra apoteket i Norge

når man skal ut å reise Det man får i det store utland er jo

sååå mye bedre... Flere steder kan man jo kjøpe blant annet Valium

på samme måte man kjøper smågodt

Bra du føler deg bedre ihvertfall, nyyyyyyyyyyyyt de siste dagene før

dere vender nesa hjemover! :klemmer:

Det har du rett i Noz.

Men vi får kanskje være glad for den strenge kontrollen vi har hjemme.

Jeg har fått mye rare medisiner opp gjennom årene, som jeg nok egentlig ikke hadde så godt av. Som når jeg hadde tannpine i Spania for eksempel og fikk amfetamin. Jeg fikk vaskekikk og vasket huset vi leide en hel natt og en hel dag - og trengte ikke søvn på nesten tre døgn. Og tanna, ja den ble god som gull igjen! :hoho:

Så bra å lese at du koser deg Aldri! Jeg er veldig spent på hva du syns om Dubai

Ogsååå håper jeg du ellers har hatt en finfin tur, og kost deg kjempemasse!

Jeg har vært litt fraværende her inne, men har fått med meg litt av det du har både sett og opplevd!

Kos deg masse de dagene du har igjen, og det blir vel litt godt å komme hjem :klemmer:

NOSOUL!! Du kommer til å elske Dubai! :hoppendeglad: Jeg lover.

Skal skiver mer om det etter hvert, og ta masse bilder.

God helg i ballongen :blomst:

Ja god helg i ballongen og til deg også Rumle.

Her er intet pakket ennå, man har da god tid?

Er ikke avreise før på torsdag, så går nok finfint Men feriefølelse og reiselyst er økende :strix:

Feriefølelse og reiselyst er det viktigste akkurat nå, så får pakking komme etter hvert.

-----

(Jeg skal prøve å få lagt inn noen bilder etter hvert)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NOSOUL!! Du kommer til å elske Dubai! :hoppendeglad: Jeg lover.

Skal skiver mer om det etter hvert, og ta masse bilder.

YES! Jeg gleder meeeeg! :danser:

God helg Aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Nosul! :blomst:

Hotellet vi bor på i Dubai. Her ligger vi bare tre klokketimer etter dere der hjemme. :fnise:

9RygDSm.jpg

En liten bit av utsikten vår: Jumeirah Beach, sett fra "rommet" vårt.

"Rommet" består av stue, spisestue, balkong, et stort og velutstyrt kjøkken med både oppvask- og vaskemaskin, tre soverom med hvert sitt bad, et vaskerom, en sånn -gi-inn-i-garderobe + to separate toaletter i tillegg. :sjokkert::sjokkert:

Skal innrømme at vi ikke hadde bestilt alt det her, men ble oppgradert når vi kom. :rodme:

nCKl8QR.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort for noe spennende nå da frue?

-----

(Jeg skal prøve å få lagt inn noen bilder etter hvert)

Jeg er nesten ferdig med syskrinet mitt, og har laget vimpel/girlander og annen pynt til karnevalet vi hadde i barnehagen i dag :jepp:

Bilder!! :hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...