Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må prøve å slutte å ha disse negative tankene om deg selv Ery. :klem:

Jeg vet at det er vanskelig for deg å gjøre noe med det, men jeg vet faktisk ikke hva annet jeg kan svare deg når du skriver sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen til yngstemannAldri!

Jeg er ikke i sengen! Er på sofa. Paul er ute å trekker frisk luft ;)

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til YngsteAldri! :kake:

Jeg skulle være tidlig hjemme i dag jeg, senest 12 eller så. Heh..sånn kan det gikk, akkurat hjemme :) Trøtt i trynet, så kræsjer i seng straks. Håper alle har hatt en fin kveld :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Takk Nosoul, skal hilse ham fra deg jeg! :laugh:

Ja, det spørs om ikke My og Noz ligger i sengen sine ja. :lur:

Nope, ikke enda.. Har ikke sovet et eneste minutt, og nå er "Pål" å dusjer før vi fyker av sted til Norefjell :) Ha en fiiinfin dag med selskap Aldri! Gratulerer så mye med en voksen sønn :Hehe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått for 33 år siden, Aldri.

Hils den heldige som fikk deg til mamma. :)

4905X.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg har hatt fremme strykejernet mitt 2 ganger de 3 åra jeg har bodd her. Den siste gangen var det for å presse strikketøyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jRX8m9i.gif

:helen: Tusen takk for gratulasjoner fine forumvenner!

Hoppe det du skrev gikk rett i hjerterota på meg. :hjerte:

Ingen har vært å strøket klærne mine - jeg måtte gjøre det sjøl! :tristbla: Men nå er det gjort og det meste ligger pent nede i kofferten.

Jeg stryker alltid det jeg skal ha med meg, legger undertøy, singletter og badetøy i forsjellige plastposer.

DA er det så mye mer moro og pakke det opp når jeg kommer frem til hotellet. :fnise:

De koffertene går jo hurramegrundt og litt til på sånne reiser, men jeg synes det hjelper litt, og at det er mer orden i sakene når jeg gjør det sånn. :bond:

Jeg kommer til å savne småttingene mine altså. :murvegg: En hel måned uten å få snust dem i nakken, det blir tøft. Men, men vi får ringe og skype og sånt underveis.

Den "lille mannen" fikk jeg ikke hilst på en gang i dag, for han var så snydens forkjøla at jeg rett og slett ikke tok sjansen. :frown: Så vi fikk bare vinket og slengt slengkyss til hverandre.

"Den lille snuppa" tilbød meg å låne bort en av nattkjolene sine, sånn at jeg kunne lukte på den når savnet ble for stort. :rodmer:

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen. Og Noz, det må ha vært flott på Norefjell i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt lillesnuppis :fnise:

Alle mine klær blir krøllete i kofferten de :ler: Jeg pakker kanskje feil. Om 24 timer er dere langt oppi lufta et stykke østover! Tenk det!

Paul fortalte om en kompis av han som hadde flydd førsteklasse på Thai nå, og han hadde egen dusj til og med :sjokkert: Det er sprøtt det! Hadde ikke hatt noe i mot det. Det er jo nesten så man ikke kan sove på flyet, for da får man ikke utnyttet alle tilbudene man får :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt lillesnuppis :fnise:

Alle mine klær blir krøllete i kofferten de :ler: Jeg pakker kanskje feil. Om 24 timer er dere langt oppi lufta et stykke østover! Tenk det!

Paul fortalte om en kompis av han som hadde flydd førsteklasse på Thai nå, og han hadde egen dusj til og med :sjokkert: Det er sprøtt det! Hadde ikke hatt noe i mot det. Det er jo nesten så man ikke kan sove på flyet, for da får man ikke utnyttet alle tilbudene man får :ler:

Du pakker nok som en slusk kan jeg tenke meg! :ler:

Neida.

Dusj ja! Det er helt sykt hva man kan kjøpe for penger. Det finnes til og med flybilletter der ute som gir deg egen salong og soverom. Men det blir ikke aktuelt altså. :biggrin:

Jeg har aldri flydd med Emirates før, så dette blir spennende.

En måned på tur - såå digg! En måned til avreise her - så da "møtes vi i døra" :nigo:

Oj, ja du skulle jo til San Fransisco og Hawaii, var det ikke sånn? Møtes i døra da! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...