FruN Skrevet 18. januar 2015 #10601 Skrevet 18. januar 2015 I tilfelle jeg ikke rekker å si det imorra: Goooood tuuuur! 1
Gjest Winza Skrevet 19. januar 2015 #10603 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Enig. Selv om de i utgangspunktet er veldig forskjellige. Det er jo ofte de som er forskjellige som ender opp med å bli sammen og blir kjempe forelska Slik som skjønnheten og udyret, ikke at truls er et uhyre. Han ser ut som en ung kjekk mann Skulle gjerne hatt han som stepappa Edit: Søkte på henne og ser hun er fra samme by som meg, ikke mange kjendiser som er fra ålesund Tjukken og Lillemor er herlig - lun tone de to imellom Stemmer det Aldri, San Francisco og Hawaii venter Misunner deg, må være fint å reise til andre land og utforske Endret 19. januar 2015 av Big Jim Rennie 1
Gjest Inggolf Skrevet 19. januar 2015 #10605 Skrevet 19. januar 2015 Yeeey, endelig er dagen her Aldri!! Når dere kommer hjem igjen så er det kanskje en deilig vakker dryppende vår her 1
Aldrisur Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #10606 Skrevet 19. januar 2015 Har du fått reisefeber, Aldri? Neida, ikkeno' feber her Rumle, men kanskje litt sommerfugler i magen med tanke på hvor langt jeg skal reise. Nå er kofferten lukket og den ble bæltung denne gangen! I tilfelle jeg ikke rekker å si det imorra: Goooood tuuuur! Tuuuuuuuusen hjertlig taaaaaakk FruN! Vi holder kontakten. God tur Aldri!! Tusen takk kjære My! Det er jo ofte de som er forskjellige som ender opp med å bli sammen og blir kjempe forelska, Slik som skjønnheten og udyret, ikke at truls er et uhyre. Han ser ut som en ung kjekk mann Skulle gjerne hatt han som stepappa Edit: Søkte på henne og ser hun er fra samme by som meg, ikke mange kjendiser som er fra ålesund Misunner deg, må være fint å reise til andre land og utforske Ålesund er en fin by Big Jim Rennie! En av Norges fineste synes jeg. Du er heldig som bor der. Riktig god tur, Aldri! Takk takk Roadrunner, og god tur til deg også om jeg ikke får sagt det senere! Yeeey, endelig er dagen her Aldri!! Når dere kommer hjem igjen så er det kanskje en deilig vakker dryppende vår her Jeg tror det skal bli deilig å komme hjem til en dryppende våt vår ja! I hvert fall er det vel en del lysere når jeg kommer tilbake. ---------------- 2
Gjest Inggolf Skrevet 19. januar 2015 #10607 Skrevet 19. januar 2015 Jeg tror det skal bli deilig å komme hjem til en dryppende våt vår ja! I hvert fall er det vel en del lysere når jeg kommer tilbake. ---------------- mmmmmhm Våren er jo så fin!! Er det akkuratt en mnd dere skal være borte, dvs at vi kan forvente Aldrihjemkomst 19.februar? 1
Aldrisur Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #10608 Skrevet 19. januar 2015 mmmmmhm Våren er jo så fin!! Er det akkuratt en mnd dere skal være borte, dvs at vi kan forvente Aldrihjemkomst 19.februar? Ja ca. rundt der! Jeg kommer jo til å være sammen med dere hele tiden, så sant jeg har et oppegående nett der jeg er! Ha en fin mandag Noz! 1
Gjest Inggolf Skrevet 19. januar 2015 #10609 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Ja ca. rundt der! Jeg kommer jo til å være sammen med dere hele tiden, så sant jeg har et oppegående nett der jeg er! Ha en fin mandag Noz! Jupp, som sagt så gleder jeg meg til oppdateringer og bilder..Du er så utrolig flink til å skrive, så flink at jeg nesten garantert kan fortelle en eller annen om at "da jeg var i Thailand, blablabla"selv om jeg aldri har vært i Asia i det hele tatt Det er en grunn til at det er noe som heter "Å lyve så man tror det selv"..Du skriver liksom så levende, nært og fint... Takk, håper mandagen blir bedre utover dagen ja. Jeg har endelig tatt motet (dvs råd) til meg, skal til legen om en halvtime...Det har skjeddd noen ganger denne uka, men nå har det vart konstant siden kl 14.30 igår. Nemlig at jeg har en utrrrroolig sterk, intens smerte i venstre lunge. En stikkende, klemmende, press/trykkende smerte som stråler ut i armen og bak til ryggen min. Har ikke sjangs å heve armen ut fra kroppen på venstresiden..Har fått hjelp til påkledning i dag tidlig, men jeg er spent på bilkjøring, og ikke minst det å skrape is ... Har jo som sagt hatt lungebetennelse i 5 uker men har ikke opplevd det sånn her før Ha en finfiiin mandag hvor enn dere er i dag alle trådvenner Endret 19. januar 2015 av Noz 2
Roadrunner Skrevet 19. januar 2015 #10612 Skrevet 19. januar 2015 Godt du har fått deg legetime, Noz, det der høres skummelt ut! Lykke til og god bedring!
Gjest Winza Skrevet 19. januar 2015 #10613 Skrevet 19. januar 2015 Ålesund er en fin by Big Jim Rennie! En av Norges fineste synes jeg. Du er heldig som bor der. Har du vært i ålesund før?
Aldrisur Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #10614 Skrevet 19. januar 2015 God tur! Ha-ha! En sjømann elsker havets våg... Veldig bra - det er den ene melodien jeg er dritgod til å spille på munnspill. Goooooood tur Aldri! Taaaaaaaaakk Anje! Nå sitter jeg i loungen på Gardemoen med et glass champagne. Flyet skal gå kl. 13.55, men det er forsinkelser her, så dette blir spennende. Har du vært i ålesund før? Ja jeg har vært i Ålesund mange ganger, men det er noen år siden nå. Jeg likte byen veldig godt - og masse hyggelige mennesker der, kan jeg huske. Jeg pleide å bo på Parken hotell. 2
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar 2015 #10617 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har aldri sittet i noen "lunge" og drukket. Blir det mye ventetid, da kommer den reisende til å bli snydens og synge rai-rai og rompa mi helt til bestemmelsesmålet. 1
Gjest Winza Skrevet 19. januar 2015 #10618 Skrevet 19. januar 2015 Ha-ha! En sjømann elsker havets våg... Veldig bra - det er den ene melodien jeg er dritgod til å spille på munnspill. Taaaaaaaaakk Anje! Nå sitter jeg i loungen på Gardemoen med et glass champagne. Flyet skal gå kl. 13.55, men det er forsinkelser her, så dette blir spennende. Ja jeg har vært i Ålesund mange ganger, men det er noen år siden nå. Jeg likte byen veldig godt - og masse hyggelige mennesker der, kan jeg huske. Jeg pleide å bo på Parken hotell. Jeg vet at atlanterhavsparken har blitt stemt som en av de beste akvariumene i skandinavia Da blir jeg litt stolt som ålesunder 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar 2015 #10619 Skrevet 19. januar 2015 ...og jeg har vært der også. Vakker verden er det der. 1
Gjest Winza Skrevet 19. januar 2015 #10620 Skrevet 19. januar 2015 Huske mamma jobbet der når hun bodde her og søstera mi var der ofte, og så bodde vi 5 min unda, ble vell for mye av det gode Er jo kjekt første gangen men etter det er det jo bare de samme fiskene hver gang 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå