Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det snødde opp og ned og sidelengs og i all bauer og kanter faktisk!

Jeg er hjemme just nuh, skulle bare innom mamma en tur for å bade.. Dette er 5. uka

med lungebetennelser og høy feber. Stivna helt i alle muskler og ledd på jobb i dag, så måtte løsne meg opp litt :) Mye jobb, eksamen, "Pål", enda mer jobb, Betty, minimalt med søvn pga kroniske slimhosteanfall gjør dagene litt tunge. Har hatt mellom 37,5 og 40 i feber hver dag untatt et lite opphold i romjula.

Men nå skrev jeg meg bort (som vanlig) ja :Hehe: ...Jah! Kommet meg hjem nå, det er kun 1 mil å kjøre fra mamma, men jeg brukte......1 time og 15 minutter!!! Kø oooooveralt!! Og mye av veien er i oppoverbakke, så hver gang bilene skulle kjøre litt fremover i køen så ble det bare spinning og skliing og greier..Sleit bare litt da! Kløtsjfoten min kommer til å være støl i morgen :fnise:

Dere da? Dere sitter trygt og godt hjemme i varmen med data`n på

fanget og beina på bordet? :nigo:

Synes å lese mellom linjene her at du trenger å gire ned et par hakk Noz?

Lungebetennelse og greier! :sjokkert:

Du MÅ huske på å ta vare på deg selv oppi alle plikter og gjøremål. Jeg vet det er vanskelig - men om du ikke tar det mer med ro, kommer du aldri til å bli frisk av den lungebetennelsen. :hug:

Vi satt hjemme i varmen med beina på bordet ja. :ler:

herregud jeg har så vondt i hodet!!!! :grine:

Håper du har det mye bedre i dag Nosoul? :kalle:

---------------------

I dag er det dritglatt utenfor her. Jeg klarte å holde meg på beina helt bort til søplekassa, men på veien tilbake så forsvant beina under meg gitt. Herr Aldri sto å hylte i døråpningen: "Vi skal ikke ha noen brekte bein her nå altså!!"

Ha-ha, det gikk bra, ble bare litt våt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skulle tatt seg ut, Aldri! :sjokkert: Tenk å måtte sitte med gipset fot på ferie, da. :trist:

Du får gjøre som du råder Noz til: ta vare på deg selv og gire ned farta tur/retur postkassen. Og kanskje kjøpe inn brodder? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skulle tatt seg ut, Aldri! :sjokkert: Tenk å måtte sitte med gipset fot på ferie, da. :trist:

Du får gjøre som du råder Noz til: ta vare på deg selv og gire ned farta tur/retur postkassen. Og kanskje kjøpe inn brodder? :fnise:

Ha-ha, jajamendu, det er lett å gi andre råd! :fnise:

Men brodder for å gå til søplekassa? :grine:

Tenkte på deg før i dag Anje, når jeg så løken min ligge å spire i fatet på kjøkkenet.

*Nå er det vel snart plante- og såtid for vår kjære Anje*, tenkte jeg da. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det mye bedre i dag Nosoul? :kalle:

---------------------

I dag er det dritglatt utenfor her. Jeg klarte å holde meg på beina helt bort til søplekassa, men på veien tilbake så forsvant beina under meg gitt. Herr Aldri sto å hylte i døråpningen: "Vi skal ikke ha noen brekte bein her nå altså!!"

Ha-ha, det gikk bra, ble bare litt våt. :lol:

Dagen i dag er mye bedre, takk for omtanken Aldri!

Jeg har til og med klart å lese noen sider i den nye boken min. Det hadde jeg ikke sjangs på i går..

Men skal holde sofaen i dag også, slik at jeg ikke blir verre. Har mye som skjer over helga :)

Huffda! Håper du ikke slo deg så alt for mye :klem:

God helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag er mye bedre, takk for omtanken Aldri!

Jeg har til og med klart å lese noen sider i den nye boken min. Det hadde jeg ikke sjangs på i går..

Men skal holde sofaen i dag også, slik at jeg ikke blir verre. Har mye som skjer over helga :)

Huffda! Håper du ikke slo deg så alt for mye :klem:

God helg.

Takk og lov for at du er bedre i dag.

Betryggende å vite st du holder sofaen (så finne du i hvert fall ikke på noe galt) :fnise:

Er spent på den boka di etter hvert. Du må fortelle meg om den er kjøpverdt når du har lest litt i den.

:helen: Slo meg ikke!

Goooood helg til deg også. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og lov for at du er bedre i dag.

Betryggende å vite st du holder sofaen (så finne du i hvert fall ikke på noe galt) :fnise:

Er spent på den boka di etter hvert. Du må fortelle meg om den er kjøpverdt når du har lest litt i den.

:helen: Slo meg ikke!

Goooood helg til deg også. :hoppe:

Jeg skal holde sofaen hele helgen! Vel, jeg håper jeg klarer å karre meg på en og annen tur ut i den friske luften da :jepp:

Så langt er jeg meget fornøyd! Fy for et spennende tema. Av og til må jeg legge fra meg boken for å virkelig ta inn over meg det jeg har lest. Hadde nesten vært spennende å få oppleve spedalskhet. Bare nesten.

