Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

I tankene ja Anje, og nesten på ekte også! Vi får jo oppleve det Aldri selv opplever, det føles nesten sånn ihvertfall :Hehe:

Ble egentlig sykemeldt i går i en uke med mulighet for forlengelse, men jeg hakke tolmodighet til å drive å henge hjemme en hel dag, så jeg er nå her og prøver å gjøre en innsats, men strandlivet der nede med Aldri frister mer! ...Eller egentig aller mest; Pakke på meg boblebukse og diverse og gå uuuut å herje i snøen :bolledeig: Sååå typisk at jeg selvfølgelig måtte bli så inmobil (umobil?) nå :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg kanskje at vi bør komme med daglige vinterobservasjoner og opplyse om kuldegrader,

så den reisende får avkjølt seg litt av og til. Det er helt sikkert altfor varmt der hun skal holde til. :glare:

Riktignok har jeg bare +1,2 ute, men kan hoste opp hele 21,3 inne, så jeg fryser ikke jeg heller. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg kanskje at vi bør komme med daglige vinterobservasjoner og opplyse om kuldegrader,

så den reisende får avkjølt seg litt av og til. Det er helt sikkert altfor varmt der hun skal holde til. :glare:

Riktignok har jeg bare +1,2 ute, men kan hoste opp hele 21,3 inne, så jeg fryser ikke jeg heller. :nigo:

Jeg høyner med -1 ute og ca. 17-18 grader inne :opplyser:

Håper du har hatt en strålende tur, Aldri :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Ble egentlig sykemeldt i går i en uke med mulighet for forlengelse, men jeg hakke tolmodighet til å drive å henge hjemme en hel dag, så jeg er nå her og prøver å gjøre en innsats, men strandlivet der nede med Aldri frister mer! ...Eller egentig aller mest; Pakke på meg boblebukse og diverse og gå uuuut å herje i snøen :bolledeig: Sååå typisk at jeg selvfølgelig måtte bli så inmobil (umobil?) nå :sur:

Huffda :unsure: Du må holde deg i ro da, ikke noe snø på deg! God bedring :blomst:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter nå å delta i denne boka. Farvel

Du kan bare prøve deg! :balltre: Vi kommer å drar deg i englehåret og putter deg tilbake i ballongen om du prøver å stikke av! :Nikke:

Jeg hadde en ragequit episode rundt juletider, men nu går det så meget bedre.

Hm. Jeg fant ut, at jeg har ingenting i mot å utlevere meg, men liker ikke å la forumet fungere som noe som skaper generell oppstemthet, på samme måte som tja med hele min ungdomstid. :laugh:

Ikke vet jeg hva en ragequit episode er Vux, men det høres temmelig tøft ut! :ler:

Bra det går bedre nå da.

Riktig god tur, Aldri! Måtte du få en herlig ferie med late dager, deilig varme, god mat, godt selskap, masse avslapning og sand mellom tærne. :rodmer:

Takk Galactica, jeg er allerede veldiiiiig varm. :skratte:

Champagne i loungen og limousin til flyplassen. Her er det fancy! :jolie:

Ser for meg Aldri på vei til stranden når hun kommer frem: Aldri selv først med en svær fancy hatt og en paraplydrink. Bak henne en fyr som allernådigst får bære hennes strandveske og sandaler. Bak der igjen et tog mennesker bærende på mat, parasoller og iskalde drikker. :strix:

Ja sæææærlig, spesielt det med fancy hatt, paraplydrinker og noen som bærer mine ecco-sandaler! :fnise:

...og...*host*...når hun må "trede av på naturens vegne", kommer det andre bærere med en kongelig "stol"

til denslags nødvendigheter. Den står i et eget telt "i ikke hørbar avstand" fra den opprinnelige hoff-plassen.

Det er noen som har det gitt..... :rodmer:

Ha-ha, :laugh: jeg har ledd og ledd av alt dere har skrevet! Jeg har nok beina plantet litt mer ned på jorda enn som så. Men morsomme er dere. :danse:

I tankene ja Anje, og nesten på ekte også! Vi får jo oppleve det Aldri selv opplever, det føles nesten sånn ihvertfall :Hehe:

Ble egentlig sykemeldt i går i en uke med mulighet for forlengelse, men jeg hakke tolmodighet til å drive å henge hjemme en hel dag, så jeg er nå her og prøver å gjøre en innsats, men strandlivet der nede med Aldri frister mer! ...Eller egentig aller mest; Pakke på meg boblebukse og diverse og gå uuuut å herje i snøen Sååå typisk at jeg selvfølgelig måtte bli så inmobil (umobil?) nå :sur:

Forstår du ikke at du må ta det med ro og passe på at du blir bra igjen da jente!

:kjefte:

Du og kroppen din trenger å være litt umobile en tid fremover tenker jeg. :sukk:

----------

Nå har jeg søren i meg reist i 24 timer! Det er såååå langt hit altså. Spesielt når jeg tenker på hvor fort de flyene egentlig kjører, og vi har flydd i sammengengende 15 timer, resten er venting og gåing på flyplassene.

Men nå er alt bra! Hotellet er kjempefint, vi har stue, soverom, bad og stort kjøkken. (Jeg har ikke tenkt til å lage mat her) :skya:

Nå har vi såvidt pakket ut, herr Aldri har fått seg et kvarter "på øyet", og nå drar vi ut for å finne et sted vi kan spise i kveld.

Vi sees snart igjen håper jeg! :hoppe:

Bilen som hentet oss var en splitter ny Mercedes type C, fin den da, og veldig hyggelig sjåfør. :jepp:

oTObnOt.jpg

:goodbye:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare nevner det altså...sånn en bil hadde kledd meg. :jepp:

Jeg syns forøvrig at det høres veldig skummelt at Noz har rakettproblemer i fysikken sin. :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av den lille hula mi på flyet nedover (før jeg rota til der selvsagt) :fnise:

RQFLLfo.jpg

Vinduene ser ut som to uskyldige øyne? :omg:

Det er barskap på venstre side av stolen og det er den beste flysengen jeg har ligget i. :takke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr alltid på doklassen

D'ække noe som heter da da Ery! :fnise:

Sånn skulle jo alle flyseter vært! :jepp:

Ja, ikke sant? Og jeg tror det blir fler og fler som ønsker å spandere litt mer på selve reiseturen når de skal på ferie. :romeo:

*Ferien begynner når du går ut av huset og låser døra*. Liksom. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda turistklasse kalles det

Ha-ha, unnskyld at jeg nevner det, men vi kaller det monkeyclass. Det er ikke for å være ekkel, det er bare en morsom greie. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...