Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Ja jeg svinser litt innom hist og her, endrer litt og snakker med meg selv og dem som er til stede... :fnise:

Natta da Aldri. Sov godt. :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

:vinke: Jeg fant en ballong til slutt :nigo:

Har du det bra, Aldri? :klem:

Nå har ferien min startet og jeg har rigget meg til for å se på Oscarutdelingen. Spørs om jeg holder ut særlig lenge. Den varer til klokken 0600 :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig godt ut ja aldri. Får se om jeg kan finne meg en yngre variant av herr aldri som kan lage det til meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt du deg våken LB?

Teit at de skal ha den utdelingen natt til mandag alltid :snurt: de burde ta hensyn til oss i Norge altså!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg My - det er urettferdig! :jolie:

:blomst: Håper du får en fin dag, er du på jobb?

:hoppendeglad:Hei Light! Så koselig at du endelig kom å satte deg i kørja sammen med oss andre!

Håper alt står bra til med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kjøttet høres godt ut, Aldri. Du må passe på å rose kokken og så ER det lov å si at slike sous vide-saker blir for komplisert for deg, så får du ferdig middag oftere. :ler:

*bare mellom oss...kanskje vi kan inspirere flere til å bli med på sunn uke?* :ninja:

Jeg er med. :hoppe:

Jeg har allerede planer om minestronesuppe i dag, så det starter bra. :spise:

Senere i uka blir det pulled beef taco. Det og er sikkert sunt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg og Hoppe!! Skal vi ha en deal? Untatt i morgen og tirsdag, for da skal jeg ikke lage maten min selv, så da vet jeg ikke hva jeg får.

Greit! *klaskelanke* :jepp:

Jeg heier på dere!!!!! :duskedame:

---

Jeg fikk servert mitt livs møøøøøreste ytrefilet. Han e jaggu ikke så dum han jeg bor sammen med! :laugh:

---

Åhh så bra!!!! Antar at du anbefaler å prøve det da? :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pc/ nettet er slik som ditt var i går, aldri - heeeele tiden, eller mye av tiden. Og spesielt her inne har jeg merket. Utrolig irriterende, ikke sant?

Nå ja - håper alle i ballongen får en fin mandag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med.

Bra! :jepp: Jeg startet min frokost med stor skive brød, leverpostei og masse oppkuttet salat og andre grønsaker.

Kjøpte en plastboks med små søte tomater. Gule, røde og en mellomfarge...i diverse former. Knasende og saftige var de. :)

Jeg heier på dere!

....og der fikk hun på hyggelig og høflig vis sagt at hun ikke blir med, hihi... :klem:

Jeg hoster sånn at jeg må trekke pusten dypt etterpå

Har du medisin, Vex? Legebesøk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du allergisk mot legebesøk da? Kanskje en medisin kun til deg, hadde gjort deg friskere fortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LightBulb

Holdt du deg våken LB?

Teit at de skal ha den utdelingen natt til mandag alltid :snurt: de burde ta hensyn til oss i Norge altså!

Hehe, nei. Jeg måtte kaste inn håndkle kl 0400 :ler: Ja, det er kjedelig at det er natt til mandag.. Går reprise på tv3 i kveld. Men da vet man jo allerede resultatet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener at det er så mye bedre å være oppe på natta, for da skjer det så mye. Jeg kan ikke skjønne åssen folk klarer det, men noen er jo innstilte på det, og for dem går det enklere. Jeg kasta inn håndkle litt over midnatt, og da hadde jeg tenkt på det i en time. Det er jo bare typisk.

Mandag morgen. Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller sove enn å se på de samme glitrende menneskene og de samme ganske dumme takketalene som rett som det er ikke er forberedt, enda de vet at de er nominert... Repriser på alt det der, år etter år, er rett og slett kjedelig. Noen av filmene er severdige derimot, så jeg velger heller dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

....og der fikk hun på hyggelig og høflig vis sagt at hun ikke blir med, hihi... :klem:

---

:ler: Neida det var ikke det jeg mente! Klart jeg er med! Men det var jeg jo fra før av også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...