Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere utvekslet mere enn f.eks...ehh...skal vi si barndomsminner? :fnise:

Må man være kjærester for å dele barndomsminner?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg liksom legge inn dette bildet her, men det ble plutselig upassende etter Hoppes spørsmål kanskje? :fnise:

Men var ikke det litt kult?

10245367_619362294885696_430420866064322

Tøft!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22.20 på NRK begynner sesong 2 av Sofa.

Et merkelig konsept, men veldig underholdende synes jeg. :Nikke:

"Man sitter i sin egen sofa og ser på TV at andre sitter i sin sofa og ser på TV". :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... det hørtes noe... spesielt ut... Og litt kjedelig..

Er det virkelgi noe å se på altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prøver du å si at noen filmer meg her jeg sitter å ser på TV? :sjokkert:

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine billigbiletter fulgte det også med egen sjåførservice. :opplyser:

Bare at jeg er sjåføren. Og opplegget var "bring your own car". :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på "sofa" forrige sesong og ja det var litt underholdende å se om folk "i de tusen hjem" mente noe ala meg selv. :)

Hvordan var det i går da, Aldri?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Jeg sender mange vennlige tanker til alle som jobber utendørs i dette landet, uansett vær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse snø. I alle retninger. Men det er visst verre utenfor Oslo sa en som kom fra Bærums området i stad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare regn, vind, regn og enda mer vind.. Og jeg må ut igjen i drittværet, for jeg må på butikken etter middag :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Jah!! Det er helt j***** nå My!! Jeg har vært ute i trafikken litt over 1 times tid akkuratt nå, og eeehhh jeg må si jeg gruer meg fryktelig til å kjøre hjem om en halvtime.... Det er totalt kaos på veiene og den ene bilen etter den andre hadde klart å kjøre seg fast langt og godt neddi grøfta.. Vi kjørte nå ihvertfall en "minibuss" som lå nesten greit på veien, men min lille fiserotte veier jo ingenting og bare flyter oppå snøen og isen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prøver du å si at noen filmer meg her jeg sitter å ser på TV? :sjokkert:

Visste du ikke det? ;)

Med mine billigbiletter fulgte det også med egen sjåførservice. :opplyser:

Bare at jeg er sjåføren. Og opplegget var "bring your own car". :dry:

:ler::reise: <----------Anje på billigbillett-tur!

Så litt på "sofa" forrige sesong og ja det var litt underholdende å se om folk "i de tusen hjem" mente noe ala meg selv. :)

Hvordan var det i går da, Aldri?

:skravle: Jeg synes det var veldig artig i går også.

Det er så få programmer som får meg til å le, men dette ler jeg godt av. Helt herlig! Og så varer det jo bare en halvtimestid - akkurat passe.

Her er det bare regn, vind, regn og enda mer vind.. Og jeg må ut igjen i drittværet, for jeg må på butikken etter middag :grine:

Overlevde du butikkturen FruN? :troest:

Jah!! Det er helt j***** nå My!! Jeg har vært ute i trafikken litt over 1 times tid akkuratt nå, og eeehhh jeg må si jeg gruer meg fryktelig til å kjøre hjem om en halvtime.... Det er totalt kaos på veiene og den ene bilen etter den andre hadde klart å kjøre seg fast langt og godt neddi grøfta.. Vi kjørte nå ihvertfall en "minibuss" som lå nesten greit på veien, men min lille fiserotte veier jo ingenting og bare flyter oppå snøen og isen..

Ikke rart det blir kaos! Det snør jo fillebikkjer!

Har du kommet deg vel hjem nå eller? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hverken snø, vind eller regn... Helt greit etter en helt grusom periode med alt for mye vær.. :bond: Men det ble dessverre ikke noen tur ut på meg i dag, selv om været har vært upåklagelig flott i dag også! Våknet med vond hals og hodepine... Så jeg har hatt date med sofaen og serie i dag...... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, du har vel ikke tenkt til å bli forkjølet nå? :( Putt i deg honning og ingefær og hvitløk og C-vitaminer i lange baner! :blomst: Tvi-tvi!

Forresten, forstår godt at du er lei av vind, snø og uvær, på tide at vi får litt av det her nede hos oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...