Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Snøen har blitt til regn her..

Jeg har så irriterende strøm-greier. Satt på vaskemaskinen i morges, men den har bare gått i 15 min eller noe før sikringen har gått, så nå var det iskaldt her. Og sikringen har gått 3 ganger på den timen jeg har vært hjemme..

Hvilken elektriker planlegger å sette stikkontakter til det som tar mest strøm på samme krets liksom? Må jo være totalt amøbe! Varmovn, varmegulv, vaskemaskin, tørketrommel og komfyr på samme krets!! SMART!

Det var dagens utblåsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ninja: Jaja...jeg får snakke om noe helt annet da. Rumle! Jeg savner hennes åpenlyse tilstedeværelse her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen har blitt til regn her..

Jeg har så irriterende strøm-greier. Satt på vaskemaskinen i morges, men den har bare gått i 15 min eller noe før sikringen har gått, så nå var det iskaldt her. Og sikringen har gått 3 ganger på den timen jeg har vært hjemme..

Hvilken elektriker planlegger å sette stikkontakter til det som tar mest strøm på samme krets liksom? Må jo være totalt amøbe! Varmovn, varmegulv, vaskemaskin, tørketrommel og komfyr på samme krets!! SMART!

Det var dagens utblåsning!

Bedre at det regner! Er helt kaos i trafikken jo. :bond:

Har du hatt det sånn med strømmen lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen har blitt til regn her..

Jeg har så irriterende strøm-greier. Satt på vaskemaskinen i morges, men den har bare gått i 15 min eller noe før sikringen har gått, så nå var det iskaldt her. Og sikringen har gått 3 ganger på den timen jeg har vært hjemme..

Hvilken elektriker planlegger å sette stikkontakter til det som tar mest strøm på samme krets liksom? Må jo være totalt amøbe! Varmovn, varmegulv, vaskemaskin, tørketrommel og komfyr på samme krets!! SMART!

Det var dagens utblåsning!

Gamle el anlegg er ikke bygget til å takle dagens strømforbruk. Oppvokst med å måtte ta ut støpselet til varmvannstanken for å vaske klær.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sånn hver vinter. Når varmeovnene står på. Så nå har jeg dratt ut alt av kontakter og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig før jeg kan varme opp igjen :P

Kan ikke vaske og tørke samtidig på vintern, så det tar evigheter å få unna en skittentøyskurv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle el anlegg er ikke bygget til å takle dagens strømforbruk. Oppvokst med å måtte ta ut støpselet til varmvannstanken for å vaske klær.

Greia er at hele bygget mitt ble totalrenovert i 2009. Så alt er up to date. Helt håpløst. Og han som bodde her før, og altså intallerte alt, han var elektriker!

Må ha vært en raring.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fremdeles ikke mer strømforbruk enn jeg har om sommeren

og tester ut om jeg kan klare meg nesten uten varmeovn denne høsten/vinteren.

På med mye klær og stearinlys....og opp med humøret: det har gått bra så langt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles ikke mer strømforbruk enn jeg har om sommeren

og tester ut om jeg kan klare meg nesten uten varmeovn denne høsten/vinteren.

På med mye klær og stearinlys....og opp med humøret: det har gått bra så langt. :)

Stearinlys varmer noe veldig! :Nikke:

Her er det vannbåren varme, og det sparer oss for en del strømforbruk. Men må innrømme at jeg ikke tenker noe særlig på hvor mye jeg bruker av hverken det ene eller det andre.

Merkbart er det jo dersom sikringen går i et sett da. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. :grine:

Har du planer om å kjøpe deg noe eget snart kanskje? :P

Jeg? men jeg har jo kjøpt meg noe eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg? men jeg har jo kjøpt meg noe eget.

Ja, selvfølgelig har du det! :klaske: Dumme meg!

:ler2: <-------meg som dumma meg ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ikke så greit å holde styr på alle og alt :) det er jo 3 år siden jeg kjøpte her og.

Får unnskylde meg med at jeg er såååå sulten!

Venter på gubbeskinnet som aldri kommer hjem pga bussforsinkelser.

Holdt nesten på å brenne steikepanna også! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brenne steikepanna??

Det er nok mange som er forsinka hjem i dag. Så at alle veier inn og ut av der jeg bodde før var sperret av busser eller lastebiler på tveres tidligere i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, men det var ikke på grunn av snøen at jeg er så sen. Er endelig ferdig med alt av karaktersetting til terminslutt, og jeg er kjørt. I kveld skal jeg sitte pal i sofaen og se på TV og ingenting annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tid for kveldsmat og tv-titting. Tror det blir et møte med Patrick Jane på meg i kveld. Å så leit. :nigo:

God kveld videre til dere. :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ikke rart det blir kaos! Det snør jo fillebikkjer!

Har du kommet deg vel hjem nå eller? :sjokkbla:

Ja, det snødde opp og ned og sidelengs og i all bauer og kanter faktisk!

Jeg er hjemme just nuh, skulle bare innom mamma en tur for å bade.. Dette er 5. uka

med lungebetennelser og høy feber. Stivna helt i alle muskler og ledd på jobb i dag, så måtte løsne meg opp litt :) Mye jobb, eksamen, "Pål", enda mer jobb, Betty, minimalt med søvn pga kroniske slimhosteanfall gjør dagene litt tunge. Har hatt mellom 37,5 og 40 i feber hver dag untatt et lite opphold i romjula.

Men nå skrev jeg meg bort (som vanlig) ja :Hehe: ...Jah! Kommet meg hjem nå, det er kun 1 mil å kjøre fra mamma, men jeg brukte......1 time og 15 minutter!!! Kø oooooveralt!! Og mye av veien er i oppoverbakke, så hver gang bilene skulle kjøre litt fremover i køen så ble det bare spinning og skliing og greier..Sleit bare litt da! Kløtsjfoten min kommer til å være støl i morgen :fnise:

Dere da? Dere sitter trygt og godt hjemme i varmen med data`n på

fanget og beina på bordet? :nigo:

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...