Godt at du ikke slo deg! Kan være rimelig vondt å lande på hard is... :sjokkert:

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, jajamendu, det er lett å gi andre råd! :fnise:

Men brodder for å gå til søplekassa? :grine:

Tenkte på deg før i dag Anje, når jeg så løken min ligge å spire i fatet på kjøkkenet.

*Nå er det vel snart plante- og såtid for vår kjære Anje*, tenkte jeg da. :laugh:

Skøyter? :vetikke: Eller så får du ta med deg en pose sand og strø vei. :ler:

:fnise: Jeg har kjøpt inn frø og de aller, aller første skal i jorda om noen få uker. :hoppendeglad: Det er chilien: den tar evigheter og en dag før den vokser seg robust nok til å få chili, så det gjelder å starte tidlig.

Endret av Anje
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøyter? :vetikke: Eller så får du ta med deg en pose sand og strø vei. :ler:

:fnise:Jeg har kjøpt inn frø og de aller, aller første skal i jorda om noen få uker. :hoppendeglad: Det er chilien: den tar evigheter og en dag før den vokser seg robust nok til å få chili, så det gjelder å starte tidlig.

Sandpose er en god idè!

Det er et nydelig tegn på at det går mot vår! :rodmer:

Jeg sitter å ser på bilder og diverse fra Umeå. Jeg vil tilbake. Byen i mitt :hjerte:

Hva er så bra med Umeå da? Der har jeg aldri vært skjønner du.

Hmm...så var det plutselig tid for nrk-lisensen også. :glare:

Når jeg blar litt bakover her, så synes jeg det ser helt patetisk ut når jeg ser hvor ofte jeg begynner en setning med "ha-ha". :icon_lol:

Tanken på NRK-lisensen fikk meg til å la være denne gangen. :tunge1:

:filer: Jeg lager middag (som vanlig).

I kveld skal My møte Pål for første gang i 2015! :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så bra med Umeå da? Der har jeg aldri vært skjønner du.

Jeg bare elsker plassen, menneskene og følelsen jeg får når jeg er der!

Har vært der 6-7 ganger, og hver eneste gang jeg kommer til den byen, føler jeg meg hjemme :hjerte:

Synes også at svensker er så veldig hyggelige mennesker! Lette å snakke med og veldig hyggelige. Dessuten er jeg ganske svak for svenske menn :rolleyes:

Det å gå nede ved elven, sitte i parken og gå rundt på små, gjemte butikker er helt herlig!

Nåååh... Umeåå... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld skal My møte Pål for første gang i 2015! :strix:

:bolledeig:

Gleder meg! Vet ikke når han dukker opp da. Han har først vært på første dag på praksisjobb, så skal han et par timer på vanlig jobb, og så er det oss! Sa at det hørtes sent ut, men det skulle det absolutt ikke bli fikk jeg beskjed om.

Så nå skal jeg ta meg en dusj (må jo være ren og pen og lukte blomstereng nå som det er så lenge siden), også skal jeg lage meg laks og salat til middag og kose meg med et glass vin. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bør man begynne NÅ med chili altså? Hva med paprika og tomater, Anje? Jeg har forresten engletrompet og et par andre morsomme frøpakker som kanskje burde kommet i jorda snart. Åh, tenk at det snart er vår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare elsker plassen, menneskene og følelsen jeg får når jeg er der!

Har vært der 6-7 ganger, og hver eneste gang jeg kommer til den byen, føler jeg meg hjemme :hjerte:

Synes også at svensker er så veldig hyggelige mennesker! Lette å snakke med og veldig hyggelige. Dessuten er jeg ganske svak for svenske menn :rolleyes:

Det å gå nede ved elven, sitte i parken og gå rundt på små, gjemte butikker er helt herlig!

Nåååh... Umeåå... :sukk:

Høres ut som en koselig liten by.

Jeg skal ikke møte noen. Å ikke skal jeg spise middag

:forvirret:

Middag, ja... Begynne med det snart kanskje...

Vi skal ha jegergryte med reinskav og potetmos :opplyser:

Go' middag frue! :spise:

:bolledeig:

Gleder meg! Vet ikke når han dukker opp da. Han har først vært på første dag på praksisjobb, så skal han et par timer på vanlig jobb, og så er det oss! Sa at det hørtes sent ut, men det skulle det absolutt ikke bli fikk jeg beskjed om.

Så nå skal jeg ta meg en dusj (må jo være ren og pen og lukte blomstereng nå som det er så lenge siden), også skal jeg lage meg laks og salat til middag og kose meg med et glass vin. :jepp:

Høres ut til å bli en perfekt kveld.

(Fikk plutselig hodet fullt av minner om hvordan det var å være i en lignende situasjon) :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg før i dag Anje, når jeg så løken min ligge å spire i fatet på kjøkkenet.

Hihi...kunne ikke noe for det, men noe i meg tenkte at "det kan jo kanskje ha vært

Herr Aldri som lå lett dandert i fatet"...men jeg sa det ikke høyt. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...