Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Det har ikke jeg heller. Men Emirates vel kåret til... husker ikke hvilken plass, men det var pallplassering på verdens beste flyselskap hvertfall. Det blir nok helt supert.

Trodde dere fløy Emirates sist gang dere var i Thaland også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ikke jeg heller. Men Emirates vel kåret til... husker ikke hvilken plass, men det var pallplassering på verdens beste flyselskap hvertfall. Det blir nok helt supert.

Trodde dere fløy Emirates sist gang dere var i Thaland også?

Neida, da fløy vi med Qatar. :Nikke: Det har vi vært veldig fornøyd med, men denne gangen hadde vi lyst til å ta en stop-over i Dubai på hjemveien, og da ble det Emirates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Qatar var det ja. Fort gjort å blande litt. Har ikk flydd med de heller jeg.

Ser på Truls og Cecilie nå :ler: De er livredde for edderkopper hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det går på TV2 nå. Epsiode 2.

Åååå ja , skjønner. :fnise:

Jeg så dem nemlig på Bliss akkurat nå. Bare intervju da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukken og Lillemor er herlig - lun tone de to imellom :jepp:

Stemmer det Aldri, San Francisco og Hawaii venter :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg dåner litt stadig vekk av disse skjønne småttisene dine Aldri :ler: Jeg er

overbevist om at de er enda herligere i virkeligheten enn det er mulig å

beskrive her inne! Skjønner godt at det føltes leit å ikke få klemme på minimann

før dere reiser.. Var sammen med BitteLiten i går og hun sa "Alle der aaaateee!"

da jeg kom og hver gang jeg gikk noen meter fra hennee (hente kaffe, urinere, hente telefon osv)

så sa hun taaateee igjen :rodmer: "Ja BitteLiten, tante kommer tilbake" ... Jeg døde litt vel mye av det egentlig, hun sier nemlig ikke mormor,morfar, farfar eller farmor enda. Så ja, en hel måned uten disse småsjarmisene våre vil jeg nesten påstå at er tortur :redd:

Ønsker dere en riktig så fin tur Aldri!! Jeg gleder meg til bilder og oppdateringer!

Det er alltid så stas! (Men det er ingen tvang da...bare litt :Hehe: )

:klemmer:

Og absolutt like mye god tur til deg Roadrunner!!

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på jeg også, syns dem hadde passa bra som et par :)

Enig. :Nikke: Selv om de i utgangspunktet er veldig forskjellige.

Tjukken og Lillemor er herlig - lun tone de to imellom :jepp:

Stemmer det Aldri, San Francisco og Hawaii venter :bolledeig:

:hoppe:

Jeg dåner litt stadig vekk av disse skjønne småttisene dine Aldri :ler: Jeg er

overbevist om at de er enda herligere i virkeligheten enn det er mulig å

beskrive her inne! Skjønner godt at det føltes leit å ikke få klemme på minimann

før dere reiser.. Var sammen med BitteLiten i går og hun sa "Alle der aaaateee!"

da jeg kom og hver gang jeg gikk noen meter fra hennee (hente kaffe, urinere, hente telefon osv)

så sa hun taaateee igjen :rodmer: "Ja BitteLiten, tante kommer tilbake" ... Jeg døde litt vel mye av det egentlig, hun sier nemlig ikke mormor,morfar, farfar eller farmor enda. Så ja, en hel måned uten disse småsjarmisene våre vil jeg nesten påstå at er tortur :redd:

Ønsker dere en riktig så fin tur Aldri!! Jeg gleder meg til bilder og oppdateringer!

Det er alltid så stas! (Men det er ingen tvang da...bare litt :Hehe: )

:klemmer:

Og absolutt like mye god tur til deg Roadrunner!!

Ja de er nydelige. Synes jeg ser Bitteliten for meg. :strix:

Takk for ønske om god tur. :smilyblomst:

Jeg skal oppdatere der så godt jeg kan. Har ladet batteriet til fotoapparatet og pakket ned alle kabler og ledninger som må til. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ut å reise :cry3:
Kos deg i filler Aldri! ikke ta det helt bokstavlig da... Også skal jeg sitte her å glede meg som en liten unge til du kommer tilbake og kanskje deler små drypp med oss :jepp: Forresten, det er mulig jeg drar til Dubai til Høsten, så det blir spennende å høre om din opplevelse der i fra :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ut å reise :cry3:

Kos deg i filler Aldri! ikke ta det helt bokstavlig da... Også skal jeg sitte her å glede meg som en liten unge til du kommer tilbake og kanskje deler små drypp med oss :jepp: Forresten, det er mulig jeg drar til Dubai til Høsten, så det blir spennende å høre om din opplevelse der i fra :laugh:

Jaaaaa, kose meg i filler bokstavelig talt! :hoppendeglad: Jeg pleier å være ganske god på å sende reisebrev (uten å være brautende forhåpentligvis), så bare gled deg. :skya:

Jeg får suge inntrykk i Dubai da, sånn at jeg har noen gode råd å gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamera er viktig. :jepp:

Du tar så fine bilder av turen, Aldri, at jeg nesten føler jeg er der. :fnise:

Jeg har kjøpt meg noe de kaller en "pakkekube", og som er en firkantet sak i polyester med glidelås på. Oppi en putter jeg undertøy og nattøy, oppi en annen gensre og topper. Og da rister de ikke løst rundt i kofferten og kommer frem akkurat som da jeg pakket dem ned. :nigo: Supre saker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kamera er viktig. :jepp:

Du tar så fine bilder av turen, Aldri, at jeg nesten føler jeg er der. :fnise:

Jeg har kjøpt meg noe de kaller en "pakkekube", og som er en firkantet sak i polyester med glidelås på. Oppi en putter jeg undertøy og nattøy, oppi en annen gensre og topper. Og da rister de ikke løst rundt i kofferten og kommer frem akkurat som da jeg pakket dem ned. :nigo: Supre saker.

Takk! :sjenert:

Pakkekube har jeg aldri hørt om, men høres kjempepraktisk ut.

:danser: (Nå kom det akkurat en SMS her: Deres bil er på avtalt hentested i morgen kl. XXX, Hilsen Bislett Limousine Norway) Hi-hi, Føler meg som hun Milla alle snakker om for tiden. :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så flott! Skikkelig luksustur altså!

Hvem er Milla?

Hun som var medlem her for en del år siden. Hun levde visstnok et reellt Fotballfrueliv i luksus, men så viste det seg at hun bare lagde seg et liksom-immage her inne, og at det meste av det hun skrev ikke var sant.

Sånn har jeg forstått det i hvert fall. Er en egen tråd om henne her et eller annet sted. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahaa.. må være før min tid det der. men når du sier det, så har jeg hørt navnet. Trodde du mente en eller annen kjendis jeg ikke hadde fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...